رادیو فردا میزبان شگفتی هنگامی که ماسک رو سیاسی'.' او باید شبکه خود را.

در حال حاضر که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در نهایت گفت که او "همه برای ماسک" در میان خروش عظیم در

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

در حال حاضر که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در نهایت گفت که او "همه برای ماسک" در میان خروش عظیم در coronavirus موارد فاکس و دوستان شرکت میزبان استیو Doocy در روز پنج شنبه تعجب که چرا با پوشیدن یک ماسک به سرعت گسترش COVID-19 تا کنون سیاسی شد.

"برای برخی از این دلیل در طول چند هفته ، یک ماه ، ماسک تبدیل شده اند, سیاسی" روباه میزبان اظهار داشت: در طول مصاحبه.

اگر او می خواهد به شناسایی که مرموز "دلایلی" او نیاز به نگاه هیچ بیشتر از همکاران خود.

از آغاز شیوع کروناویروس در آمریکا ماه پیش فاکس نیوز میزبان و مهمان بارها و بارها با انتقاد از پوشش صورت یا توسط آشکارا مسخره کردن آنها و یا با این ادعا موظف ماسک-با پوشیدن یک تخلف در آزادی شخصی ویژه دموکراتیک مقامات مشتاق به کنترل جمعیت است.

در طول یک مارس 24 پخش از Hannity, مثلا, مهمان, میزبان مایک هاکبی و فاکس نیوز عامل Trey Gowdy—هر دو سابق جمهوری خواه به مقامات منتخب—groused در مورد آن جدید هوستون دستور که ساکنان خوب تا 1 ، 000 $اگر آنها نمی پوشیدن ماسک در تماس با آن یک مثال از دولت های محلی "زیر پا گذاشتن قانون اساسی حقوق شهروندان آمریکایی است."

"آیا این یک تهدید برای دراز مدت زندگی و آزادی از ایالات متحده و مردم آن؟" هاکبی تعجب با صدای بلند در مورد ایالتی و محلی coronavirus محدودیت باعث Gowdy را بیش از حد بالا مشاهده مورد چنین جریمه.

"اگر من قصد دارم به شما زندانی و یا خوب شما برای پوشیدن ماسک, چرا نمی توانم شما را پایین نگه دارید و واکسیناسیون شما در برابر آنفولانزا این است؟" Gowdy بیدارم. "منظورم این است که شما نمی خواهید به آنفولانزا و COVID-19 بنابراین من می تواند غیر ارادی واکسیناسیون شما؟"

کنگره سابق در ادامه به مقایسه این امکان جریمه به کشورهای دادن زندانیان نسخه های اولیه با توجه به همه گیر این ادعا که شما می توانید از "رفتن به زندان برای پوشیدن یک ماسک اما اگر شما کشتن چهار ده زنان به دلیل COVID-19 ما ممکن است به شما اجازه."

روز بعد ساعات پر بیننده ستاره Laura Ingraham—که در واقع در اوایل و آوازی طرفدار ماسک-پوشیدن—اصرار داشت که پوشیدن ماسک صورت حال تبدیل شدن به یک راه برای دموکرات ها و لیبرال ها به اجرای پی در پی وحشت.

"در حال حاضر Rush Limbaugh ساخته شده یک نقطه بزرگ به عنوان او همیشه در رادیو و روز دیگر و او گفت: ویروس خود را به عنوان آن را تضعیف و ایالات متحده شروع به بازگشایی رسانه ها شده اند که فروش وحشت, وحشت, وحشت برای هفته ها و هفته ها و هفته آنها کمتر تصاویر خود را به فروش هیستری برای توجیه ادامه داد: مستندات" او گفت: در مارس 29 پخش این Ingraham زاویه. "اما این ماسک به خوبی آنها نوع یک یادآوری ثابت. شما ببینید ماسک و شما فکر می کنم شما امن نیست. شما هنوز به حالت عادی بازگشت. حتی نزدیک است."

Ingraham ادامه خواهد داد به پیشنهاد ماسک پوشیده بود و جناح چپ قدرت گرفتن بیش از هفته بعد. در مه 26, او اصرار داشت که ماسک فقط باید یک "چیز موقتی" است که هدف سیاسی nemeses است که به دستور ماسک "برای همیشه." زیر شب در ضمن او اصرار داشت یک نفرت از "بازار آزاد" بود تمایل خود را برای حفظ آمریکایی "قفل کردن و ترس."

"آنها می خواهند شما نقاب نه فقط در طول این ویروس اما تا پایان زمان" او اعلام کرد. "از آنجا که به یاد داشته باشید همیشه وجود خواهد داشت یکی دیگر از ویروس های بالقوه در کمین خارج وجود دارد در اطراف گوشه."

Ingraham و همکاران او نیز سیاسی پوشش صورت با مسخره کردن ظاهر از کسانی که آنها را میپوشید—یعنی presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن—و نشان می دهد که پوشش صورت سیگنال مرتب کردن بر اساس قرار است خفیف ضعف جناح راست رسانه ها اغلب همکاران با آن سیاسی دشمنان است. در مقابل روباه ستاره گفت: یک ماسک-رایگان تهمت نمونه مردانه قدرت است.

"بایدن آمده از زیرزمین خانه خود را برای اولین بار در دو ماه به ذخیره کردن یک تاج گل در بنای یادبود جنگ در نزدیکی خانه اش در دلاور" مکرر Ingraham مهمان kqed گفت: در مارس 26. "آن را تیره و تار نگاه کنید: او یک ماسک سیاه و سفید تیره ری ممنوعیت. حتی راه رفتن خود را آزمایشی بود. او پیش بینی یک تصویر از بیم و هراس حتی ترس."

پس از ارریو قاب یک maskless مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان نمایندگی "روح آمریکایی تمرد در برابر سختی," Ingraham chimed در گفت عمومی نمی خواهید به پوشیدن ماسک طولانی مدت قبل از این ادعا دموکرات "نیاز است که بصری به نگه داشتن مردم می ترسم."

"اما جو بایدن آن را فضیلت-سیگنالینگ" آرویو پاسخ داد. "این یک راه خود را به مجموعه ای از مغلوب ساختن پیشی جستن."

Ingraham و ارریو البته نیست تنها آنهایی که مسخره بایدن برای عموم پوشیدن ماسک. Infamously فاکس نیوز, ارشد, تحلیلگر سیاسی انگلیسی هیوم اخراج کردن یک مارس 25 توییت, نشان دادن یک تصویر از یک نقاب بایدن با عنوان: "این ممکن است کمک به توضیح دهد که چرا تهمت نمی خواهم به پوشیدن ماسک ، پست شد و به سرعت به اشتراک گذاشته شده توسط رئیس جمهور.

روز بعد هیوم گفت:-هوا که بایدن "مسخره" ادعا است که چرا بسیاری از مردم نمی خواهند به همین صورت پوشش.

این ادعا که آن را غیر ضروری برای ex-veep به پوشیدن ماسک از او در خارج از منزل بود و می تواند به حفظ فاصله مناسب از دیگران کهنه فاکس دانشمند سیاسی ماسک با دفاع از رئیس جمهور امتناع به عموم دیده می شود با یک ماسک.

"زمانی که او به نظر می رسد در این تصویر از جو بایدن او فکر می کند بایدن مسخره به نظر می رسد و او نوع می کند و او نمی خواهند به نگاه راه که" هیوم استادانی. "و این واقعیت که او را بازتوییت کرد که صدای جیر جیر از معدن که من قطعا انتظار نداشتند نشان می دهد که او موافق است با آنچه من گفتم. این است که چرا او نمی خواهد به پوشیدن ماسک. او نمی خواهند به نگاه خنده دار است."

دارای امتیاز بالا میزبان Tucker Carlson, در ضمن تا حد زیادی سیاسی ماسک-پوشیدن به عنوان بخشی از خود را گسترده تر حملات دموکرات رسانه ها و کارشناسان بهداشت و درمان.

"شهروندان که باقی می ماند گیر کرده در لس آنجلس به طور موثر گروگان شهردار. [شهردار Eric] Garcetti است و خواستار آن است که هر کسی که خارج می رود و به هر دلیلی به عنوان افزایش گرما در L. A. باید پوشیدن یک ماسک" کارلسون huffed در مه 15. "این می رود بدون گفت: وجود علم به این منظور و یا هر یک از Garcetti به اصطلاح بهداشت و درمان تصمیم گیری. در واقع این امکان وجود دارد که نیاز به ماسک خارج جلوگیری خواهد شد یک فرد از آلوده شدن در لس آنجلس. اما Garcetti مراقبت می کند. هر کسی که سرپیچی از این دستور مجازات خواهد شد."

کارلسون گفت: بینندگان در اواخر ماه مارس که "البته ماسک کار" و اضافه کرد که "هر کس می داند که" در حالی که dinging بهداشت مقامات در ابتدا گفت: ماسک های غیر ضروری هستند اشاره کرد که مردم درک "وجود دارد کمبود ماسک" و نمی خواهید به دروغ.

این وبگاه میزبان یک بار دیگر در زمان موضوع را با لس آنجلس' ماسک فرمان on May 28, این ادعا که مقامات توصیه شستن دست و معنای آنها "به شما گفتن که شما ماسک صورت بسیار خطرناک است که شما باید شستن دستها پس از لمس کردن است."

"آن را مانند یک بیو سلاح" او بانگ زد. "اما پس از آن شما نیاز به قرار داده است که همان terrifyingly خطرناک صورت ماسک بر بینی و دهان خود را و شما نیاز به انجام این کار توسط قانون است. خوب شانس در لس آنجلس, شما این را سزاوار نیست."

راست Fox star همچنین به صدای به اصطلاح "COVID Contrarian" الکس Berenson سابق نیویورک تایمز خبرنگار-تبدیل-جاسوسی-رمان نویس که به تازگی تبدیل به یک ستاره در سمت راست برای او بی امان ماموریت برای متقاعد کردن افکار عمومی است که یک بیماری همه گیر است که باعث 130,000 Amercan مرگ و میر نیست و در واقع خطرناک است.

"نه مقدار زیادی از شواهد که ماسک کمک خواهد کرد" Berenson گفت کارلسون در ژوئن 23. "من می دانم که برخی از مردم می گویند این دلیل است که این کشورها ندارد و ماسک. درست است که چگونه در مورد در کانادا که در آن تا آنجا که من می دانم که پوشیدن ماسک مورد نیاز است و شده است یک تجدید حیات."

اگر Doocy نیاز به نمونه های بیشتر به جواب سوال خود را از زمانی که ماسک های سیاسی شد, او می تواند مشاهده برخی از آنچه در شبکه را کمی بیشتر دکمههای تا "راست خبر" طرف تا به حال به می گویند در مورد صورت پوشانده اند.

در طول 28 ماه مه پخش Martha MacCallum را نشان می دهد فاکس نیوز لنگر طعنه "بحث داغ در مورد ماسک پوشیدن در مکان های عمومی" دعوت از یک مهمان به توضیح دهید که چگونه "اجباری ماسک ها در مورد ایمنی آنها مورد کنترل اجتماعی است."

"شما می رویم پس از آنچه شما را به عنوان ماسک به عنوان یک تلاش برای کنترل و آمریکا که آن را به تبدیل شدن به این شیب لغزنده و خیلی زود دولت خواهد بود به ما گفتن که زندگی ما را برای همیشه تغییر است و ما در حال رفتن به پوشیدن این من حدس می زنم به طور نامحدود?" MacCallum گفت.

"نقطه از ماسک است تا به مردم بیاموزد که زندگی نمی تواند رفتن به حالت عادی بازگشت و ما مجبور به قبول COVID مربوط به مقررات است که به طور معمول ما واقعا بلک در آنجا به آنها تجاوز بر حقوق و قانون اساسی ما و یا آزادی" گفت: وکیل مولی McCann که بارها و بارها به نظر می رسد در شبکه به اعتیاد به مواد مخدره مقاله خود را برای جناح راست سایت Federalist انتقاد از اجباری صورت پوشانده اند.

با وجود این شبکه را بلند مستند تاریخچه از تمسخر و رد و ترس از بیش از ماسک برخی از ایسنا میزبان تبدیل شده اند با صدای بلند طرفداران پوشیدن صورت پوشش به عنوان کم هزینه اندازه گیری ایمنی.

دو نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن میزبان, Sean Hannity و Doocy آغاز کرده است نشان می دهد که ماسک-پوشیدن کمک می کند متحده و محل بازگشایی اقتصاد خود را سریع تر و جلوگیری از آینده مستندات. هر دوی آنها نیز به نظر می رسید به طور غیر مستقیم تشویق مغلوب ساختن پیشی جستن به عموم پوشیدن ماسک به عنوان مثال مجموعه از بالا.

و در اوایل روز از وقوع در نیویورک حتی Ingraham تشویق مردم به پوشیدن صورت را می پوشاند به طوری که آنها می تواند همچنان به ارسال توییت نشان پیروان چگونه خود را ارضا روی صورت, پوشانده اند. "رفتن به بسیاری از مشاغل پس از 15 روز نیاز به پروتکل های جدید تا زمانی که این ویروس می سوزاند—هر کس در عرض 6 پا از دیگران باید پوشیدن ماسک ثابت شستن دست و دستکش و عینک محافظ در صورت نیاز," او نوشت: در 23 مارس.

اما حتی قبل از او در مورد چهره در, ماسک روباه اخبار میزبان هنوز هم با شوق و ذوق با استفاده از صورت-پوشش سیاسی در عرصه فوتبال است.

"این" کارشناسان " به طور معمول اشتباه در مسائل بزرگ و کوچک—در پوشیدن ماسک بر قابل استفاده مجدد کیسه های مواد غذایی...ویروس مدلسازی و درمان است. آنها در دفاع از برون سپاری به چین است. به طوری که کارشناسان موضوع حکم به یاد داشته باشید خود را اغلب دیدنی رکورد شکست" Ingraham نوشت: در ماه آوریل است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب