از صبحانه به قتل: چگونه 'جستجو حزب' شد بهترین هزاره نشان می دهد تلویزیون

Cramped در گرد و خاکی اتاق جمع در دخمه پرپیچ و خم از برانکس County Courthouse—یکی از کسانی که grand هنر دکو mo

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

Cramped در گرد و خاکی اتاق جمع در دخمه پرپیچ و خم از برانکس County Courthouse—یکی از کسانی که grand هنر دکو monoliths از سنگ مرمر ساخته شده به ظاهر برای فیلمبرداری سینما و تلویزیون—حزب جستجو سازندگان سارا-بنفش سعادت و چارلز راجرز در حال گرفتن یک استراحت از تیراندازی و صحبت کردن در مورد یک لباس قرمز. همانطور که در این لباس قرمز.

در این فصل دو تا آخر جستجو, حزب,نشان می دهد, سرب, Alia شوکت را مندانه است بازداشت به اتهام قتل. این یک پیچ و تاب و تکان دهنده برای یک سری که تا به حال تا کنون نه تنها به تصویر کشیده جنایی سوء رفتارهای یک گروه از بروکلین millennials اما چگونه آنها را نگه داشته و دور شدن با آن است.

اگر لحظه ای بود که در حال حاضر به طور چشمگیری نفس گیر پس از آن وجود دارد که ،

فهرست '80s, گل, شماره, شد, تهیه شده توسط طراح صحنه و لباس متی Simonelli در Etsy فروشگاه هارلو را. آن چرخش های قرمز و سیاه و شبیه خون چکیده در سراسر رورشاخ آزمون لکه جوهر یا مرکب های sartorial انتخاب است که به خودی خود ممکن است به فاش کردن برخی از صفات شخصیتی در نوع خود بود که آن را انتخاب کنید.

به عنوان حزب جستجو سمان انتقال آن از هزاره طنز به Hitchockian نوآر که شد نقطه. "ما نیاز به او را به نگاه مانند یک زن افسونگر" می گوید: سعادت.

بیش از یک سال و نیم بعد سعادت و راجرز در حال صحبت کردن در مورد لباس قرمز دوباره.

در حالی که وجود دارد هرگز زمان زیادی را به بحث در مورد که لباس دلیل است که در پايان فصل آنها فیلمبرداری شد که در برانکس در اکتبر سال 2018 در حال آمدن است. هنگامی که دوربین قطار در مندانه و خوش مشرب بیانیه مد دوباره آن را به طور تمام دو سال و نیم پس از جستجو حزب گذشته پخش شد.

فصل سه برای اولین بار روز شنبه در HBO حداکثر حرکت از TBS که در آن دو فصل اول پخش شد و مارک یکی از جذاب تولید سفر در جنبشی اگر گاهی فرار تلویزیون مدرن و عصر.

جستجو حزب عرضه در پاییز سال 2017 در TBS به عنوان شبکه rebranded خود را با یک تخته سنگ از بالا مفهوم اصلی کمدی. یک lynchpin در آن موج, برنامه نویسی, سریال ستایش شد به عنوان تکامل بعدی در تلویزیون ایران-دختران هزاره گفتمان.

در یک لحظه در فرهنگ که به عنوان شوکت به من گفت که در آن زمان "هر کس احساس می کند مانند آنها را به صدا چیزی در مورد millennials," نشان می دهد ثابت کاملا مشاهدهای در مورد آووکادو نان تست نسل. هوشمندانه آن و سپس parlayed که تفسیر به سریع عمل هیجان انگیز: یک هدف گروه بروکلین hipsters مهار خود را از هوی و هوس و نگرانی به جستجو برای همکلاسی های سابق ، شانتال که تا به حال از دست رفته.

در علاوه بر این به شوکت را بدون جهت مندانه وجود دارد از جمله صبحانه جدول هزاره "انواع" حداقل به عنوان آنها اغلب تمسخر و/یا اخراج شدند.

جان اوایل ریخته شد به عنوان الیوت خود تشخیص داده عاشق و زرق و برق دار گی مرد که توصیف حرفه ای خود به عنوان "من فقط می خواهم پروژه است." مردیت Hagner بازی پورشه های بی روح ورزش که scoffs که شانتال همیشه حسادت او اما پس از آن شروع به گریه زمانی که او می آموزد او را از دست رفته. و مندانه دوست پسر خود جلب کرد (iot), گنجانده شده است که نوع خاصی از ژولیده-هنوز-بی باک نوپرست که دائمی بحران مردانگی به معنای یابم.

آنها شخصیت شما نمی خواهد انتظار می خواهید به صرف پنج دقیقه با اما کسانی که مهربانانه انسانی توسط کوارتت از نوازندگان. در سال های پس از جستجو حزب برای اولین بار هر تبدیل شده است در میان بیشتر در تقاضا: کمدی بازیگران در هالیوود است.

ظریف دست استفاده می شود به upend انتظارات ارزشمند ثابت به عنوان نشان می دهد تکامل به عنوان به خوبی. اگر فصل یک قسمت تاریک کمدی قسمت هزاره طنز, فصل دو اضافه شده رمز و راز قتل به DNA است. زیرک بررسی خطرات وای' سودای سفر به خارج جستجو برای هدف چرخد و به اکتشاف چیزی حتی بیشتر وحشتناک: هزاره گناه.

همراه با بالا سینمایی زیبایی سری به ثمر رساند با بیحوصلگی حرف زدن مهم اعلامیه و دامن زده پرشور fanbase. در عین حال جستجو حزب هرگز به ثمر رساند فیلمهای رتبه یا جایزه توجه خود را از حامیان سرسخت احساس آن را به دست آورده است. طرفداران نا امید شد به عنوان بیشتر و بیشتر گذشت زمان با فصل-سه برتر تاریخ معرفی کرد.

"فقط آن را واقعا سخت به ناخن این نوع از طنز و آن را به تبدیل کارتونی. من وحشت زده به آن را انجام دهد. "

لویی اندرسون

پس از آن آمد تعجب اعلام کرد که این سری خواهد حرکت از TBS به HBO Max, جدید, جریان, خدمات شبکه شرکت مادر WarnerMedia که راه اندازی در ماه گذشته. بیشتر فصل چهارم نیز بخشی از این اطلاعیه با این ایده که این سری است که تلاش برای رتبه بندی در کابل ممکن است کشف یک زندگی جدید در جریان است.

پیچیده و گیج کننده است که تمام تصمیم گیری ممکن است که مسلما کامل. چه تر است, بومی از تجربه هزار ساله از یک مستقیم سفر به جلو تأکید ثابت عدم اطمینان در مورد آینده ؟

"نشان دادن یک کمی از یک فرقه رسید و این امر می تواند خوب برای آن را به یک کمی بیشتر از یک آمار-آمار می گوید:" راجرز از حرکت به HBO حداکثر. "ما امیدواریم که که فقط موجب از مردم دانستن چگونه برای پیدا کردن آن بهتر است و آن که بیشتر در دسترس آن را به مخاطبان گسترده تر."

فصل سوم نوشته شده بود و تولید به طور کامل برای TBS و اجرا می شود به عنوان آن را بر روی شبکه. اما فصل چهار را به استفاده از برخی از محتوای انعطاف پذیری فراهم شده توسط یک جریان خدمات مانند دیگر قسمت بیشتر لعن و حتی برخی از برهنگی—حداقل به یک نقطه.

"ما تا به حال انتخاب قرار دادن در بیشتر مطالب تحریک آمیز, اما آن را فقط احساس می کردم که نمی شود آن را درست به تن به انجام آن" راجرز می خندد. "این فقط می تواند عجیب و غریب اگر به طور ناگهانی وجود دارد مانند نفوذ, عکس در جستجوی پارتی."

این 'هزار ساله عضو باند' معافیت های بد

چیزی هیجان انگیز و در عین حال مبهم حادثه, در مورد نشان دادن به کار هر روز در یک دادگاه عامل.

"این مکان احساس نوع از حماسه بود و ما در یک بتمن فیلم و یا چیزی می گوید:" جفری خود بازیگر که نقش همیشه-بیمار نامزد اولیه الیوت. "علاوه بر آن هر روز به شما به اویختن در دادگاه و متهم شود از چیزی."

"این سخت است نه به احساس سنگینی آن می گوید:" Hagner. "وجود دارد یک زن در حال چرخ و یک مخزن اکسیژن. او بود و شاید مرگ." به عنوان او می گوید که داستان او شروع می شود به طور همزمان cringing گرفتن مبهم چشم و خندیدن به خود نداده. "او تا به حال یک لباس عروسی و تاج یا کلاه. و من مانند, پاره کردن. "این بسیار زیبا است.'"

فصل سه حزب جستجو's بزرگ محاکمه شود. هر دو مندانه و درو به اتهام قتل کیت پاول (Ron Livingston) که در آنها نوع از مرتب کردن بر اساس-به طور تصادفی کشته و پس از آن در وحشت داوطلب خدمت سربازی الیوت و پورشه برای کمک به دفن بدن.

نوع عاقلانه است که به معنی تکیه دادن به آشنا عناصر قانونی و پلیسی و البته قانونی کمدی. "ما به تماشای My Cousin Vinny نویسنده اتاق" سعادت می گوید, خنده اما کاملا جدی است. "با توجه به یکی از نویسنده پدران است که یک وکیل آن است که دقیق ترین فیلم از نظر نحوه محاکمات واقعا بروید."

اما بزرگتر فرهنگی تم در بازی بیش از حد راجرز می گوید مانند چگونه بلندترین صدای در اتاق به نظر می رسد که برنده. "و پس از آن نیز این نوع از رسانه دیوانگی مانند "تمام جهان در حال تماشای' نوع. آن را مانند به مرگ و یا به Bling Ringکه در آن شما باید بدنام آمار و ارقام. آماندا ناکس یک مرجع برای ما که مندانه تبدیل به یک ضد قهرمان شکل است که مردم باید نظرات قوی در مورد."

چنین شخصیت ها تبدیل به رسانه ها-سیرک مشهور به عنوان مورد جلب توجه ملی.

مندانه برای مثال تعقیب توسط paparazzi می شود و "ترشیده Noxy" فرهنگی میله نور که راجرز شرح داده شده است.

درو جلب یک fanbase از دختران نوجوان است. "مثل او یک ببر ضرب و شتم ستاره در یک راه عجیب و غریب," رینولدز می گوید. اوایل سرعت وقفه: "است که به طور کامل مبتنی بر واقعیت است." Hagner جهش در بیش از حد. "در زمانی که نشان می دهد برای اولین بار مقدار از دختران که پیامک من که مانند," اوه خدای من مانند جان رینولدز...'"

"لحظاتی وجود دارد که در آن من بود من انجام خدمتکار داستان این فصل ؟ من فکر کردم این بود که یک کمدی."

مردیت Hagner

هر کس که در جست و حزب آگاه از راه هایی که در این سری به نظر می رسد careening به تیره تر و تیره تر و مکان است.

که به ویژه از Hagner را arc در این فصل است که در می یابد پورشه در نهایت عاقلانه به راه او دستکاری شده, سوء استفاده قرار گیرد و در نهایت رها شده توسط هر کس در زندگی خود پرورش افراطی تنهایی. "لحظاتی وجود دارد که در آن من بود من انجام خدمتکار داستان این فصل ؟ من فکر کردم این بود که یک کمدی."

اعتباری بیش از بالا, عروسی, بین الیوت و علامت گذاری و سپس برای ارائه یک قطعه مجموعه ای است که به ارمغان می آورد بسیار سبک سری. این $1.2 میلیون امر موضوع است که "توجه" است که بودجه به طور کامل توسط نام تجاری حامیان مشتاق به ارتباط با ترشح همجنسگرایان عروسی در ابتدا برای پوشش رسانه ای با تشکر از حضور مندانه و جلب کرد این کشور ساکن بانی و کلاید.

"آن را به معنای واقعی کلمه یک عروسی بین افتضاح گی مردم شما را در Instagram که شما به دنبال و نفرت و کسی که به شما احساس بدی در مورد بدن خود را روزانه" خود می گوید. "اما برای برخی از دلایل شما نمی ، آنها را به خاطر آنها همیشه می تواند به شما یک کد تخفیف در لباس زیر."

ستاره مهمان از جمله Chelsea Peretti, Joel کیم تقویت کننده چوپان Fineman کول Escola و Wallace Shawn نشان می دهد تا به عنوان سرپرستی یک کمدی خط به وجود می آید. مهم ترین فصل-سه بازیگران اضافات سه بازی بازیگران محاکمه وکلا.

تونی-نامزد Shalita اعطای وحی به عنوان معصوم مندانه آوازی-سرخ فرصت طلب وکیل که مورد یافتند به این امید که توجه رسانه ها را سکوی پرشی حرفه ای خود را. "من بهترین لباس های بدترین وکیل" گرانت می خندد.

افسانه کمدی Louie اندرسون (سبد, زندگی با لویی) می پیوندد بازیگران به عنوان درو شیرین, اگر گاهی اوقات چاره قدیمی مدرسه وکیل مدافع باب. درخواست اندرسون آنچه که او متصل به مورد نشان می دهد و آماده شدن برای نشستن به مدت 30 دقیقه از اصل شایان ستایش, ستایش در مورد هر عضو بازیگران—همه آنها را یک به یک و تحسین خود را برای خطرات سری طول می کشد.

"فقط آن را واقعا سخت به ناخن این نوع از طنز و آن را به تبدیل کارتونی," او می گوید, توضیح چالش های بازی نمی کند شخصیت خود را بیش از حد گسترده به عنوان یک "bumbling ادم سفیه و احمق." "من وحشت زده به آن را انجام دهد. چون شما می دانید آن را به یک هزاره نشان می دهد. این millennials که با داشتن یک ماجراجویی و پس از آن این نوع از سرگرم کننده برای من در سن و سال من به در آمده و انجام آن است."

در طرف دیگر از دادگاه است Michaela Watkins (گاه به گاه, شنبه شب زنده) به عنوان محکم حلقه فدرال دادستان پولی که غضب در این دو سفید جذاب بیست-یه چیزی احتمالا getting away with murder با وجود کوهی از شواهد و مدارک علیه آنها روابط فصل بازگشت به فراگیر اخلاق از سری.

"اگر ما اجازه می دهد این دو از نظر اخلاقی منفور معتادان از امتیاز شما می دانید آنچه شما انجام می دهند؟" پولی می پرسد داوران در یک نقطه. "شما اجازه یک نسل کامل است."

مهم نیست که چقدر جستجو حزب تکامل می یابد, چه ژانرهای آن dabbles در یا چه شبکه یا جریان خدمات آن در تهیه گزارش در این گفتگو آن را باعث و هدفمند طوری است که دقیقا. آن را فقط که امروز millennials هستند و آنچه آنها فکر می کنم اما همچنین نحوه راه است که در آن جهان فکر می کند از آنها تاثیر رفتار خود را.

به عنوان فصل دو پخش منتقدان غالبا در مقایسه با گروه اصلی از چهار دوستان به یک هزار ساله عضو باند. "من هزاره Scooby-Doo اما من نیز مانند" این کمی عمیق تر از آن,'" سعادت می گوید. "این نشان می دهد تغییرات در هر فصل پس این نوع سنگین تر. آن را سنگین تر و سنگین تر است."

به این منظور در اوایل گاهی شگفتی اگر در تمام مطبوعات اطراف برک آوت خود را در کار نشان می دهد و همه به رسمیت شناختن او برای متعادل مختلف, گی, کلیشه ها به عنوان الیوت با برخی relatability او بیش از حد انجام دور صحبت کردن در مورد چگونه او و نشان می دهد انسانیت هزاره کلیشه.

در دو فصل وجود دارد تمرکز بر بازخرید شخصیت با برخی از likability و آسیب پذیری. محاکمه فصل آورده به نور او می گوید: تقریبا خنده که "اوه نه...او یک فرد بد است."

"من تقریبا می خواهم بگویم بیشتر به مطبوعات است که مانند" نه آنها واقعا یک fucked تا چیز!' من فکر می کنم من مثل تقریبا بسیار بی دقتی در دو فصل اول زمانی که ما در مطبوعات در مورد نشان می دهد که مانند 'اما آنها سرگرم کننده!'" او می گوید:.

در سال های پس از دختران برای اولین بار صحبت در مورد نسل وای و امتیاز بدست طور فزاینده تنش و گرم می شود. "بنابراین وجود دارد چیزی است که خوب در مورد این افراد که واقعا خوشگل و تحت عنوان در کهن الگویی راه است. تماشای آنها عرق و رنج می برند و مانند پرداخت برای گناهان بزرگ است."

چقدر دراماتیک است که خود را comeuppance? در کل فصل ما محسوب فقط یک صحنه که در صبحانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب