Frost & Sullivan نشان می دهد پنج پیش بینی برای جهانی بهداشت و درمان صنعت پست COVID-19

Frost & Sullivan اخیر تجزیه و تحلیل پس از همه گیر جهانی, بهداشت و درمان, بازار چشم انداز 2020پیش بینی که د

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

Frost & Sullivan اخیر تجزیه و تحلیل پس از همه گیر جهانی, بهداشت و درمان, بازار چشم انداز 2020پیش بینی که در سال 2020 خواهد بود بی رحم اما تحول سال برای صنعت بهداشت و درمان. به عنوان جهان چنگ زدن با یک اورژانس جهانی ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر بهداشت و درمان صنعت است که انتظار می رود شاهد کاهش رشد از 5.3 درصد به 0.6 درصد در سال 2020با درآمد باقی مانده در زیر 2 تریلیون دلار را علامت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در این تجزیه و تحلیل مراجعه کنید: http://frost.ly/49a.

"در حالی که علوم زندگی بخش به نظر می رسد باقی مانده و بخوبی در حالات خاص پزشکی و فن آوری های تصویربرداری انتظار می رود که ضربه سخت. روش انتخابی انتظار و تاخیر و یا طولانی مدت تامین تجهیزات سرمایه خواهد شد که تاثیر منفی بر درآمد از $413.9 میلیارد دلار 377.1 میلیارد برای دستگاه های پزشکی و از $31.5 میلیارد دلار به 18.1 میلیارد دلار برای تجهیزات تصویربرداری" گفت: Unmesh لعل تحول سلامت مدیر برنامه. "علاوه بر این با telehealth تبدیل ارائه مراقبت و بهداشت آن پیشرفت در تجزیه و تحلیل و همکاری دیجیتال سلامت را ادامه خواهد داد به رشد در نرخ رشد 7.9 درصد در سال 2020 است."

لعل افزود: "در حالی که در کوتاه مدت تقاضا برای تست و مسابقه برای پیدا کردن واکسن تشدید دولت ها در حال جابجایی بودجه برای تامین مالی خدمات بهداشت و درمان و ارزیابی امکان سنجی ایمنی گذرنامه انبوه واکسن و پوسته پوسته شدن از تماس با ردیابی. حرکت رو به جلو و درمان آن شرکت هایی مانند مایکروسافت Optum اینتل و AWS در حال شرط بندی بزرگ در سرمایه گذاری-کلاس هوش مصنوعی سیستم عامل است که پیش بینی بیماری های همه گیرپیش بینی بیمار حجم سراسر ارائه دهندگان اعتبار بازپرداخت و رانندگی به طور کلی به خوبی از جمعیت بیمه شده از طریق مدیریت دارو مراقبت از خود و توانایی های.

در نور از درس های آموخته شده از این بیماری همه گیر و تغییر اقتصادی و کسب و کار سناریو Frost & Sullivan اتحاد دوباره بازدید پیش بینی شناسایی برترین فرصت های رشد و تجزیه و تحلیل خطر-کاهش اقدامات اتخاذ شده توسط شرکت ها برای زنده ماندن باقی مانده از سال 2020 از جمله:

  • از عربستان سعودی و امارات متحده عربی و هند telehealth بازارهای نقطه اوج رسیده و با رشد بیش از 200% در طول بیماری همه گیر. مجازی مشاوره توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی را تبدیل به جریان اصلی مراقبت از تحویل مدل پست-همه گیر. اما بازپرداخت آموزش پزشکان و پلت فرم پذیری خواهد بود که کلید به recalibrating telehealth.
  • انفورماتیک و هوش مصنوعی (AI) پرداختن به راه حل های اتوماسیون گردش کار و عملیاتی تجزیه و تحلیل ترافیک را شاهد 100% رشد در سال 2020 است. مثلا GE Healthcare's صنعت-اولین FDA-پاک Critical Care Suite AI ابزار کمک خواهد کرد که رادیولوژیست اولویت بندی موارد حیاتی است. از سر گیری در تصویربرداری برای جمع شدن روش انتخابی در Q3 و Q4 را در رادیولوژی از راه دور و AI بر اساس راه حل به دست آوردن از سرمایه گذاری های جدید. مقیاس بالا در ظرفیت انعطاف پذیر گزینه های پرداخت و توزیع حجم کار را سرعت بخشیدن به مشارکت.
  • ایالات متحده را بیش از 100,000 هواکش در حالی که اروپای غربی را خرید یکی دیگر از 30000 تا 50000 هواکش از طریق پایان سال 2020 است. این توزیع نابرابر در سراسر مناطق را دوباره تعریف غیر بیمارستان و خانه مراقبت ويژه مدلحالی که تعبیه شده تجزیه و تحلیل سیستم های احیای قدیمی دستگاه نظارت بخش پست-همه گیر. Resmed راه اندازی کرده است یک نظارت از راه دور راه حل برای هواکش در آمریکا و اروپا از طریق آن مبتنی بر ابر AirView™ پلت فرم برای homecare.
  • مدل های سنتی در شرایط آزمایشگاهی تشخیص (IVD) تست در مراکز بهداشتی هستند قادر به پاسخگویی به تقاضای بی سابقه ای. تا پایان سال 2020 به 5 میلیارد دلار PoCT بیماری های عفونی بازار خواهد شد درایو تغییر قریب الوقوع در سرویس مدل با جایگزین تست سایت های مانند داروخانه ها تبدیل به دائم اکوسیستم شرکت کنندگان است. CVS و Walgreens را آغاز کرده اند که ساخت زیرساخت برای ارائه IVD تست را در مکان های خود را.
  • تا پایان 2020, 33% جهانی بالینی مختل خواهد شد قرار دادن 3 میلیارد دلار محصول جدید درآمد در خطر است. اختلال بالینی و پس از آن تاخیر در مواد مخدر راه اندازی خواهد شد هموار کردن راه برای به طور کامل مجازی محاکمه و هیبریداسیون از بیمار, استخدام نگهداری و نظارت تبدیل خواهد شد و همه فراگیر.

پس از همه گیر جهانی, بهداشت و درمان, بازار چشم انداز 2020 بخشی از Frost & Sullivan جهانی تحول سلامت رشد مشارکت خدمات برنامه است.

در مورد Frost & Sullivan

برای بیش از پنج دهه Frost & Sullivan تبدیل شده مشهور جهان برای نقش خود را در کمک به سرمایه گذاران شرکت های بزرگ رهبران و دولت حرکت به تغییرات اقتصادی و شناسایی فن آوری های مخرب مگا روند جدید مدل های کسب و کار و شرکت ها و در نتیجه یک جریان پیوسته از فرصت های رشد به درایو موفقیت در آینده است. تماس با ما: شروع بحث.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب