پلیس فرانسه در اعتراض به سبد ممنوعیت نژاد پرستی اتهامات

یک سبد بان کی مون برنامه ریزی شده توسط وزیر کشور فرانسه باعث شده است تا در سراسر کشور پلیس تظاهرات. ماموران در

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

یک سبد بان کی مون برنامه ریزی شده توسط وزیر کشور فرانسه باعث شده است تا در سراسر کشور پلیس تظاهرات. ماموران در پاریس سیم دستبند و نمایش یک بنر اعلام "نه پلیس نه صلح."

پلیس فرانسه رژه مرکزی پاریس جمعه نمایش تصاویر گرافیکی از آسیب رنج می برد توسط مجریان قانون خود را به عنوان اتحادیه های کارگری گفت: وزیر کشور کریستف Castaner که بدون محدودیت روش آنها بود چپ بی فایده.

اعتراض خود را در طول Champes الیزه به دنبال یک چپگرا به رهبری تجمع روز سه شنبه در پاریس انتقاد از تاکتیک های پلیس به خود جلب کرد که حداقل 2,400 مردم به خشم جهانی ادامه داد: در طول ماه گذشته به قتل آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید در ایالات متحده است.

مشابه فرانسه تظاهرات شنبه گذشته به خود جلب کرد بیش از 20 ، 000 نفر در شهرهای مختلف به عنوان گروه های حقوق بشر از جمله SOS Racisme ادامه به برجسته 2016 مرگ آدما ترائوره 24 ساله متولد در پاریس و حومه Beaumont-sur-Oise با مالی-فرانسوی پس زمینه در بازداشت پلیس.

سه افسر پلیس شد و پس از آن پاک در یک گزارش با وجود اعتراف به داشتن دوخته 24 ساله سیاه به زمین با خود همراه وزن بدن است.

بیشتر بخوانید: فرانسه هایش با نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس

دستبند پرتاب به زمین

پنجشنبه شب در پاریس' بوبینی حومه افسران اتحادیه متحد SGP پلیس FO انداخت خود را دستبند به زمین یکی از چند نمادین تظاهرات در خارج از ایستگاه های پلیس.

و در لیون پلیس پارک اتومبیل خود را در اطراف محل مرکزی Bellecour آبی, چراغ های چشمک زن.

جلسه Castaner, فرانسوی, پلیس اتحادیه تأکید کرد که این سبد و با استفاده از روش نشان داده شده در گرافیک فیلم از مینیاپولیس — نیاز بود تا زمانی که یک جایگزین مناسب روش پیدا شد.

Fabien Vanhemelryck ملی فرانسه پلیس داد گفت Castaner گفته شده بود توسط اتحادیه نمایندگان برای "توقف خرید و صلح اجتماعی" در هزینه پلیس مجروح می شود و در حالی که تصویب اجرای قانون است.

"پلیس مسئول همه شر از جامعه" Vanhemelryck اضافه شده است.

"آنها می خواهند به ما جلوگیری از کار" بانگ زد متحد SGP پلیس FO نماینده ایو لونور در تلویزیون BFM.

"آقای Castaner به نظر می رسد که ما را شنیده ام اما شنیده نمی شود ما به اندازه کافی" Lefebvre گفت.

ادامه مطلب: جورج فلوید قتل اسپرز تازه تظاهرات در سراسر اروپا

'مدارا' برای نژادپرستی

روز دوشنبه Castaner گفت chokehold روش خواهد "دیگر تدریس شود در پلیس و ژاندارمری مدارس" اضافه کردن وجود دارد خواهد بود "تحمل صفر" برای نژاد پرستی در اجرای قانون است.

او گزارش کوتاه متوقف شد ممنوعیت یکی دیگر از تکنیک فشار دادن بر روی یک مظنون قفسه سینه.

فرانسه پلیس دیده بان گفت: در سال گذشته آن را دریافت کرده بود از 1500 شکایت علیه افسران — نیمی از آنها به اتهام خشونت است.

هفته گذشته رسانه های انتشار مطالب خصوصی Facebook گروهی که در آن پلیس فرانسه اعضای اتهام استفاده نژادپرستانه و جنسیتی شرایط و تمسخر قربانیان.

نخست وزیر فرانسه ادوارد فیلیپ گفت: وجود داشته است "خیلی بزرگ و مشروع به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده" فوران احساسات فلوید پس از مرگ.

منpj/mm (AFP, Reuters, AP, dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب