FrieslandCampina راه اندازی اولین خیاط ساخته پایداری ابزار برای عضو دامداران

FrieslandCampina اولین شرکت لبنی در جهان را به شما معرفی خیاط ساخته پایداری ابزار برای آن بیش از 12.000 هلندی

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

FrieslandCampina اولین شرکت لبنی در جهان را به شما معرفی خیاط ساخته پایداری ابزار برای آن بیش از 12.000 هلندی عضو لبنی و کشاورزان است. این ابزار آنلاین است که یک شبیه سازی برنامه با پشتیبانی از آنها در بیشتر خود را بهبود کسب و کار پایدار مدیریت عملیات.

این ابزار را قادر می سازد تا کشاورزان برای پیش بینی کل پایداری اثرات خاص خود را مزرعه های لبنی به عنوان آن را یکپارچه محاسبه تاثیر پایداری اقدامات برای مثال کاهش CO₂ تولید گازهای گلخانه ای و یا بهبود تنوع زیستی.

کارآفرینی پایدار و Foqus سیاره

این ابزار آنلاین را نشان می دهد تاثیر اقدامات پایداری در یک "Foqus سیاره نمره". Foqus سیاره FrieslandCampina کیفیت و پایداری برنامه که مانیتور (در میان چیزهای دیگر) FrieslandCampina پیشرفت در دستیابی به اهداف پایداری. در این راه FrieslandCampina تحریک عضو آن لبنی کشاورزان به مزارع لبنی بیشتر پایدار. عضو دامداران به صورت جداگانه تصمیم گیری در مورد چگونه آنها می خواهند برای کمک به FrieslandCampina به اهداف پایداری. در حال حاضر آنها می توانید با استفاده از این ابزار برای به دست آوردن سفارشی بینش است که کمک می کند تا در ساخت یک تصمیم آگاهانه است.

برنده شدن با آب و هوا و طبیعت

این ابزار برگرفته از برنامه "برنده شدن با آب و هوا و طبیعت". به عنوان بخشی از برنامه FrieslandCampina توسعه این ابزار در همکاری با مشاوره شرکت. علاوه بر ابزار این برنامه همچنین شامل طرح های دیگر برای حمایت از عضو دامداران در دستیابی به توسعه پایدار در عملیات کسب و کار. برای مثال کارگاه های آموزشی سازمان یافته و آنلاین e-ماژول های ارائه شده به عضو دامداران برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجارب مربوط به پایداری تنوع زیستی و تغییرات آب و هوایی.

کارگاه های آموزشی

یک نمونه اولیه از این ابزار آنلاین شد به طور گسترده تست شده و مورد استفاده در کارگاه های آموزشی که در آن بیش از 1600 عضو دامداران در شش ماه گذشته. تست شده و نسخه بهبود یافته است و در حال حاضر آماده برای استفاده توسط FrieslandCampina عضو دامداران و مشاوران کسب و کار.

پایداری ابزار است یک مثال خوب از نحوه FrieslandCampina پشتیبانی از آن عضو دامداران در گذار به توسعه پایدار در عملیات کسب و کار است و کار به یک تاثیر مثبت در اقلیم و طبیعت در حال حاضر و برای نسل های آینده!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن