Fujifilm تبریک دوم گروه از Fujifilm بورس

FUJIFILM دارایی امریکا شرکت (Fujifilm) امروز اعلام کرد دومین گروه از دریافت کنندگان Fujifilm کمک هزینه تحصیلی

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

FUJIFILM دارایی امریکا شرکت (Fujifilm) امروز اعلام کرد دومین گروه از دریافت کنندگان Fujifilm کمک هزینه تحصیلی در دانشکده پزشکی هاروارد (HMS). پس از راه اندازی آن در سال 2019 برنامه همچنان به ارائه کمک هزینه های تحصیلی برای دانشجویان دکترا که در حال ثبت نام در HMS و متمرکز بر درمان و پزشکی ترجمه. در سال 2020 سه گیرندگان پیوستن به صفوف Fujifilm همراهان در حال حاضر در مجموع شش.
 
"ما تبریک گروه دوم از Fujifilm همراهان که نشان دهنده بهترین و درخشان ترین ذهن جوان قصد حل فوری نیازهای پزشکی برآورده نشده" گفت: Yutaka یاماگوچی مدیر کل Fujifilm زندگی علوم استراتژیک کسب و کار ، "ما با سابقه طولانی در نوآوری Fujifilm عمیقا متعهد به حمایت آموزشی و پژوهشی و تلاش از دستاوردهای بالا در تلاش برای ایجاد پیشرفت های قابل توجه در علوم زندگی است."
 
دومین گروه از Fujifilm دریافت کنندگان کمک هزینه تحصیلی شامل:
 
وای چونگ (آدریان) چانچان ثبت نام در دانشگاه هاروارد زیست شناسی شیمی دکتری برنامه و یک دانش آموز در دو آزمایشگاه در موسسه سرطان دانا فاربر. چان کار وعده را به سمت اولین در کلاس مواد مخدر با هدف قرار دادن deubiquitinating آنزیم (DUBs), شیمی دارویی بینش برای چه چیزی باعث خوب دوبله بازدارنده و همچنین به عنوان یک generalizable chemoproteomic پلت فرم قابل استفاده برای دیگر هدف کلاس.
 
الهام Larios—Larios است که در حال حاضر ثبت نام در دانشگاه هاروارد علوم اعصاب دکتری برنامه. تحقیق بررسی ارتباط بین از دست دادن سلول های عصبی دوپامین و موتور کسری در بیماری پارکینسون. هدف نهایی او این است که به کشف رمان استراتژی برای مدیریت علائم و درمان درمان در بیماران مبتلا به پارکینسون.
 
Yingxiao (TK) شیعه—شیعه ثبت نام در دانشگاه هاروارد زیستی و علوم پزشکی, دکتری برنامه شیعه است که در حال حاضر بخشی از یک آزمایشگاه است که با تمرکز بر روی توسعه روش سیستماتیک برای تعیین و مشخص کردن ژن که درایو سرطان شروع پیشرفت تومور و تعمیر و نگهداری. شیعه را هدف این است که برای درک بهتر کلون مختلف در درون یک تومور به عنوان به خوبی به عنوان هر یک کلون نقش در تشکیل تومور که اجازه می دهد برای توسعه ترکیب موثر درمان برای درمان سرطان به طور سیستماتیک.
 
تاسیس از طریق یک هدیه $1,000,000 فوجی یاران برنامه طراحی شده توسط فوجی فیلم و HMS ترجمه برای پیشبرد تحقیقات پزشکی با سرمایه گذاری در آینده درمان نوآوران. انتخاب ذینفع که پذیرفته شده اند به دانشکده پزشکی هاروارد است درمان برنامه های تحصیلات تکمیلی را دریافت خواهد کرد کمک های مالی به دنبال آموزش و پژوهش در نوآوری و درمانی. این برنامه انتظار می رود برای حمایت از شش Fujifilm همراهان تا تابستان 2021. HMS رهبری انتخاب همه برنامه های ذینفع.
 
فوجی برنامه یاران یکی از چندین ترجمه پزشکی برنامه های بین دانشگاه هاروارد و FUJIFILM شرکت های گروه. در سال 2019 FUJIFILM Diosynth بیوتکنولوژی پیوست دانشگاه هاروارد و موسسه تکنولوژی ماساچوست (MIT), GE Healthcare علوم زندگی و اسکندریه املاک و مستغلات و سهام به عنوان اعضای هیات موسس یک مرکز نوآوری و تولید در بوستون, ماساچوست با همکاری بیمارستان منطقه.
 
"Fujifilm شده است در حال توسعه گسترده و مشترک و با همکاری دانشگاه هاروارد است که پوشا چند بخش مدارس و موسسات. ما در ادامه به ساخت در این برنامه با هم به سرعت بخشیدن به زندگی, علم و نوآوری به جامعه" گفت: Bruce E. Novich Sc.D. تقسیم جمهور FUJIFILM دارایی امریکا شرکت.
 
برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید https://www.fujifilmhealthcare.com/life-sciences-strategy
 
در مورد فوجی فیلم

FUJIFILM دارایی امریکا شرکت که دفتر مرکزی منطقه ای برای آمریکا است. آن است که متشکل از 21 شرکت های وابسته در سراسر شمال و آمریکای لاتین است. این شرکت تولید کننده انواع بازارها فراهم می کند خدمات برای طیف گسترده ای از صنایع از جمله عکاسی, تصویربرداری پزشکی و اطلاعات دارویی و پزشکی بازساختی و biopharmaceutical قرارداد ساخت. قطعات صنعتی شامل ذخیره سازی اطلاعات, الکترونیکی, مواد شیمیایی, صنعتی, تست از محصولات و هنرهای گرافیکی محصولات و خدمات. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت: https://www.fujifilm.com/us/en/about/region.
 
FUJIFILM Holdings Corporation, توکیو, ژاپن به ارمغان می آورد راه حل های برش لبه برای طیف گسترده ای از صنایع جهانی با اعمال نفوذ آن در عمق دانش و فن آوری های اساسی توسعه در آن متصديان نوآوری است. آن اختصاصی فن آوری هسته ای منجر به زمینه های مختلف از جمله بهداشت و درمان گرافیک سیستم بسیار کاربردی مواد با روش های نوری دیجیتال تصویربرداری و سند محصولات. این محصولات و خدمات خود را بر اساس نمونه کارها گسترده ای از مواد شیمیایی, مکانیکی, نوری و الکترونیکی و فن آوری های تصویربرداری. برای سال منتهی به 31 مارس سال 2020 این شرکت تا به حال درآمد جهانی از 21 میلیارد دلار در نرخ 109 ین به دلار. Fujifilm متعهد به مسئول حفاظت از محیط زیست و خوب شرکتی. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت: www.fujifilmholdings.com.
 
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن