از برنامه نویس به رئیس گانگستر: باور نکردنی, داستان Paul le Roux

کریستال مت سلاح قاچاق قرارداد با قتل اقدام به کودتا — برای Paul le Roux هیچ جرم و جنایت بیش از حد رفت. نیویورک

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

کریستال مت سلاح قاچاق قرارداد با قتل اقدام به کودتا — برای Paul le Roux هیچ جرم و جنایت بیش از حد رفت. نیویورک دادگاه در حال حاضر محکوم به رئیس گانگستر از زیمبابوه به 25 سال زندان.

یک اتاق هتل در مونروویا, لیبریا, در سپتامبر 2012: Paul le Roux درخشان برنامه نویس از آفریقای جنوبی با شور و شوق برای کسب و کار جنایی, ملاقات یک مرد به نام په په — رئیس یک کارتل مواد مخدر کلمبیایی.

در علاوه بر این به کوکائین په په می خواهد به فروش کریستال مت به شمال امریکا و اروپا است. Le Roux که در حال حاضر شده است در روش کسب و کار برای برخی از زمان, در نظر دارد برای تامین مواد اولیه و استفاده از ارتباط خود را برای کمک به راه اندازی آزمایشگاه مواد مخدر در غرب آفریقا است.

چه le Roux نمی داند این است که در این جلسه دام توسط عوامل ایالات متحده در مبارزه با مواد مخدر سازمان DEA. یک دوربین فیلمبرداری خود را تمام مکالمات. همان روز le Roux بازداشت توسط پلیس لیبریا و استرداد به آمریکا مدت کوتاهی پس از آن.

جنایی شبکه Paul le Roux

Paul le Roux متولد شد و در بولویو در آنچه پس از رودزیا به پدر و مادر و مطرح در کروگرسدرپ آفریقای جنوبی. در زمان دستگیری او شد و احتمالا فعال ترین آنلاین گانگستر در جهان جنایی شبکه پوشا نصف جهان.

در طی چندین جلسات دادگاه علیه او و شرکای سابق بیشتر و جزئیات بیشتر از فعالیت های غیر قانونی به نور آمد — هر یک بیشتر غیر قابل تصور از گذشته است.

در قلب خود سازمان جنایی بود داروخانه آنلاین شبکه RX محدود است که تولید صدها میلیون یورو درآمد سالانه از فروش غیر قانونی مسکن نسخه. بزرگ تقاضا برای مسکن در طول بحران مواد مخدر در ایالات متحده ساخته شده le Roux یک میلیونر در اواسط 2000s.

اما او به سرعت تبدیل به حتی بیشتر سود آور کسب و کار: از مقر خود را در فیلیپین, او قاچاق متامفتامین از کره شمالی, حمل, تن کوکائین به استرالیا راه اندازی معاملات اسلحه در اندونزی و متمرکز میلیون ها نفر خود را در طلا از غنا و جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC).

ادامه مطلب: بررسی کنگو را غیر قانونی طلا تجارت

To protect his business in Somalia, le Roux employed his own militia

برای محافظت از کسب و کار خود را در سومالی, le Roux به کار خود در ارتش

قذافی طلا و یک کودتای برنامه ریزی شده

اما این همه نیست: Le Roux نیز ارائه شده ایران یک موشک هدایت سیستم برای فروش از طریق یک واسطه. در سومالی او می خواست برای ورود به تن اسلحه و مواد مخدر کسب و کار در مقیاس بزرگ -- او ساخته شده و حتی خود را ایجاد کرد برای این منظور و نگهداری یک شبه نظامیان از بیش از 200 مردان برای حفاظت از عملیات. اگر چه این پروژه در نهایت رها را به دست آورده او را به یک اشاره در شورای امنیت سازمان ملل متحد گزارش.

در دادگاه le Roux اعتراف به شرکت در چندین قرارداد قتل — از جمله یکی از خود contract killers.

وجود دارد مقدار زیادی از دیگر تایید نشده داستان در مورد le Roux که صدا حتی بیشتر دور از ذهن است. با توجه به اظهارات کارکنان سابق و شرکای کسب و کار او شده اند درگیر در برنامه به قاچاق طلا متعلق به سابق رهبر لیبی معمر قذافی به آفریقای جنوبی و حتی شایع است که برنامه ریزی یک کودتا در سیشل با نیروهای نظامی بین المللی مزدوران است.

"او تا به حال این نوع از طرح تمام وقت می گوید:" روزنامه نگار اوان Ratliff نویسنده کتاب "مغز متفکر" یک کتاب مستند le Roux این جنایات و تلاش برای او را به عدالت. "با Paul le Roux شما می خواهم که به آن اعتقاد دارند چون او در واقع اجرای برخی از این ایده ها است."

دوران کودکی mirred در جنگ

در جستجو برای توضیحات برای le Roux را به ظاهر بی حد و حصر انرژی برای جرم Ratliff اشاره به تجارب خود در دوران جوانی خود. Le Roux در رشد سیاسی ناپایدار آفریقای جنوبی در طول 1970s و 1980s. با توجه به Ratliff او هنوز هم لذت می برد نسبتا پناه کودکی در زیمبابوه وجود جنگ داخلی با توجه به بستگان و آشنایان. اما le Roux ایده های در مورد آنچه که باید در نظر گرفته شود قانونی و غیر قانونی بودند احتمالا تحت تاثیر محیط پیرامون خود در بولویو.

"چیزهایی مانند قاچاق فلزات گرانبها و یا انجام کسب و کار در این مناطق خاکستری از قانون دیده نمی شد به عنوان اشتباه در هر se در چشم بسیاری تنها به دلیل وجود دارد بسیاری از درگیری ها و هرج و مرج در منطقه در آن زمان" Ratliff گفت: DW. این ممکن است توضیح دهد که چرا حداقل در آغاز مجرمانه خود حرفه ای le Roux تا به حال هیچ اخلاقی نگرانی که آن را به انجام کسب و کار غیر قانونی.

Internetkrimineller und Drogenboss Paul le Roux | Gefälschter Pass (Elaine Shannon)

Paul le Roux تلاش برای پوشش دادن آهنگ خود را با گذرنامه جعلی از کشورهای آفریقایی

از برنامه نویس به رئیس گانگستر

در سال 1984 تنها یک زمان کوتاه پس از پایان سفید اقلیت حکومت امروزی در زیمبابوه, le Roux و پدر و مادر خوانده از نقل مکان به آفریقای جنوبی. خانواده های مستقر در کروگرسدرپ حدود 25 کیلومتر (15 مایل) شمال غربی ژوهانسبورگ. آنجا نوجوان le Roux شد درونگرا خارجی است.

"او متنفر بودن در آفریقای جنوبی او متنفر همسالان خود" توضیح می دهد که Ratliff. در این زمان بود که le Roux را تبدیل به دنیای کامپیوتر و در نهایت از مدرسه کاهش یافته است به طوری که او می تواند تمرکز به طور کامل در برنامه نویسی.

Le Roux صرف 1990s در لندن و هنگ کنگ و آمستردام جایی که او ساخته شده یک نام برای خود را به عنوان توسعه دهنده ی منبع باز نرم افزار رمزگذاری E4M. E4M است که به عنوان اساس رمزگذاری برنامه Truecrypt. ادوارد اسنودن ادعا می کند که حتی ما سرویس مخفی آمریکا تا به حال مشکلات با نرم افزار.

اما le Roux موفق نبود در تبدیل خود را پیشگامانه تحولات به پول نقد. پس از اختلاف با کارفرمای سابق خود رفت و زیرزمینی در سال 2002.

ادامه مطلب: فساد تصور می شود در افزایش در آفریقا

به دنبال پادشاهی خود در آفریقا وجود دارد ؟

در طول این دوره از کار جنایی, le Roux شد به طور مداوم کشیده شده به آفریقا, توضیح می دهد که ایلین شانون, یک روزنامه نگار و نویسنده "شکار LeRoux" را پوشش می دهد که شکار برای le Roux توسط عوامل خاص از DEA.

"او را دیدم آفریقا به عنوان یک محل که در آن او می تواند انجام آنچه او می خواست" شانون گفت: DW. "او می خواست به سمت چپ به طور کامل به تنهایی. اطاعت از قوانین را قوانین خود را در زندگی خود ایجاد امپراتوری خود را. شما می توانید انجام دهید که در آفریقا. شما فقط نیاز به پول."

بنابراین آیا le Roux — که بسیاری از سابق اصحاب نیز به عنوان توصیف آشکارا نژادپرستانه —برنامه ریزی برای ایجاد پادشاهی خود را در آفریقا از طریق پروژه های خود را در سومالی زمین خود را خرید در زیمبابوه و کودتا قصد دارد در سیشل است ؟ او در تلاش به دنبال نمونه ای از اروپا استعمارگران? Ratliff است محتاط در مورد طراحی چنین نتیجه گیری. اما او توضیح می دهد: "من می دانم که در مکالمه با دیگران او بارها و بارها بیان شده تقریبا نئو استعماری ایده هایی که او می خواست برای تبدیل شدن به یک مرد بزرگ در سومالی برای مثال که کنترل این سرزمین وجود دارد و قوانین".

Le Roux احتمالا دیگر قادر به اجرای برنامه های خود را هر چه آنها بودند. او محکوم به 25 سال زندان در اواسط ماه ژوئن برای یک لیست طولانی از جرایم است. ناظران انتظار داشتند او را کوتاه حکم زندان او به عنوان قبلا همکاری فشرده با مقامات و شهادت به عنوان یک شاهد کلیدی در تعدادی از موارد دادگاه در برابر برخی از شرکای خود را.

اما زمانی که توزیع پایین le Roux را حکم قاضی اعلام کرد: "من قبل از من یک مرد است که درگیر انجام در همراهی با تبه کار در یک فیلم جیمز باند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب