Fujifilm راه اندازی ELUXEO® فولاد با سیستم نوآورانه دوگانه جراحی و آندوسکوپی انعطاف پذیر قابلیت

FUJIFILM سیستم های پزشکی, U. S. A., Inc., پیشرو در ارائه دهنده تصویربرداری و آندوسکوپی جراحی با حداقل تهاجم را

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

FUJIFILM سیستم های پزشکی, U. S. A., Inc., پیشرو در ارائه دهنده تصویربرداری و آندوسکوپی جراحی با حداقل تهاجم راه حل بخشی از این بیشتر Fujifilm بهداشت و درمان, نمونه کارها, امروز اعلام کرد از معرفی آن نوآورانه ELUXEO® فولاد سیستم برای اولین بار از آن نوع تجهیزات برج متشکل از محصولات از این شرکت آندوسکوپی و جراحی های کم تهاجمی اوراق بهادار. سیستم اهرم شرکت آندوسکوپی پردازش تصویر فن آوری برای ارائه جراحان بی نظیر تجسم در حالی که انجام هر دو انعطاف پذیر و صلب آندوسکوپی از یک برج.
 
این ELUXEO فولاد سیستم طراحی شده برای کمک به پزشکان در طول یک طیف گسترده ای از روش ها و به خصوص موثر برای روش که نیاز به هر دو انعطاف پذیر و آندوسکوپی سفت و سخت از جمله قبل و بعد از عمل EGD, کولونوسکوپی, چاقی روش های قفسه سینه و مداخله pulmonology جراحی, در میان دیگران. وجود یک صنعت قوی نیاز برای این منابع به صرفه جویی در هزینه های سرمایه حداکثر رساندن فضا و بهبود سهولت تحرک در یا.
 
"امروز مشغول جراحان و بالینی و یا پرسنل تقاضا ابزار است که افزایش بهره وری و گردش کار در حالی که بهبود شانس موفق تر نتایج بالینی" می گوید: Taisuke Fujita مدیر کل FUJIFILM سیستم های پزشکی, U. S. A., Inc.—آندوسکوپی. "Fujifilm را ELUXEO فولاد سیستم یک راه حل قدرتمند است که فراهم می کند بی نظیر تجسم و جراحان اجازه می دهد تا حرکت یکپارچه با استفاده از یک دامنه دیگر با سهولت و اعتماد به نفس."
 
از آنجا که 2017-2018 سال تحصیلی هیئت آمریکایی از جراحی (ABS) نیاز به تمام جراحی عمومی ساکنان برای تکمیل یک آندوسکوپی انعطاف پذیر برنامه درسی. و با آندوسکوپی به عنوان یکی از پنج روش انجام شده توسط ABS-گواهی جراحان عمومی این نیاز به اطمینان بیشتر که ABS-گواهی جراحان عمومی هستند به اندازه کافی آموزش دیده در استفاده از آندوسکوپی در درمان بیماری های گوارشی. این ELUXEO فولاد سیستم توسعه داده شد برای حمایت بهتر از این تغییر در استاندارد آندوسکوپی مراقبت و فعال تر swift انتقال بین دو ابزار مهم.
 
Fujifilm را ELUXEO فولاد سیستم به تازگی دریافت 510(k) ترخیص کالا از FDA و در حال حاضر در دسترس برای فروش در ایالات متحده آمریکا اینجا را کلیک کنید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا درخواست های مجازی تظاهرات.
 
در مورد فوجی فیلم
 
FUJIFILM سیستم های پزشکی, U. S. A., Inc. پیشرو در ارائه دهنده بی نظیر تصویربرداری تشخیصی محصولات و انفورماتیک پزشکی راه حل های که در دیدار با نیازهای در حال تحول از امکانات بهداشت و درمان امروز و به آینده. تصویربرداری پزشکی راه حل span رادیوگرافی دیجیتال (DR), آشکارسازهای نرم و سوئیت سیستم ماموگرافی دیجیتال سینه tomosynthesis توموگرافی کامپیوتری راه حل برای انکولوژی و رادیولوژی برنامه های کاربردی و همچنین به عنوان فن آوری های پیشرفته و انعطاف پذیر و جراحی آندوسکوپی راه حل. Fujifilm را قادر می سازد همکاری از طریق آن سیستم های یکپارچه ارائه به عنوان به خوبی به عنوان آن جامع هوش مصنوعی-پشتیبانی از Synapse® Enterprise تصویربرداری, نمونه کارها, که شامل TeraMedica تقسیم Fujifilm. FUJIFILM سیستم های پزشکی, U. S. A., Inc. دفتر مرکزی اش در لکزینگتون ماساچوست. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به www.fujifilmhealthcare.com.

FUJIFILM Holdings Corporation, توکیو, ژاپن به ارمغان می آورد راه حل های برش لبه برای طیف گسترده ای از صنایع جهانی با اعمال نفوذ آن در عمق دانش و فن آوری های اساسی توسعه در آن متصديان نوآوری است. آن اختصاصی فن آوری هسته ای منجر به زمینه های مختلف از جمله بهداشت و درمان گرافیک سیستم بسیار کاربردی مواد با روش های نوری دیجیتال تصویربرداری و سند محصولات. این محصولات و خدمات خود را بر اساس نمونه کارها گسترده ای از مواد شیمیایی, مکانیکی, نوری و الکترونیکی و فن آوری های تصویربرداری. برای سال منتهی به 31 مارس سال 2020 این شرکت تا به حال درآمد جهانی از 21 میلیارد دلار در نرخ 109 ین به دلار. Fujifilm متعهد به مسئول حفاظت از محیط زیست و خوب شرکتی. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت: www.fujifilmholdings.com.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب