فاکس قاضی چرت زدن را از تماس فدرال در پورتلند: آنها به 'تحریک' خشونت

فاکس نیوز ارشد قضایی تحلیلگر Judge Andrew Napolitano ارائه یک تضاد کامل با فاکس اخیر پوشش تظاهرات در پورتلند,

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

فاکس نیوز ارشد قضایی تحلیلگر Judge Andrew Napolitano ارائه یک تضاد کامل با فاکس اخیر پوشش تظاهرات در پورتلند, تماس ماموران فدرال در روز سه شنبه برای تحریک به خشونت با معترضان توسط "یکسره" با استفاده از گاز اشک آور و "تکان دهنده همه چیز" با معترضان.

در خانه اش شهادت در روز سه شنبه دادستان کل ویلیام بر توجیه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت استفاده از ماموران فدرال برای سرکوب ضد خشونت پلیس و معترضان, توصیف پورتلند تظاهرات به عنوان "حمله" در دولت ایالات متحده. دولت در ضمن اعزام حتی بیشتر عوامل به پورتلند حتی اگر فعالان محلی و مقامات توجه داشته باشید که فدرال حضور الهام گرفته شده است خشونت بیشتر ،

ظاهر می شود در جهان خود را با نیل Cavuto, ناپولیتانو با توافق بر این ادعا است که دولت فدرال حق دارد و حتی تعهد به حفاظت از اموال فدرال در پورتلند. در همان زمان فاکس تحلیلگر گفت که عوامل بسیاری دیده شده است "هیچ جا در نزدیکی دادگاه اخلال در آزادی بیان."

او در ادامه می گویند که در حالی که این دفاع به فراگیر فدرال دادگاه با نرده و عوامل مسلح برای حفاظت از آن یک چیز دیگر است "برای آنها به بیرون رفتن تکان دهنده چیزهایی در خیابان" با معترضان ابراز نظر.

"این است که یک غیر مومن راه برای بیان عقاید سیاسی در وسط شب در منطقه ای که در آن هیچ کس زندگی" قاضی اضافه شده است. "اما مخالفت سیاسی است که بخشی از میراث ما و فرهنگ ما و آن این است که چگونه این کشور آغاز شد."

لنگر نیل Cavuto تعجب با صدای بلند که آیا ناپولیتانو توافق با محلی و رهبران دولت که فدرال حضور است "در واقع تحریک یا تحریک بیشتر خشونت" در این شهرستان است.

"من فکر می کنم آنها را تحریک بیش از آنچه معمولا مورد خواهد بود در درجه اول به دلیل مستمر ساعته barrages از گاز اشک آور" ناپولیتانو پاسخ داد. "این است که بسیار جدی شکل از گاز اشک آور."

و اشاره کرد که گاز اشک آور توسط ماموران فدرال در پورتلند "ممنوع در زمان جنگ" آزادیخواه قاضی سپس با انتقاد از بی پروا و بی دقتی راه آن مستقر شده اند.

"اما آنها در حال استفاده از آن یکسره پس از آن بر افرادی که وجود دارد به تماشا و مردم وجود دارد که برای بیان عقاید سیاسی" او بانگ زد. "دولت نمی تواند انجام دهد. به همین دلیل است که مردم محلی می خواهید آنها را."

Cavuto پاسخ داد که "بسیاری از مردم محلی که نگرانی در این مورد بی پایان محاصره شهر خود را بدون در نظر گرفتن که به سرزنش" و افزود که آنها "می خواهم برخی از صلح است."

شبکه pro-مغلوب ساختن پیشی جستن ستاره در ضمن باید تشویق فدرال' خشونت آمیز با معترضان در پورتلند در حالی که اغراق خشونت ناشی از معترضان باعث شد دیگر رسانه ها به تماس فاکس "نهفته است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن