دولت فرانسه دست به استعفای

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی گفت: استعفای دولت لازم بود برای ایجاد یک "مسیر جدید" رو به جلو خود را برای ر

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی گفت: استعفای دولت لازم بود برای ایجاد یک "مسیر جدید" رو به جلو خود را برای ریاست جمهوری است. در داخل کشور پاکسازی مواجه شده است و چند موانع و امیدوار است به "اختراع" خود را.

این Elysée کاخ در بیانیه ای گفت که فیلیپ خواهد رسیدگی به امور حکومتی تا زمانی که کابینه جدید شد.

"نخست وزیر جدید اعلام خواهد شد در آینده ساعت" فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری گفت: AFP news agency. بقیه انتظار می رود که دولت به نام پنج شنبه.

این حرکت راه را برای ترمیم کابینه بود که به طور گسترده ای انتظار می رود به عنوان رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی به دنبال افزایش اعتبار خود را با رای دهندگان سرخورده. پاکسازی با هدف reorient نهایی خود را در سال.

روز یکشنبه پاکسازی را میانه رو حزب سیاسی En Marche سقوط در انتخابات شهرداری ها در سراسر کشور است. اگر چه پاکسازی لذت می برد محبوبیت در سطح اروپا تصویر خود را در داخل کشور دچار یک سری از موانع از جمله جلیقه زرد تظاهرات و کار اصلاحات.

پاکسازی 'در مسیر جدید'

فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری گفت: پاکسازی و فیلیپ موافقت کرده است که یک دولت جدید لازم بود به شکل یک "مسیر جدید" رو به جلو است.

"من نیاز به انتخاب به رهبری [فرانسه] را که در مسیر" پاکسازی گفت. ستایش او فیلیپ را "کار برجسته" در طول زمان خود را در دولت است.

در آوریل پاکسازی گفت: او می خواست به "اختراع" خود را برای دیدار با آخرین چالش های پیش روی جمهوری فرانسه. اما مقابله با خرید اینترنتی از رمان coronavirus همه گیر است به احتمال زیاد به مرکز صحنه را برای بقیه مدت ریاست جمهوری خود را.

پاکسازی و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در حال رهبری برنامه برای ایجاد یک اروپایی برنامه های بازیابی برای اتحادیه اروپا سخت ترین ضربه کشورها است. حتی کسانی که تلاش کرده اند در مواجهه مقاومت در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا که ترس کشیدن بدهی به عنوان بخشی از یک بازیابی صندوق.

ls/ng (ایسنا AP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن