فاکس نیل Cavuto کوره ایران هرزه که می خواهد به انحلال Coronavirus وظیفه نیروی

فاکس نیوز لنگر نیل Cavuto تا به حال یک رویارویی شدید با تشکر. اندی Biggs (R-AZ) در روز پنج شنبه بیش از تقاضا ا

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

فاکس نیوز لنگر نیل Cavuto تا به حال یک رویارویی شدید با تشکر. اندی Biggs (R-AZ) در روز پنج شنبه بیش از تقاضا است که کاخ سفید coronavirus وظیفه نیروی منحل خواستار Trumpian کنگره بیش از خانه خود را دولت انفجار COVID-19 مورد خود و عدم سلامت تخصص.

Biggs به تازگی به نام برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به ضایعات آن همه گیر نیروی کار بیش از اعتقاد خود را که در آن کارشناسان بهداشت عمومی یعنی, Dr. Anthony Fauci و دکتر دبورا Birx بودند تضعیف رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رئیس جمهور هل برای اقتصاد به ادامه بازگشایی شده است.

مصاحبه Biggs در روز پنج شنبه پخش از جهان خود را با نیل Cavutoکهنه فاکس لنگر—که بارها هدف از رئیس جمهور خشم بیش انتقادی خود را مغلوب ساختن پیشی جستن پوشش—بلافاصله فشرده Biggs در مورد اینکه آیا او فکر کرد که ماسک می تواند کمک به جلوگیری از شیوع کروناویروس.

"من باید به شما بگویم من ساکت به این باور است که اگر ماسک به خوبی کار می کند پس چرا L. A. خونتان و صعودی با COVID موارد زمانی که آنها تا به حال اجباری ماسک مقررات در اثر به مدت هفت هفته در حال حاضر" آریزونا کنگره پاسخ داد. "هیچ شواهد تجربی که در این مورد است."

Cavuto در ضمن اشاره کرد که در حالی که محلات ممکن است تا به حال ماسک موجب این مسئله شده اند ممکن است اجرای قانون و گرفتن ساکنان به دنبال دستورالعمل. Biggs اما اصرار داشت که مشکل واقعی بود که ماسک خود را ندارد و بسیار موثر و با وجود مطالعات فراوان نشان دادن در غیر این صورت.

"شما فکر نمی کنم آن را هر گونه سود در همه؟" Cavuto ضرب گلوله کشته است. در روزهای اخیر جمهوری خواهان و حتی برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن سرسخت فاکس متحدان اقدام به دریافت جمهور را در آغوش ماسک-پوشیدن برای حفظ اقتصاد باز در میان سنبله در موارد.

روباه میزبان چرخد و به Biggs تقاضا که وظیفه نیروی شاتر درخواست آزادی حزبی صندلی که آیا یا نه او فکر آن را مخاطره آمیز است.

"نه من نمی. من قدر آنچه را که معاون رئیس جمهور انجام داده است و من فکر می کنم او یک کار بزرگ انجام," او پاسخ داد: قبل از انتقاد Fauci, شکایت که بالای بیماری های عفونی متخصص شده است "متناقض" با پیام خود را.

Cavuto اما التماس Biggs به "فراموش دکتر Fauci دوم" و فکر می کنم در مورد آنچه اتفاق می افتد در خانه خود دولت است که در حال حاضر مبتلا به بدترین coronavirus خروش در کشور است.

"شما باید بستری شدن در بیمارستان و ICU تخت با استفاده از بالاترین از این بحران" Cavuto گفت. "شما در حال گفتن مردم برای خلاص شدن از آن ؟ مردم در حال گوش دادن به شما و شما می گویید ما می توانید با سهولت!"

پس از Biggs متهم روباه لنگر "گیلاس چیدن اطلاعات" Cavuto retorted او انجام شده بود هیچ چیز مانند قبل از متهم Biggs فقط مایل به خلاص شدن از شر این کمیسیون به دلیل آن است که گفته چیزهایی که او دوست ندارد.

راست مجلس استدلال کرد که آنها را "تضعیف" مغلوب ساختن پیشی جستن باعث Cavuto بپرسید که آیا آن را رئیس جمهور کار به کارشناسان بهداشت و درمان او را به عهده. Biggs, در ضمن عنوان Birx و Fauci تخصص با تعجب با صدای بلند در مورد زمانی که آنها در گذشته شاهد بیماران.

"هنگامی که آخرین باری که شما داشته باشد؟" Cavuto snarked بازگشت.

"من یک پزشک آموزش دیده," Biggs پاسخ داد.

"اما شما در حال گفتن آنهایی که به خارج!" Cavuto در پاسخ فریاد زد. "به کمیسیون!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن