فرانسه می گذرد اختلاف قانون آنلاین سخنرانی نفرت

تحت یک قانون جدید در فرانسه, Facebook, Twitter و مشابه سیستم عامل های آنلاین شما نیاز به حذف محتوای غیر قانونی

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

تحت یک قانون جدید در فرانسه, Facebook, Twitter و مشابه سیستم عامل های آنلاین شما نیاز به حذف محتوای غیر قانونی به سرعت و یا در صورت جریمه بزرگ است. برخی از منتقدان می گویند این قانون قرار می دهد شرکت های خصوصی در اتهام از پلیس بیان.

قانونی که به تصویب مجلس شورای ملی در روز چهارشنبه به سیستم عامل مانند Facebook, Twitter, YouTube, Instagram and Snapchat یک ساعت مهلت برای حذف تروریسم و آزار جنسی کودکان-مطالب مرتبط با پس از دستور به انجام این کار توسط مقامات. اگر این شرکت موفق به رعایت آنها می توانید چهره جریمه تا 4 درصد خود را جهانی درآمد.

وقتی که می آید به دیگر "آشکارا غیر قانونی" — مانند سخنرانی نفرت نژادپرستانه نظرات و یا تعصب مذهبی — شرکت ها مورد نیاز خواهد بود برای حذف آن را در عرض 24 ساعت پس از آن که گزارش شده توسط کاربران.

بیشتر بخوانید: فرانسه می گذرد, قانون مالیات, اینترنت, غول

کاربران به دو بار فکر می کنم'

قانون به دنبال "القاء مسئولیت" از سازندگان سیستم عامل آنلاین که استدلال می کنند "که ابزار آنها خود را ایجاد کرده است غیر قابل کنترل" وزیر دادگستری نیکول Belloubet گفت: نمایندگان مجلس در روز چهارشنبه.

این قانون همچنین مجموعه تا دادستان تخصصی در محتوای دیجیتال و یک دولت واحد به مشاهده آنلاین سخنرانی نفرت.

"مردم فکر می کنم دو بار قبل از عبور از خط قرمز اگر آنها می دانند که وجود دارد احتمال که آنها خواهد شد به حساب" Belloubet گفت.

بیشتر بخوانید: آلمان دولت تصویب نفرت سخنرانی بیل

بیش از حد سخت برای سخنرانی ؟

قانون شده است به شدت انتقاد و اصلاح چند بار از اول معرفی شده توسط Emmanuel پاکسازی را LERM حزب از یک سال پیش. فرانسه رسمی ملی مشورتی کمیسیون حقوق بشر انتقاد کرده است این لایحه برای افزایش خطر سانسور و آزادی های مدنی گروه لا تربیع du Net (LQDN) گفت: آن را غیر واقعی فکر می کنم که محتوای غیر قانونی می تواند برداشته شود در عرض یک ساعت.

"کوتاه حذف بار و جریمه بزرگ برای عدم رعایت بیشتر تشویق سیستم عامل به بیش از حذف مطالب" LQDN گفت: پیش از این روز شنبه بحث اضافه کرد که این می تواند "منجر به مبارزات هدفمند برابر کمتر صدای."

استدلال در برابر قانون در چهارشنبه محافظه کار مجلس کنستانس لو گرفتن هشدار داد از danger به "در راه سپردن پلیس اندیشه و بیان" را به شرکت های خصوصی عمدتا مستقر در کشورهای خارجی است. پوپولیستی مارین لوپن گفت: قانون بود "نقض جدی آزادی بیان است."

قبلا مخالفان کنترل سنا رای به حذف جریمه برای عدم سرزنش کاربر-گزارش محتوا را پیشنهاد کرده است در حال حاضر رد شده است توسط مجلس شورای ملی.

dj/اس ام اس (dpa خبرگزاری رویترز )

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب