FrieslandCampina در نظر دارد به, از تسهیلات خود را به Rijkevoort

FrieslandCampina اطلاع کارکنان خود را از قصد خود برای بستن مرکز تولید در Rijkevoort هلند در 1 اکتبر سال 2020 ا

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

FrieslandCampina اطلاع کارکنان خود را از قصد خود برای بستن مرکز تولید در Rijkevoort هلند در 1 اکتبر سال 2020 است. به عنوان یک نتیجه تمام 86 مشاغل خواهد بود کار برکنار شده است. امکانات تولید در Rijkevoort تولید, در میان چیزهای دیگر فویل میرسید پنیر.

این تصمیم قطعا به نزدیک Rijkevoort سایت گرفته شد به دلیل ظرفیت فعلی تولید از FrieslandCampina لبنی ملزومات در رابطه با بینش های جدید به آینده شیر حجم تحولات است. علاوه بر این هزینه ملاحظات نقش مهمی بازی کند.

هانس Meeuwis رئیس FrieslandCampina لبنی ملزومات: "ما به طور مداوم به دنبال راه هایی برای بهبود موقعیت ما با توجه به پردازش شیر و لبنیات ارزش ایجاد و بهینه سازی هزینه. البته ما این کار را با تمام منافع در نظر گرفتن و با دراز مدت در ذهن است. پس از بررسی دقیق این امر منجر به این قصد به سایت ما در Rijkevoort و به نقل مکان تولید در جای دیگر در شبکه ما. من آگاه هستم که این تصمیم تأثیر عمده ای بر روی کارکنان و البته ما از حمایت آنها را به عنوان بهترین ما می تواند در این فرایند است."

اجتماعی طرح
به عنوان یک نتیجه از بسته شدن هیچ شغل جدید ایجاد خواهد شد و در سایت های دیگر از FrieslandCampina. کارکنان و اتحادیه های کارگری مطلع شده است و با این نسخهها کار شورای خواسته شده است برای مشاوره. اجتماعی طرح FrieslandCampina اعمال خواهد شد به کارکنان با قرارداد استخدام برای زمان نامحدود. FrieslandCampina را حمایت کارکنان درگیر در پیدا کردن یک کار جدید در داخل و یا خارج FrieslandCampina.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن