فرانسه می فرستد تقویت پلیس به دیژون پس از 3 روز از ناآرامی

پلیس پشتیبان وارد شده در دیژون پس از 3 روز از درگیری های خشونت آمیز. ناآرامی ها آغاز شد و پس از حمله به یک نوج

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

پلیس پشتیبان وارد شده در دیژون پس از 3 روز از درگیری های خشونت آمیز. ناآرامی ها آغاز شد و پس از حمله به یک نوجوان عضو چچن جامعه است.

دولت فرانسه فرستاده تقویت پلیس و یک مقام شرقی شهر دیژون در روز سه شنبه با هدف بازگرداندن نظم پس از سه روز درگیری های خشونت آمیز.

"حوادث چند روز گذشته در Gresilles منطقه از دیژون که در آن وجود داشته است گردهمایی از جوانان که تا به حال منجر به وسایل نقلیه و dustbins آتش تنها منجر به ناامنی و نگرانی برای مردم محلی پس از حوادث آخر هفته" این نیروی پلیس محلی در بیانیه ای گفت: اواخر روز دوشنبه در توییتر.

سی و هفت پلیس ضد شورش مستقر شدند به این شهر در شرق فرانسه روز یکشنبه و اضافی 110 فرستاده شد در روز دوشنبه.

فرانسه معاون وزیر کشور لوران Nunez شد همچنین انتظار می رود برای رسیدن به روز سه شنبه به بررسی وضعیت.

باندهای 'حل و فصل نمرات'

رسانه های فرانسه گزارش داد که ناآرامی شکسته بود بیش از آخر هفته در شهر 155,000 ساکنان.

محلی بخشدار برنارد Schmeltz در بیانیه ای گفت که خشونت "به نظر می رسد بخشی از حل و فصل نمرات میان اعضای چچن جامعه در فرانسه و ساکنان" دیژون.

ناآرامی شد به ترسیم حمله در 16 سال عضو محلی چچن مهاجر در جامعه در 10 ژوئن. رسانه های فرانسه گزارش داد که او مورد حمله قرار گرفت توسط محلی فروشندگان مواد مخدر. پلیس گفت که اعضای جامعه پس از آن انجام شده outraids در تلافی حمله.

یک حادثه شنبه شب دیدم حدود 50 چچن وارد منطقه Gresilles که در آن یک مرد که صاحب یک پیتزا فروشی بود که به طور جدی زخمی آشکار تیراندازی. برخی از 200 نفر با خشونت نیت نیز به این منطقه در روز یکشنبه, شب, پلیس گفت:.

دیژون دادستان اریک Mathais گفت: شش نفر مجروح شده اند بیش از سه روز از ناآرامی اما هیچ دستگیری تا به حال ساخته شده است. بررسی باز شده بود به اقدام به قتل توسط یک باند جنایتکار او گفت:.

"چه اتفاقی بی سابقه است غیر قابل قبول" شهر شهردار فرانسوا Rebsamen گفت: آژانس خبری AFP.

kp/aw (AFP, AP, Reuters)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن