رادیو فردا میزبان کوره بتسی DeVos در 'بی پروا' برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به "قطع بودجه" به مدارس که نمی بازگشایی میان بیماری همه گیر ک

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به "قطع بودجه" به مدارس که نمی بازگشایی میان بیماری همه گیر کوروناویروس در روز چهارشنبه. و وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos است سمت راست وجود دارد با او.

عصر روز پنج شنبه بعد از ظهر میزبان نیل Cavuto بارها و بارها فشرده DeVos در دولت رسمی "مدارس باید باز" سیاست. اما او نمی تکان دادن رد خطرات نه تنها به کودکان بلکه به ویژه به معلمان و خانواده خود را.

"هیچ چیز وجود دارد در داده ها است که نشان می دهد که این امر می تواند مناسب برای بچه ها در مدرسه" DeVos ادعا کرد. "و در حالی که ممکن است خوشه در برخی از مناطق و جوامع خاص, کسانی که استثنا برای این قانون است. حکومت باید این باشد که کودکان و نوجوانان نیاز به بازگشت در مدرسه است. این مهم است برای سلامت خود را در سراسر هیئت مدیره."

DeVos گفت Cavuto که دولت بود "به شدت اصرار" فرمانداران به بازگشایی مدارس در پاییز میزبان به او توضیح داد که "شما در حال انجام بیشتر از آن است."

"رئیس جمهور تهدید کمک به کسانی که نمی. چه چیزی شما فکر می کنم که؟" Cavuto پرسید. زمانی که DeVos گفت که مدارس که نمی بازگشایی در حال شکستن یک "قول" به خانواده ها در جوامع خود میزبان او را قطع کرد گفت: "اما شرایط تخفیف وجود دارد درست است؟" لبخند او افزود: "وجود این چیز کوچک به نام coronavirus."

به طور فزاینده ای متلاطم DeVos نگه داشته و فشار برای مدارس برای بازگشایی بدون در نظر گرفتن, نادیده گرفتن پیامدهای بهداشتی. در جوامع است که دیده می شود خونتان موارد Cavuto از او پرسید که "آیا آن را بی پروا از یک فرمانداری یا حتی یک شهردار در آن مناطق به جلو بروید و بازگشایی مدارس به عنوان اگر هیچ یک از که شد؟"

به جای پاسخ دادن به سوال او DeVos متمرکز در ایالات فلوریدا و تگزاس که باید گفت آنها خواهد شد همراه با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت فشار برای بازگشایی شده است. "واقعیت این است که بچه ها را به عقب بر گردیم به مدارس و مدارس باید برای بازگشایی," او گفت:. "ما نمی تواند نشستن در اطراف در حالی که هر چیز دیگری است که باز دوباره به بالا و بخش عظیمی از جمعیت—بچه های ما در آینده ما—مقیم خود را در رفتن و یادگیری است."

DeVos نمی خواهد در نهایت می گویند که آیا او موافقت کرد و با مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به خودداری بودجه آمده است که خیال بازگشایی مدارس و اساسا نا امن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن