دادگاه در می یابد نخست وزیر سابق فرانسوا Fillon به جرم تقلب

حکم می آید سه سال پس از Fillon ریاست جمهوری در زمان مبارزات انتخاباتی nosedive بعد از اینکه متهم با استفاده از

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

حکم می آید سه سال پس از Fillon ریاست جمهوری در زمان مبارزات انتخاباتی nosedive بعد از اینکه متهم با استفاده از بودجه عمومی برای پرداخت خود را به کار جعلی ، همسرش پنه لوپه نیز مجرم در این مورد.

یک دادگاه فرانسه روز دوشنبه در بر داشت نخست وزیر سابق فرانسوا Fillon به جرم اتهام ایجاد جعلی برای خود استفاده از پول مالیات دهندگان.

Fillon,66 متهم شد از ایجاد یک موقعیت است که پرداخت می شود همسر خود را بیش از €1 میلیون ($1.13 میلیون دلار) در بودجه عمومی — یک اتهام است که هزینه او 2017 ریاست جمهوری پیشنهاد داد. Fillon همسر پنه لوپه نیز گناهکار بودن همدستی در این مورد.

بیشتر بخوانید: فرانسه نخست وزیر سابق فرانسوا Fillon به صورت آزمایشی بیش جعلی مشاغل

دادستان در ابتدا خواستار حکم پنج سال زندان برای Fillon و €375,000 خوب است. همسر او می تواند سه سال به حالت تعلیق حکم.

رسوا مقاله

Fillon را تا سال 2017 انتخابات ریاست جمهوری در زمان nosedive که هفته طنز Le Canard Enchaine گزارش داد که او تا به حال پرداخت همسرش پنه لوپه برای خدمت به عنوان معاون پارلمانی از سال 1998 تا 2013.

اعتراض عمومی بیش از این رسوایی که شناخته شده به عنوان "Penelopegate" بود با صدای بلند به اندازه کافی است که signifcant شک و تردید بودند ابراز شده در مورد واجد شرایط بودن از Fillon خود را — که منجر به کاهش شدید در opinon نظر سنجی.

بیشتر بخوانید:فرانسه نامزد ریاست جمهوری Fillon جنگ با وجود رسمی به اتهام فساد مالی

این مقاله همچنین گزارش شده است که او تا به حال به کار دو تا از پنج فرزند خود را به مجلس دستیاران در حالی که او سناتور, بین سال های 2005 و 2007 پرداخت آنها در ترکیب €117,000. اما هیچ شواهدی وجود دارد که یا همسر و یا فرزندان خود را در هر کار است.

او علاوه بر متهم شدن میلیونر صاحب یک مجله ادبی به همسرش پرداخت €135,000 برای "مشاوره کار می کنند."

شفاعت بی گناهی

ویلز متولد پنه لوپه Fillon به دادگاه گفت او زمان زیادی را صرف مرتب سازی شوهرش, پست, حضور در رویدادهای عمومی خود را در نزدیکی روستایی مانور و جمع آوری اطلاعات برای سخنرانی های خود را. او به نقل از یک سال 2016 مصاحبه با روزنامه as گفت: "تا به حال من هرگز بدست درگیر شوهرم در زندگی سیاسی."

او همچنین گفت که او به یاد داشته باشید به خوبی این قرارداد که او به عنوان یک مجلس کمک کند.

Fillon که در خدمت به عنوان نخست وزیر تحت نیکولا سارکوزی از سال 2007 تا 2012 همواره اصرار بر بی گناهی خود را.

lc/rt (AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب