فرانسه بررسی رئيس جمهور سابق برای تجاوز جنسی

مقامات فرانسوی راه اندازی کرده اند رسیدگی به تجاوز جنسی اتهامات ساخته شده در برابر 94 ساله رئیس جمهور سابق. آل

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

مقامات فرانسوی راه اندازی کرده اند رسیدگی به تجاوز جنسی اتهامات ساخته شده در برابر 94 ساله رئیس جمهور سابق. آلمانی روزنامه نگار ان-Kathrin Stracke توصیف آن به عنوان یک "بسیار اهانت آمیز" وضعیت.

فرانسوی دادستان اعلام کرد روز دوشنبه که آنها باز کرده بود رسیدگی به تجاوز جنسی اظهارات مطرح شده علیه رئیس جمهور سابق والری Giscard d'Estaing.

یک شکایت کیفری واصل شد توسط روزنامه نگار ان-Kathrin Stracke آلمان پخش عمومی WDR.

"من تصمیم گرفتم داستان من از آنجا که من فکر می کنم که مردم باید بدانند که یک رئیس جمهور سابق مورد آزار و اذیت من از نظر جنسی پس از مصاحبه با" Stracke گفت: Agence France-Presse.

بسیار اهانت آمیز'

37 ساله روزنامه نگار متهم d'Estaing از اتوبوس پشت او سه بار در حالی که گرفتن یک عکس پس از او مصاحبه رئیس جمهور سابق در سال 2018 توصیف آن به عنوان یک "بسیار اهانت آمیز" وضعیت.

"من ایستاده بود و به این سمت چپ و در حالی که گرفتن عکس او قرار داده و دست خود را در سمت چپ کمر قبل از کشویی آن را به من پشت که در آن ماند," او گفت:. "من سعی کردم به او فشار دور اما من نتونست به."

ادامه مطلب: آزار و اذیت جنسی در حال افزایش است در محل کار — مطالعه

او گفت: تصویربردار مرد مداخله با ایجاد حواس پرتی و سپس قرار دادن یک صندلی بین آنها است.

WDR پشت ادعا

پس از اعلام Stracke گفت: او "در اختیار مقامات فرانسوی در متن این بررسی است."

آلمان WDR پشتیبانی Stracke شکایت گفت: انجام تحقیقات خود را پس از حادثه است.

"WDR همراه و پشت ان-Kathrin Stracke پس از این حادثه شناخته شده بود و همچنین به عنوان زمانی که او تصمیم به شکایت گفت:" یک سخنگوی آلمانی پخش.

ls/rc (خبرگزاری AP)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب