فاکس نیوز کارکنان فوران بیش از شبکه های نژاد پرستی: کارفرمایان 'ایجاد یک Supremacist همراه'

Fما روز بعد از رادیو فردا پخش ویژه تن-ناشنوا گرافیک اتصال به کشتار سیاه و سفید مردان—از جمله جورج فلوید و مارت

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

Fما روز بعد از رادیو فردا پخش ویژه تن-ناشنوا گرافیک اتصال به کشتار سیاه و سفید مردان—از جمله جورج فلوید و مارتین لوتر کینگ جونیور—به بازار سهام سود بسیاری از شبکه های سیاه و کارکنان در یک تماس تلفنی با شرکت برنج برای مقابله با فاکس به طور فزاینده ای نژادپرستانه و خصمانه نسبت به شعارهای تظاهرات علیه خشونت پلیس.

آیا این خوبی نیست.

تماس در ژوئن 9 به طول انجامید بیش از 90 دقیقه و شامل فاکس نیوز, رسانه های مدیر عامل سوزان اسکات رئیس جی والاس و منابع انسانی رئیس کوین پروردگار مردم آشنا با این موضوع گفت: روزانه وحش. آن را به رهبری اسکات که سفید است و Marsheila J. Hayes, معاون رئیس جمهور از تنوع و شمول در فاکس, شرکت, که سیاه و سفید است.

آن را تقریبا بلافاصله مملو از تنش است. یک کارمند به طور مستقیم پرسید که چرا Bret Baier—لنگر از شبکه کلید, هفته, اخبار,پخش, گزارش ویژه, که پخش توهین آمیز گرافیک بود نه تماس و نه هیچ دیگر سفید در هوا استعداد. (Baier قبلا عذرخواهی برای "عمده پیچ های" اشاره کرد که به دلیل نشان دادن خرس خود را به نام "باک متوقف می کند با من." فاکس نیوز همچنین عذرخواهی برای "کوردلی" از infographic, و اضافه کرد که این "باید هرگز پخش در تلویزیون بدون کامل بافت.")

دیگر شرکت کنندگان در این تماس ابراز خشم و ناراحتی شایع در مورد نژاد پرستی در فاکس هر دو در و خارج از هوا.

فاکس کسب و کار شبکه میزبان چارلز Payne که سیاه بود به خصوص خشم به گفته چند نفر که با حضور تماس بگیرید. در واقع او قبلا به نام اسکات به طور مستقیم و در هر فرد آشنا شد "ripshit" در مورد Baier گرافیک افتضاح و در مورد اظهارات نژادپرستانه که Laura Ingraham به تازگی ساخته شده در هوا.

در یک نقطه در ژوئن 9, تماس, منابع گفت: روزانه وحش, یک, خشمگین, Payne پیشنهاد او شده است می خواهم قربانی تبعیض نژادی بارها و بارها گذشت بیش از فرصت های داده شده به جای سفید همکاران. در جای دیگر کارکنان به یاد می آورد Payne است که در فاکس از سال 2007 تاسف شبکه دو تن هنگامی که پوشش سیاه و فرهنگی داستان از جمله کشتار کالیفرنیا, رپ و ضد باند فعال Nipsey Hussle. چگونه می تواند به او صحبت کردن با کودکان خود در مورد فاکس نیوز, میزبان تعجب هنگامی که آن را به تصویر می کشد مردم مانند Hussle در یک نژادپرست کلیشه شیوه به عنوان یک گانگستر?

"آنها ایجاد یک supremacist همراه در داخل شبکه های کابلی در آمریکا است."

یک همشهری کارمند به The Daily Beast

در نهایت این گفتگو بود که "بسیاری از صحبت کردن و بسیاری از احساسات" یک کارمند گفت: مطمئن شوید که به توجه داشته باشید که چگونه فاکس مدیران بودند "عمدی اجازه می دهد تا هر کس به یک فرصت برای صحبت کنید."

یک سخنگو در بیانیه ای گفت به The Daily Beast, "روباه, اخبار رسانه های متعهد به ارائه یک گفت و شنود با هدف قرار دادن مسائل مربوط به تنوع و محل کار گنجاندن همین دلیل است که ما به تازگی در زمان بی سابقه اقدام به ارائه یک فروم باز در میان صمیمی گروهی از متنوع کارکنان به صراحت بحث در مورد این مسئله بسیار مهم است.

"ما مدت طولانی است که یک رهبر در کابل خبر شامل طیف گسترده ای از صداهای ادامه خواهد داد و کسانی که در تلاش برای اطمینان حاصل شود همه نظرات محترم هستند و جشن در هوا."

اما حتی اگر این تماس ممکن است درمانی کارکنان می گویند که این شبکه پس از آن ساخته شده به سختی هر گونه پیشرفت در مقابله با خود را نژاد پرستی.

در ماه های پس از روی هوا با استعداد و ادامه داد: به بیهوده گویی در برابر زندگی ماده "اراذل و اوباش" و اعلام شود که امریکا "حمله" در حالی که یک نویسنده برای Tucker Carlson را نشان می دهد سرنگون شد فقط در هفته گذشته برای خود pseudonymous نژادپرستانه و جنسیتی پست در آنلاین ترول فروم. 

دو نفر آشنا با این وضعیت گفت: روزانه وحش که فاکس شرکت مدیر عامل Lachlan مرداک شخصا تایید آنچه کارلسون می گویند در دفاعی خود را روز شنبه اظهارات پرداختن به خروج از بالای نویسنده است. با وجود مطالبات از فاکس نیوز مدیران که او قبل از نوار بخش و اعتصاب آشتی جویانه تن کارلسون به سختی صدا شرمندگی دانستن او حمایت کامل از مرداک وارث.

هرزه برای مرداک نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر. اما روزانه وحش صحبت کرد و به بیش از یک دوجین فاکس نیوز خودی که همه پیشنهاد کرد که در پشت صحنه وجود دارد در حال رشد و ناامیدی در میان کارکنان در مورد شبکه نقش در اهریمنی و گسترش ترس در مورد آمریکایی های سیاه و سفید در خاص است.

یک کارمند بود به خصوص عصبانی گفت: "آنها به ایجاد یک سلول آنها ایجاد یک supremacist همراه در داخل شبکه های کابلی در آمریکا که به طور مستقیم تحت تاثیر رئیس جمهور... این رتبه نژادپرستی عذر توسط مرداک."

فاکس نیوز یک آشکار نژادپرستی مشکل و آن را نه فقط شبکه منتقدان که متوجه آن است. خشم بیش کابل غول جنس بنجل پوشش نژادی مسائل نیز به طور فزاینده ای که از داخل ساختمان.

در طی ماه گذشته, شبکه, سیاه, کارکنان از جمله در هوا استعداد را آغاز کرده اند که آشکارا به مقابله با مدیریت بیش از فاکس ضد سیاه و بلاغت—به خصوص که از شبکه بزرگترین ستاره, Laura Ingraham و Tucker Carlson.

فاکس نیوز: پرسنل ابراز خشم به شبکه برنج بیش از عدم تمایل خود را برای مهار میزبان مانند Ingraham که ساعات پر بیننده نشان می دهد—گروگان تامی فرث همان تهیه کننده اجرایی پشت madadi سابق Fox show—طولانی ساخته شده سفید شکایت سیاست هسته ای از ویژگی های. در ژوئن 29, او یک ضد Black Lives Matter تک صدایی که شامل یک خط است که بسیاری به عنوان یک نژادپرست سگ سوت و تهدید: "ما را به یاد داشته باشید کسانی که صحرا رنگ خود را."

بیشتر تحلیل Ingraham سپس پرتاب به جناح راست ترول Dinesh d'souza که سابقه التهاب و اغلب متعصب نظرات در مورد مردم سیاه و سفید—از جمله حقوق مدنی آیکون رزا پارکس—است که به خوبی مستند شده است.

شکایت به مدیران شرکت های بزرگ را وادار منابع انسانی تحقیق چگونه Ingraham این بخش تصور می شد و آن را به هوا است که در نهایت پاک Ingraham و تیم او نژادپرستانه قصد در استقرار لود عبارت است. Marsheila J. Hayes, سیاه HR رسمی که همچنین منجر ژوئن 9, تماس بود مفصل به توضیح است که عبارت بود نژادپرستانه در همه. آن را به سادگی یک نظامی تاریخی مرجع گفت: هیز. (این عبارت به نظر می رسد شده اند اغلب استفاده می شود در طول قرن نوزدهم اغلب در اشاره به جنگ داخلی turncoats.)

یک فاکس نیوز خودی در ضمن پیشنهاد به The Daily Beast که شبکه غالبا اعزام راست متمایل به سیاه و سفید همکاران و مهمانان به پوشش به دلیل حساس محتوا. "این چیزی است که آنها به طور معمول انجام دهید—آنها به نوبه خود از این افراد مانند Candace Owens, برای حمایت از این کارها و استفاده از سیاه و مدافعان به بدنام دیگر مردان و زنان سیاه و آنها را قربانی."

Tucker Carlson که در حال حاضر این شبکه پربیننده ترین ساعات پر بیننده ستاره نیز کشیده خشم از همکاران خود را به عنوان او به طور فزاینده ای unhinged مطالب در مورد سیاه و سفید زندگی می کند توجه و مداوم ضد خشونت پلیس تظاهرات—اکثریت قریب به اتفاق که مسالمت آمیز است—ساخته شده راه خود را به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به طور مشابه bonkers سخنرانی از اواخر سال.

در یکی از این تک صدایی کارلسون بینندگان هشدار داده است که یک زندگی ماده "اراذل و اوباش" را "برای شما آمده است." فاکس نیوز از روابط عمومی درهم به ادعای سخنرانی دراز وشدیداللحن خود بود و در واقع فقط در مورد دموکرات ها و "شهرستان درونی سیاستمداران" اما برخی از ساعات پر بیننده ستاره کارگران شرکت نیست آن را خرید.

"گاو نر. گه. آنها باید اسکریپت نوشته شده است که آنها را به بیرون" یکی فاکس کارمند گفت: روزانه وحش. "اما آنچه که بینندگان از شنیدن سفید supremacist تلخه. و این که تلخه رود مستقیما به کاخ سفید است."

این شرکت تمایل به دنبال راه های دیگر به عنوان کارلسون به ظاهر استوکس یک مسابقه جنگ نیز یک نگرانی که چندین کارکنان اشاره به The Daily Beast—به ویژه به دلیل مرداک ارسال یک شرکت گسترده یادداشت در اوایل ماه ژوئن اصرار تمام کارکنان "از نزدیک گوش دادن به صدای اعتراض مسالمت آمیز و اساسا درک که زندگی مهم است."

علاوه بر این و در تضاد کامل با این واقعیت است که او شناخته شده است به شخصا تایید آنچه را بالا وبگاه میزبان می گوید شبانه در تلویزیون مرداک وارث افزود: "ما حمایت از ما سیاه و سفید همکاران و جامعه همانطور که همه ما متحد به دنبال برابری و درک است."

فاکس تمایل به آن از بالا به امتیاز ستاره عبور به صورت آشکارا معاشقه با ایدئولوژی نژادپرستانه شده است هرگز بیشتر آشکار از پس هفته گذشته گزارش سی ان ان که کارلسون بالا نویسنده بلیک نف بود برای سال pseudonymously ارسال شده متعصب نظرات به AutoAdmit یک بدنام نامناسب پیام هیئت مدیره.

29-در سال نف که می خواهم در کار کارلسون نشان می دهد نزدیک به چهار سال و یک بار bragged که "هر چیزی [کارلسون است] خواندن کردن اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته اولین پیش نویس نوشته شده توسط من" استعفا داد و پس از تاریخ گسترده از نفرت بود نشان داد.

"اشتباه نکنید اقدامات مانند او نمی تواند و نمی خواهد تحمل در هر زمان و در هر بخشی از کار ما نیروی" روباه گفت: در آن زمان در داخلی ضبط خبرنگاری. شبکه مدیران نیز محکوم نف را "وحشتناک نژادپرستانه misogynistic و ضد همجنس رفتار" در حالی که اطمینان که کارلسون خواهد به اندازه کافی آدرس مصیبت در طول بعدی خود را پخش.

اما هنگامی که دوشنبه نورد در اطراف کارلسون مختصر در هوا سخنان بودند چیزی جز آشتی جویانه. در حالی که در واقع هرگز ذکر آنچه نف انجام داده بود کارلسون به گفته نویسنده "شرمنده" و کلمات خود را—که روباه میزبان نیست "تایید"—"هیچ اتصال به نشان می دهد."

قبل از اعلام یک "طولانی برنامه ریزی شده" تعطیلات برای رفتن قزل آلا کارلسون صرف اکثریت از مونولوگ حمله و تهدید رسانه ها برای داشتن جسارت به افشای خود را بالا کارمند.

"ما همچنین باید اشاره به ghouls در حال حاضر ضرب و شتم سینه خود را در پیروزی نابودی یک مرد جوان که خود عدالت نیز هزینه های خود را. ما همه انسان هستند. زمانی که ما تظاهر ما مقدس ما در حال دروغ گفتن," او گفت:. "هنگامی که ما مطرح به عنوان بی گناه به منظور صدمه زدن به افراد دیگر ما در حال ارتکاب بدترین گناه از همه و ما برای آن مجازات خواهد شد. هیچ سوالی وجود دارد."

مدیران شبکه امیدوار بود که کارلسون آدرس کوتاه خواهد خلق و خوی داخلی خبري خود در هوا انجام شده است. اما فاکس نیوز کارکنان گفت: روزانه وحش که snarling دفاعی تفسیر تنها بیشتر در خدمت به خشم وبگاه ستاره همکاران.

"چقدر سخت خواهد آن شده اند می گویند متاسفم ؟" یکی فاکس خودی گفت: روزانه وحش. "که گفت: من تعجب نیست." یکی دیگر از کارمند اشاره کرد که به دلیل کارلسون هرگز مشخص ماهیت آنچه نف نوشته بود خود بینندگان بسیاری از آنها بعید به خواندن مقالات سی ان ان در طول روز—مانده بودند با هیچ سرنخی از آنچه اتفاق افتاده است در وهله اول.

"چه اتفاق افتاده است که [June 9] تلفن تماس گرفته ایم دو گام به جلو و در حال حاضر سه گام به عقب" یکی دیگر از فاکس خودی گفت: روزانه وحش. "آنچه [فاکس مدیران] درک نمی کنند این است که شما تا به حال یک supremacist در یک موقعیت ارشد در [کارلسون] نشان می دهد. که نوع از چیزی که نمی زندگی می کنند در یک باغ که نیست بارور."

در واقع نف فقط آخرین فرد شاغل توسط کارلسون به سابقه راز نژادپرستانه پست ها و یا اتصالات سفید supremacist گروه. حداقل 11 نفر نوشت که یا ویرایش شده برای The Daily Caller—محافظه کار سایت کارلسون شرکت تاسیس در سال 2010 و تنها به تازگی واگذار از—یافت شد توسط مرکز قانون فقر جنوب و رسانه های دیگر شده اند شویی به شدت نژادپرستانه و اعتقادات را به صورت عمومی و یا خرید آنلاین.

منبع دیگری از نزاع داخلی در فاکس نیوز است که شبکه هرگز نزدیک به promulgating هر مطابق استاندارد به آنچه به عنوان تشکل غیر قابل قبول شعارهای نژادپرستانه و آنچه مجاز است در آن هوا.

در سال 2012 به عنوان مثال فاکس نیوز عامل Jehmu گرین—یک زن سیاه و سفید است که برجسته در حزب دموکرات سیاست—حذف شد از هوا تا دو هفته پس از او به شوخی اشاره به کارلسون به عنوان یک "کمان گره زدن پسر سفید" در طول یک درجه از بحث با او در madadi را در ساعات پر بیننده نشان می دهد. کارلسون با عصبانیت اعتراض کرد و کلی به پایان رسید نشان می دهد با گفتن بینندگان که گرین کنایه غیر قابل قبول بود و نه دیدار با فاکس استاندارد.

هشت سال بعد در پی اخیر در هوا حوادث مربوط Ingraham و کارلسون که این روباه سفید, اخبار مجریان دچار هیچ عواقب گرین ارائه شده برای کمک به شبکه آمد تا با استانداردهای هوا شعارهای به خصوص برای سخنان که می توان به عنوان نژاد-طعمه گفت: یک فرد آشنا با پیشنهاد او که هنوز برای دریافت پاسخ. (گرین کاهش یافته است به نظر برای این داستان.)

و شبکه عمیقا مشکل رکورد در مورد مسابقه شد و در حال حاضر به خوبی تثبیت در زمان آخر هفته لنگر کلی رایت در مارس 2017 شد و منجر شاکی در طرح دعوی در دادگاه در برابر فاکس نیوز که شامل نه دیگر فعلی و سابق فاکس نیوز کارمندان رنگ که ادعا سیستماتیک تبعیض نژادی.

"ما به معنای واقعی کلمه یک تعداد انگشت شماری از سیاه پوست و لاتین خبرنگاران و تنها یک سیاه نر لنگر—که در سال 2017 نباید مورد" رایت و سپس یکی از معدود مجریان در شبکه گفت: در طول یک بسته بندی کنفرانس مطبوعاتی. او افزود که این وضعیت همراه با اتهام بد از اقلیت کارکنان زحمتکش پشت صحنه بود "غیر قابل توجیه و غیرقابل دفاع" و در نتیجه "سیستمیک و نهادی تعصب نژادی." (رایت که در سمت چپ فاکس نیوز در مدت کوتاهی پس از آن و در حال حاضر مجریان 6 p. m. اخبار برنامه فقط راه اندازی, سیاه, News Channel کاهش یافته است به نظر.)

"روباه شهرت برای بودن متعصب و نژادپرست همه دلیل بسیار خوب است."

Eboni K. Williams, سابق رادیو فردا, میزبان, در سال 2019

همان سال 2017, شبکه تشکیل یک تنوع و شمول شورای—خانه گروه از جمله کارکنان رنگ که بود که عضویت تعیین شده توسط فاکس ارشد مدیریت. در طول زمان خود را در کمیته طولانی مدت آخر هفته رزرو مدیر پاتریشیا Peart ثبت نام نگرانی در مورد نژاد پرستی با مدیران شبکه.

Peart شده است که در رادیو فردا از سال 2005 تحت درمان قرار گرفت ناعادلانه فاکس نیوز خودی گفت و گاهی اوقات وظیفه در طول سال با آموزش های جوان تر کمتر واجد شرایط مردان و زنان سفید بودند که در نهایت ارتقا به مشاغل بالاتر از او است. فاکس نیوز خودی گفت: روزانه وحش که چندین Peart را به همکاران توصیه شده بود او در طول سال به استخدام یک وکیل و شکایت, شبکه, اما او تردید به خطر اندازد کار خود را با درگیر شدن در مبارزه با کارفرما.

"بسیاری از ما او را تماشا می کردند از طریق آن گفت:" یکی از سیاه فاکس نیوز خودی. "بسیاری از ما به او گفت که سال پیش به فایل طرح دعوی در دادگاه...بسیاری از مردم هنوز هم صدمه دیده است."

Peart به تازگی موفق به دریافت حقوق و دستمزد دست انداز و بهتر عنوان: معاون رئیس جمهور از آخر هفته رزرو کنید. او در ابتدا کاهش یافته است به نظر به The Daily Beast, اما در نهایت ارائه یک رکورد در یک تماس تلفنی روز پنج شنبه.

"شده اند وجود دارد یک زن و شوهر از مسائل که اتفاق افتاده است با یک نفر و آن را به نقطه ای که در آن شکایت شده بود اما نه ساخته شده توسط من," او گفت: روزانه جانور از یک حادثه که اتفاق افتاده در طول Roger Ailes عصر. "از من خواسته شد برای دیدار با سوزان اسکات. ما در حال گفتگو در مورد آن. من با توجه به یک گزینه از آنچه که من می خواستم به انجام من می خواهم فرد از کار اخراج شدند. من گفتم نه. من یک عذرخواهی و این موضوع هرگز آمد ، N-word مورد استفاده قرار گرفت اما دیگر وجود دارد نظرات که نامناسب و غیر حساس بود و آن را نه یک چیز یک بار بود اما چیزی که در حال انجام است."

در ضمن آشکار موارد از روی هوا پرستی—از جمله ده ها تن از حوادث شناسه های یک دهه گذشته اغلب معاف یا خندید کردن به خصوص اگر مجرم است یک کلید ستاره برای شبکه.

در طول تعطیلات 2015 بخش پخت و پز در فاکس و دوستانکه تعدادشان کمتر میزبان هریس فاکنر است که سیاه و سفید آماده شده را پینه دوز هلو, دستور, میزبان برایان Kilmeade که سفید است, خواسته فاکنر اگر او نیز در خدمت Kool-Aid در جمع های خانوادگی—stunningly بلانت اشاره به منفی نژادی کلیشه.

فاکنر در ابتدا اجازه دهید این حادثه اسلاید اما او بعد نشان داد به لس آنجلس تایمزاو در نهایت مواجه Kilmeade ، "ما نشسته است. او گفت: "من معنی نیست که هر چیزی با آن است. من می خواهم شما بدانید که من هیچ نظری ندارم آنچه در آن واقعا به معنی, blah, blah, blah.' در پایان مکالمه من عذرخواهی کرد. او گفت: "چرا شما عذرخواهی?' من گفت: "چون من نیاز به شنیدن کلمات" من متاسفم " حق در حال حاضر. بنابراین ما نقل مکان کرد."

"روباه شهرت برای بودن متعصب و نژادپرست همه بسیار خوب دلیل" سابق ایسنا متخصصان میزبان Eboni K. Williams, که در سمت چپ این شبکه در سال 2018 گفت: این باشگاه صبحانه سال گذشته است. او در حال حاضر با این نسخهها کار برای شان "Diddy" شانه' شورش تلویزیون.

فاکس نیوز' نیمپز کردن با آب گرم نژادپرستانه رفتار ویلیامز گفته شده است عمیقا ریشه دوانده از ویژگی های پس از تاسیس آن حداقل نه به این دلیل که در اواخر Roger Ailes دیدم فرصت برای سود کردن "ترس از ارزش ذاتی سفید مردم در این کشور است." زمانی که میزبان رادیو Charlamagne tha خدا پرسید: اگر در فاکس "ترس از سیاه و سفید و قهوه ای سیاره درایوهای پیام" ویلیامز موافقت کرد: "این احساس می کند مانند یک عملی کنید."

"آنچه که بینندگان از شنیدن سفید supremacist تلخه. و این که تلخه رود مستقیما به کاخ سفید است."

یک همشهری کارمند به The Daily Beast

و کارلسون راه اندازی کرده است به ایسنا سوپر استار شدن در درجه اول با توسل به آن دقیق—ترس این که آیا آن را از خطر مهاجران که او را متهم ساخت امریکا "فقیر و آلوده" در دسامبر. 2018 و یا سیاه و سفید زندگی می کند ماده "اراذل و اوباش" یا "جعل" نگرانی در مورد سفید برتری یا مسلمانان مانند سومالی-دنیا تشکر. Ilhan عمر آنها روباه میزبان به نام "یک زندگی حریق, یک هشدار برای بقیه از ما است که ما بهتر تغییر سیستم مهاجرت ما بلافاصله و یا چیز دیگری."

چنین متعصب تفسیر اتحاد و دوری از بسیاری از شبکه حامیان مالی و در عین حال به گفته نیویورک تایمز, Lachlan مرداک شخصا پیامک حمایت خود را به کارلسون در میان یک چنین تبلیغ تحریم.

تمام گفته ها تبلیغات در کارلسون نشان می دهد بیشترین بازدید در کل شبکه است کاهش می یابد به یک کم خونی فهرستی از فاکس وله اعلانات آگاهی عامه درمورد کم بودجه مستقیم بازاریابان و MyPillow—شدت pro-مغلوب ساختن پیشی جستن بالش شرکت که در حال حاضر حساب برای بیش از 30 درصد را نشان می دهد تبلیغات.

اما کارلسون به همراه همفکر فاکس نیوز ستاره مانند Ingraham به نظر می رسد امن از همیشه در مواجهه با هر گونه عواقب برای رفتار خود را ترک نگران کارکنان احساس سرخوردگی و استعفا داد.

"این باور نکردنی" یک کارمند گفت. "من می دانم که شما قرار است برای خاموش ماندن اما این غیر قابل تحمل است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب