خودروساز فرانسوی رنو اعلام کرد 15,000 کاهش شغل

این کار کاهش می آیند به عنوان بخشی از یک طرح به کاهش هزینه های €2 میلیارد دلار. این شرکت همچنین قصد دارد به بر

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

این کار کاهش می آیند به عنوان بخشی از یک طرح به کاهش هزینه های €2 میلیارد دلار. این شرکت همچنین قصد دارد به بریده بریده تولید سالانه آن به 3.3 میلیون دستگاه خودرو از آن زمان رقم 4 میلیون نفر است.

خودروساز فرانسوی رنو در روز جمعه اعلام کرد که قصد دارد برای کاهش 15,000 شغل در سراسر جهان به عنوان بخشی از €2 میلیارد دلار ($2.2 میلیارد دلار) هزینه-برش طرح برای مقابله با کاهش فروش بیش از سه سال آینده.

"در زمینه عدم قطعیت و پیچیدگی این پروژه حیاتی برای تضمین جامد و پایدار عملکرد" مدیر عامل موقت کلوتیلد Delbos در بیانیه ای گفت.

بر اساس این طرح که مشخص شد برای اتحادیه های کارگری روز پنج شنبه در اطراف 4,600 از کسانی که شغل را در فرانسه که در آن 48,500 از کارکنان خود را بر اساس هستند.

کاهش تاثیر می گذارد فقط کمتر از 10 درصد از رنو را به طور کلی نیروی کار 180,000 کارکنان.

"ما می خواهیم به تولید و اقتصاد مقیاس برای بازگرداندن ما به طور کلی سودآوری و اطمینان از توسعه ما در فرانسه و در سطح بین المللی کردند."

تولید کننده امیدوار به معرفی کاهش کارکنان بدون زوائد آن از طریق خروج داوطلبانه طرح و طرح بازنشستگی. رایزنی با نمایندگان کارکنان در فرانسه انتظار می رود برای شروع از ماه آینده.

"آنها اصرار بر این واقعیت همه چیز خواهد بود مذاکره" Franck Daout یک نماینده از کنفدراسیون دموکراتیک کار (CFDT) به رویترز گفت.

پوسته پوسته شدن تولید

در علاوه بر این به اخراج رنو سالانه ظرفیت تولید جهانی کاهش خواهد یافت و از آن زمان رقم 4 میلیون وسایل نقلیه به حدود 3.3 میلیون نفر است. Unde چنین کاهش تولید چهار سایت در فرانسه می تواند بسته و یا بازسازی و کارخانه آن در Flins شمال غربی پاریس را متوقف ساخت ايميل برقی هاچ بک از 2024.

تولید 15 درصد از آن متعلق به دولت پیشنهاد کرده بود این طرح برای برش €2 میلیارد دلار هزینه در اوایل سال جاری و پس از ضبط آن از دست دادن در یک دهه گذشته سال است. Coronavirus بحران تنها مرکب این شرکت مشکلات صنعت خودرو به خود دیده است فروش شاقول.

رنو است که در مذاکرات با دولت فرانسه برای به دست آوردن یک برنامه ریزی €5 میلیارد-وام — کمک اندازه گیری مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس — اما مقامات نمی ثبت نام در این طرح مگر اینکه این شرکت باعث می شود برخی از تضمین برای کارگران و وعده برای حفظ تولید در کشور است.

دولت نیز تحت فشار قرار دادند خودروساز برای پیوستن به یک ابتکار اروپایی در باتری برای خودروهای برقی و روز سه شنبه فرانسه اعلام کرد یک €8 میلیارد دلار به طرح حمایت از صنعت خودرو و تولید آن از وسایل نقلیه الکتریکی.

رنو که شرکای شامل نیسان و میتسوبیشی نیز متزلزل در سال های گذشته با خروج از مدیر عامل سابق و نیسان رئیس Carlos Ghosn دستگیر شد و در سال 2018 بیش از اتهامات مالی و سوء رفتار. Ghosn است که در حال حاضر در لبنان که در آن او فرار کرد تا در ماه دسامبر پس از پرش به قید وثیقه در ژاپن است.

lc/rt (AFP ایسنا)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن