پلیس فرانسوی به اتهام بیش از سبد, مرگ

سه افسر پلیس در حال حاضر گزارش شده است به اتهام قتل نفس بیش از مرگ یک مرد تحویل خفگی توسط. مورد خرس شباهت به ک

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

سه افسر پلیس در حال حاضر گزارش شده است به اتهام قتل نفس بیش از مرگ یک مرد تحویل خفگی توسط. مورد خرس شباهت به کشتار جورج فلوید در ایالات متحده است.

سه پلیس فرانسوی در حال حاضر در مواجهه با طرح اتهامات بیش از مرگ 42 سال از شمال آفریقا منشاء که دوخته بود به زمین به مدت 20 ثانیه طول بازداشت در پاریس در ماه ژانویه, اخبار سازمان های گزارش شده در روز پنج شنبه با استناد به منابع قضایی.

سدریک Chouviat در بیمارستان درگذشت دو روز پس از افسران پلیس برگزار شد او را در نزدیکی برج ایفل با استفاده از یک سبد و یک ضابط تکنیک است که در آن فشار اعمال شده به تنه.

Chouviat گفت: "من خفه کننده" هفت بار قبل از از دست دادن هوشیاری به گفته محققان که به بررسی فیلم از این حادثه. یک دادستان گزارش می گوید او از خفگی با "شکستگی حنجره."

ادامه مطلب: پاریس غرور: همجنسگرایان فعالان در اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس

یک وکیل برای دو نفر از افسران گفته است که مشتریان خود را به حال شده است قادر به شنیدن Chouviat کلمات گفتاری را به یک میکروفون در داخل موتورسیکلت کلاه ایمنی به دلیل ترافیک سر و صدا.

دو تا از سه افسر پلیس دخیل در مرگ او متهم شدند در جولای 7 و 8, منابع قضایی گفت: خصوصی تلویزیون پخش BFMTV. حادثه فیلم برداری شده بود توسط یک چهارم پلیس رسمی است که تحت بررسی است.

اتهام 'بیش از حد ملایم'

Chouviat خانواده گفت: اتهام قتل نفس بیش از حد ملایم و جدی تر به اتهام "داوطلبانه خشونت" استفاده می شود که می تواند حمل بالاتر مجازات تحت قانون فرانسه. خانواده نیز نامیده می شود برای خویشتن داری تکنیک های مورد استفاده در Chouviat ممنوع می باشد.

سابق وزیر کشور کریستف Castaner اعلام کرد ممنوعیت chokeholds در ماه ژوئن به دنبال تظاهرات گسترده علیه خشونت پلیس اما پس از عقب نشینی پلیس در سراسر فرانسه نشان داد در برابر تغییر است.

دو تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی صورت گرفته در پاریس در ماه های اخیر موجب به گزارش پاکسازی افسران که دستگیر آدما ترائوره 24 ساله سیاه مردی که در بازداشت پلیس در سال 2016.

این تظاهرات نیز تکرار Black Lives Matter تظاهرات در آمریکا باعث مرگ جورج فلوید یک آفریقایی-آمریکایی که همچنین گریه کردن چندین بار است که او در حال خفه در حالی که یک افسر پلیس فشرده زانو خود را در Floyd گردن.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی گفت: او می خواست دوربین های بدن برای تبدیل شدن به استاندارد تجهیزات پلیس برای کمک به "دوباره اعتماد" با یک اعتماد است که نیز تضعیف اتهام خشونت پلیس در طول تظاهرات ضد دولتی "جلیقه زرد" شد.

tj/rs (AFP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن