فرانسه: پاریس شهردار برنده انتخاب مجدد, پاکسازی برخورد ضربه در محلی سنجی

سوسیالیستی Anne Hidalgo شده است مجددا انتخاب شهردار پاریس پس از دور دوم شهرداری سنجی. رئیس جمهور امانوئل پاکسا

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

سوسیالیستی Anne Hidalgo شده است مجددا انتخاب شهردار پاریس پس از دور دوم شهرداری سنجی. رئیس جمهور امانوئل پاکسازی را میانه رو حزب در ضمن در زمان یک دقیقه در یک رای مشخص شده توسط رکورد پایین مردم در انتخابات.

شهردار پاریس Anne Hidalgo امن در سومین روز یکشنبه صریحا شکست دادن او محافظه کار رقیب Rachida Dati فرانسه در انتخابات شهرداری ها که شده بود به تعویق افتاد و در میان coronavirus بحران است. هیدلگو انتخاب شد شهردار پاریس در سال 2014 و اولین زنی است که به نگه داشتن ،

سوسیالیستی شهردار پیروزی اجازه خواهد داد که او برای نظارت بر بازی های المپیک تابستانی 2024. هیدلگو حمایت اروپا محیط زیست-سبزها و حزب (EELV) که شاهد افزایش چشمگیر در چند شهرستانها بزرگ است. با توجه به خروج سنجی سبزها و چپ متحدان انتظار می رود به پیروزی لیون و مارسی و پیشرو در مسابقه برای بوردو شهرستان سالن.

بزرگترین پیروزی برای سبزی اما در شمال شهر لیل که در آن حزب رییس سابق وزیر کابینه Martine Aubry به عنوان شهردار.

Martine Aubry speaks to media while wearing a mask (picture-alliance/S. Lefevre)

سبزی سرنگون Aubry به عنوان شهردار لیل

Marine Le Pen را راست ملی رالی مدعی پیروزی در جنوب شهر پرپینان, اولین باری که ضد اتحادیه اروپا حزب در زمان کنترل یک شهر با جمعیت بیش از 100000 نفر از سال 1995.

Le Pen نیز دیده می شود به عنوان پاکسازی را رقیب اصلی در انتخابات ریاست جمهوری آینده انتظار می رود به جای در سال 2022.

بیشتر بخوانید: فرانسه خواستار پایان دادن به خشونت های پلیس

رکورد پایین مردم در انتخابات

روز یکشنبه انتخابات شاهد یک رکورد کم مشارکت با تنها 40 درصد از رای دهندگان مصاحبه برگه های رای. مردم رای دادند و با پوشیدن ماسک صورت نگهداری اجتماعی فاصله در حالی که در خط و انجام خود را قلم به ثبت نام در رای گیری ثبت نام.

دور اول انتخابات برگزار شد و در ماه مارس تنها چند روز قبل از رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی اعلام کرد یک مستند. دور دوم برنامه ریزی شده بود برای مارس 22 اما عقب رانده شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

پاکسازی با ابراز نگرانی از بالا ممتنع رای دادن. لوپن گفت: پایین مردم در انتخابات بود "شگفت آور" و جناح چپ سیاستمدار Jean-Luc Melenchon گفت: این مبلغ به "مدنی اعتصاب است."

پاکسازی حزب c

پاکسازی جمهوری در حرکت (LREM) حزب شکست خورده را به تاخت و تاز قابل توجهی در انتخابات محلی که دیده می شود به عنوان یک میان مدت آزمون برای رئیس جمهور فرانسه دو سال قبل از او چهره گشتند. او اذعان کرد که "موج سبز" تا به حال جاروب انتخابات کاخ الیزه گفت.

A masked Macron casts his ballot in front of other masked people (Reuters/Y. Valat)

آن شب سختی برای پاکسازی این میانه LREM پارتی

این اولین بار بود که میانه LREM ایجاد شده در مدت کوتاهی قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 2017, رقابت انتخابات شهرداری ها در سراسر کشور.

"وجود دارد ... که در آن ما خود را اختلافات داخلی ما به ارمغان آورده به نتایج که بسیار ناامید کننده" سخنگوی دولت Sibeth Ndiaye گفت.

بیشتر بخوانید: فرانسه COVID-19 یگان مبارزه با این ویروس در چه هزینه ؟

ترمیم کابینه

تنها نقطه روشن برای پاکسازی حزب بود و در شمال شهرستان بندر لو هاور که در آن رئیس جمهور و نخست وزیر ادوارد فیلیپ برنده مسابقه برای شهردار.

اگر چه قانون فرانسه اجازه می دهد تا فیلیپ به برگزاری دو اجرایی پست کار خود را می تواند در معرض خطر از به طور گسترده ای شایع ترمیم کابینه. فیلیپ دیده است افزایش محبوبیت در هفته های اخیر بیش از پاکسازی در نظر سنجی.

adi/dr (AFP, AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب