فرانسه COVID-19 یگان مبارزه با این ویروس در چه هزینه ؟

همانطور که فرانسه همچنان به سهولت مستند محدودیت های این کشور است که به کارگیری تیم های تلفن همراه و ابزارهای ج

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

همانطور که فرانسه همچنان به سهولت مستند محدودیت های این کشور است که به کارگیری تیم های تلفن همراه و ابزارهای جدید دیجیتال برای مبارزه با COVID-19. اما منتقدان می گویند این روش افزایش نگرانی های حریم خصوصی که ممکن است فراتر از همه گیر.

علی Miladi نمی مانند بیمارستان ها. او به سختی به مطب دکتر از او 15. اما در اخیر روز شنبه بعد از ظهر 31 ساله نشسته بود در یک اتاق در اصطلاح Covisan مرکز در اوبرویه یک حومه پاریس در فرانسه واقع شده است فقیرترین گروه, Seine-Saint-Denis. Miladi صاحب یک کباب فروشگاه مبتلا بوده اند برای چند روز از درد عضلات قوی سردرد و سرگیجه و تهوع و اسهال است.

"زمانی که به من گفته شد در پزشکی hotline که من احتمالا تا به حال COVID-19 من بلافاصله درک ضرورت آمدن به اینجا — این بیماری بسیار خطرناک است," او گفت: DW. "این واقعیت است که من می تواند به این ساختمان شهرداری و نیست برای رفتن به یک ناشناس بیمارستان به من کمک کرد که تصمیم گیری."

Miladi است در حدود 400 نفر در اوبرویه' Covisan تیم در حال حاضر تست شده است. این مرکز بخشی از فرانسه طرح برای مبارزه با این بیماری همه گیر و جلوگیری از بیشتر مستند. اما منتقدان می گویند که پایان ندارد توجیه همه برنامه ریزی شده به این معنی است.

بیشتر بخوانید: مهاجران در فرانسه در برابر همه گیر پلیس سوء استفاده

Ali Miladi sits across from health workers (DW/L. Louis )

Miladi کمتر مردد تست کنید با دانستن او نیست که به بازدید از یک بیمارستان

'راه حل های فردی'

"ما می خواهیم برای پیدا کردن راه حل های فردی برای هر آلوده خانوار برای جلوگیری از انتشار ویروس" اوبرویه' هماهنگ کننده پروژه Anaïs Anthonioz گفت: DW. افراد آلوده نیز در حال هدایت به مرکز توسط GPs و داروسازان. اگر لازم تلقی می شود و اگر مردم نگران توافق Covisan تیم سپس بازدید از فرد بیمار ،

"ما می خواهیم برای دیدن اگر مردم می تواند خود را جدا در اتاق های جداگانه و چه کسی مسئول در خانواده است. آن را نمی خواهد را حس برای مثال برای ارسال این فرد مسئول به انزوا در یک هتل" گفت: Anthonioz و اضافه کرد که او تیم همچنین سعی کنید به شناسایی افراد تماس به توصیه آنها تست شده است.

این تیم در اوبرویه بخشی از یک پروژه آزمایشی راه اندازی شده در آوریل 23 توسط بیمارستان گروه AP-HP است که شامل بیشتر از هفت مراکز. حدود 4000 نفر در حال حاضر توصیه شده است و تقریبا نیمی از آنها آزمایش شده است. تلفن همراه تیم سفر کرده اند بیش از 860 خانوار.

بیشتر بخوانید: تماس انسان ردیابی فراهم می کند سرنخ با ارزش به COVID-19 عفونت

اثر اثبات شده در هائیتی

این پروژه بر روی یک سیستم استفاده می شود در هائیتی برای از بین بردن وبا گفت: Jean-Sebastien Molitor. او هائیتی کشور مدیر در سازمان غیر دولتی Solidarites Internationales و کمک به طراحی Covisan. "ما استفاده می شود برای ارسال تیم های تلفن همراه برای منزوی کردن تمام بلوک از خانه ها در هائیتی — که لازم بود برای جلوگیری از فردی خانوار از گرفتن انگ" او گفت: DW اضافه کرد که در این روش این امکان را برای منزوی کردن بیش از 80 درصد از افراد آلوده و در نهایت شکست این بیماری است.

People in Haiti wearing masks (picture-alliance/dpa)

این Covisan پروژه بر روی یک سیستم استفاده می شود در هائیتی به درمان وبا

دولت فرانسه می خواهم به تکرار این موفقیت و ایجاد شده است به اصطلاح COVID گردان در سراسر کشور است. این شامل تیم های تلفن همراه مانند یک در اوبرویه و همچنین تماس با مراکز عمل ملی بیماری صندوق بیمه (CNAM). تلفن همراه گردان رسیدگی به موارد خاص و خوشه و هنوز در حال راه اندازی است. تماس مراکز شده است در عمل از May 13, دو روز پس از لغو محدودیت. برخی 6,500 مردم یک دهم CNAM را نیروی کار رسیده اند 9,000 افراد آلوده و 25,000 تماس با افراد در 10 روز اول.

بیشتر بخوانید: Coronavirus تماس با ردیابی سه مظنون لهستانی بحث حریم خصوصی

'هدف جداسازی است که در حال حاضر ممکن است'

در همان روز سه شنبه در حومه Evry حدود 40 کیلومتر (25 مایل) جنوب اوبرویه سوفی Merk شد چیدن یک تلفن در یکی از CNAM تماس مراکز. او خواستار 59 ساله که به تازگی آزمایش مثبت است. تنها چهار نفر به جای 12 نفر مشغول به کار بودند در اتاق. میز از هم جدا شدند پلکسی گلاس. یک صفحه نمایش بر روی دیوار به عنوان خوانده شده "صبح به خیر, تیپ!"

"سلام من خواستار از CNAM به بحث از طریق چگونه شما می توانید خود را منزوی در خانه گفت:" Merk به تلفن. راننده اتوبوس در انتهای دیگر خط به او گفت که او تا به حال شده از خود جدا با همسر و دو بچه ها در خانه از اواسط ماه مارس. Merk گفت که دریافت رایگان ماسک صورت. سپس او به صحبت همسر و یکی از پسران به تلاش برای متقاعد کردن آنها را تست کنید. اما آنها خودداری کرد. "آنها می ترسند آزمون می تواند واقعا ناخوشایند است. اما این است که نمایشی — این خانواده است که به سختی به ترک خانه و شانس خود را از آلوده دیگران بسیار پایین به هر حال" او گفت: DW پس از او گذاشت.

"هدف ما قطع عفونت های زنجیره ای و می خواهید برای متقاعد کردن مردم برای گرفتن آزمایش به محض وجود کوچکترین ظن COVID-19," او اضافه شده است. Merk گفت که او تا به حال بلافاصله داوطلب زمانی که رئیس به او گفته بود در مورد گردان. "من احساس می کنم مفید در اینجا — من کمک به شکست این بیماری همه گیر."

People in masks stand and wait inside the Covisan center in Aubervilliers (DW/L. Louis )

این Covisan مرکز در اوبرویه بخشی از یک پروژه آزمایشی راه اندازی در مه

CNAM مدیر کل Nicolas شادی گفت: یگان های لازم برای جلوگیری از تجدید مستند.

"اقامت در خانه سفارش به ما کمک کرد پایین آوردن ميزان عفونت به طوری که هدف جداسازی است که در حال حاضر ممکن است," او گفت: DW اضافه کرد که فرانسه از استراتژی به نظر می رسید به کار با تعدادی از عفونت های جدید در ادامه به پایین حتی اگر این کشور نباید اجازه دهید آن گارد را برای حداقل چند هفته بیشتر.

ادامه مطلب: چه آسیب در زوم تحصیل و یا تماس با ردیابی?

جمع آوری داده ها دلیلی برای نگرانی

اما فرانسه در سیستم جدید نیز در حال ملاقات با مقاومت — با توجه به نوع داده های آن را جمع آوری. مرکز تماس عوامل بازیابی افراد آلوده به' جزئیات تماس از دو پایگاه داده جدید. در حال حاضر وجود دارد یک وظیفه به گزارش مثبت COVID-19 نتایج آزمون و GPs را وارد کنید این را در اصطلاح تماس COVID پایگاه داده با آزمایشگاه های آزمون و ثبت نام آنها در آنچه به نام Sidep.

علاوه بر این فرانسه است که اروپا یکی از اولین کشورهایی که رای دادند را از طریق گوشی های هوشمند ردیابی نرم افزار به نام StopCovid که زنده رود این هفته است. به صورت داوطلبانه مردم می توانند با دانلود این نرم افزار و وارد کردن مثبت نتایج آزمون با یک بارکد یا شماره آنها را دریافت و پس از آزمون. برنامه پس از آن هشدار افرادی که فرد آلوده شده است در تماس با و توصیه آنها به آزمایش بیش از حد.

StopCovid تا به حال پزشکان و انجمن های غیر دولتی و حتی نمایندگان مجلس از فرانسه حزب حاکم در آغوش. آنها از ترس در میان چیزهای دیگر است که این برنامه می تواند هک شود. حریم خصوصی گروه نیز نمی اعتماد دولت به حذف این برنامه پس از COVID-19 بحران است.

"پس از 2015 حملات تروریستی دولت تمدید وضعیت اضطراری شش بار و در نهایت مندرج در قانون مشترک است. چگونه می تواند ما را به طور جدی اعتقاد داریم که این برنامه نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای وسایل دیگر پس از این بحران؟" Neha Oudin از حریم خصوصی گروه چهارم du Net گفته DW. او گفت که او شک و تردید در این برنامه خواهد بود بسیار استفاده, به هر حال. "آسیب پذیر ترین مردم هستند و افراد مسن و بسیاری از آنها خود را ندارد, گوشی های هوشمند," او گفت:.

بیشتر بخوانید: Coronavirus تماس با ما-برنامه ردیابی قرار داده و کاربران را در معرض خطر اتحادیه اروپا, نماینده مجلس می گوید

ناشناس داده ؟

Oudin است نیز در مورد پایگاه داده جدید. داده های جمع آوری شده قرار است پاک شود پس از سه ماه اما مثبت نتایج آزمون ذخیره خواهد شد به صورت ناشناس در دولت سلامت داده Hub برای اهداف آماری.

"این نسبتا جدید سرور است که توسط مایکروسافت که بدان معنی است که این شرکت آمریکایی آن رمزگشایی کدهای" او ادعا کرد.

"آن را آسان برای دولت آمریکا به زور مایکروسافت به دست داده و سپس آن را به تصویب سازمان سیا یا سازمان های دیگر — که یک تهدید واقعی برای ما حقوق شخصی" او اضافه شده است.

بیشتر چه Oudin گفت: او را باور نمی کند این نوع از داده ها را می توان ساخته شده ناشناس: "هر ورودی شامل تاریخچه پزشکی بیمار و که باعث می شود آن را آسان برای شناسایی او و یا او."

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب