فوجی فیلم نشان می دهد یک سال از فن آوری های جدید و نقاط عطف برای صنعت خود پیشرو, نمونه کارها از آندوسکوپی و جراحی آندوسکوپی دستگاه

FUJIFILM سیستم های پزشکی, U. S. A., Inc., پیشرو در ارائه دهنده آندوسکوپی راه حل تصویربرداری و بخشی از این بیشت

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

FUJIFILM سیستم های پزشکی, U. S. A., Inc., پیشرو در ارائه دهنده آندوسکوپی راه حل تصویربرداری و بخشی از این بیشتر Fujifilm بهداشت و درمان, نمونه کارها, اعلام کرده است, چند جهانی نقاط عطف و ابتکارات برای پیشبرد زمینه آندوسکوپی و جراحی آندوسکوپی بهداشت در طول دوره از آن گذشت سال مالی.
 
"فوجی فیلم است که مجدانه در مقیاس جهانی به منظور بهبود کیفیت و تولید به طور بالقوه صرفه جویی در زندگی آندوسکوپی فن آوری و ما افتخار داریم که برای به اشتراک گذاشتن آخرین پیشرفت های این صنعت می گوید:" Taisuke Fujita مدیر کل FUJIFILM سیستم های پزشکی, U. S. A., Inc.—آندوسکوپی. "برخی از ما جدیدترین AI-محور 'هوشمند' فن آوری در کنترل نور, ابزار, بهداشت, تصویربرداری و بازیابی اطلاعات با هدف سرعت بخشیدن به نوآوری در جهان از آندوسکوپی تشخیص و درمان است."
 
هوش مصنوعی پیشرفت در آندوسکوپی
هوش مصنوعی حمایت از پولیپ کولون تشخیص
بهبود تشخیص و شناسایی میزان دشوار به کشف ضايعات شده است یکی از Fujifilm اولویت مناطق تمرکز.
 
به تازگی FUJIFILM Europe GmbH راه اندازی فناوری با هدف حمایت از زمان واقعی تشخیص و شناسایی پولیپ کولون در طول colonoscopies استفاده از REiLI,2 شرکت جهانی انفورماتیک و هوش مصنوعی فن آوری است.
 
اعمال نفوذ AI برای توسعه محصول
در سال 2019 FUJIFILM Corporation اعلام کرد توسعه خود را "هوشمند" آندوسکوپ تسهیلات ساخت که استخدام AI و اعضای فن آوری قابل توجهی برای رسیدن به بالا-بهره وری تولید. تسهیلات تولید آندوسکوپی سازگار با Fujifilm را ELUXEO آندوسکوپی تصویری سیستم تصویربرداری است که با استفاده از متمایز نور با طول موج برای مشاهده به پشتیبانی ضایعه تشخیص و شناسایی.

این سرمایه گذاری است که انتظار می رود به دو سایت ظرفیت تولید حمایت جهانی افزایش تقاضا برای نسل بعدی آندوسکوپی تکنولوژی و بیشتر درایو Fujifilm تعهد به صنعت. اطلاعات بیشتر در مورد Fujifilm هوشمند آندوسکوپی تسهیلات در FUJIFILM شرکت مطبوعاتی در اینجا.
 
تعهد به تکنولوژی
10 راه اندازی محصول تقویت متحده آندوسکوپی نمونه کارها
Fujifilm تقویت آن ارائه در هسته GI و مداخله دستگاه گوارش و همچنین مداخله ریوی آندوسکوپی با راه اندازی 10 جدید آندوسکوپی در سال 2019.
 
گسترش آن مداخله ای ارائه محصول Fujifilm راه اندازی شد:

برای ريوی برنامه های فوجی فیلم معرفی EB-580S استاندارد و EB-580T درمان bronchoscopes طراحی شده برای موثر مشاهده و تشخیص و درمان نای و برونش درخت.
 
اضافه کردن چهار هسته جدید GI حوزه Fujifilm را 700 سری نمونه کارها به طور کامل مجهز به Ultra-Slim استاندارد زوم و درمانی gastroscopes, و, باریک, بالغ, استاندارد و زوم colonoscopes. طراحی شده برای استفاده با شرکت ELUXEO آندوسکوپی تصویربرداری پلت فرم Fujifilm را 700 سری آندوسکوپی سازگار با ارتباط رنگ تصویربرداری (LCI) و نور آبی تصویربرداری (BLI).
 
گسترش بر آن در حال حاضر گرد دستگاه گوارش سبد محصولات فوجی فیلم همچنین به معرفی راه حل برای جراحی با حداقل تهاجم آندوسکوپی شامل آن ELUXEO® فولاد سیستم با صفحه نمایش FHD/UHD 4K تصویربرداری پلت فرم را قادر می سازد که با حداقل تهاجم جراحی آندوسکوپی پیشرفته و انعطاف پذیر روش آندوسکوپی انجام شود با استفاده از همان برج است. این سیستم برای اولین بار در فرزانگان فولاد کنفرانس که موکول شده است برای 12-15 مرداد, 2020.
 
ابزار دستیابی گسترش جهانی آندوسکوپی ارائه
در سال 2019 FUJIFILM Corporation اعلام کرد کسب medwork GmbH3, یک شرکت است که توسعه تولید و بازار ابزارهای درمانی و تشخیصی آندوسکوپی. این شرکت خواهد بود 100% متعلق به شرکت تابعه از فوجی فیلم است.
 
تقاضا برای با حداقل تهاجم جراحی آندوسکوپی معاینه و درمان در حال افزایش در سطح جهانی با توجه به پایین آن گونه در بیماران و بازار ابزار آندوسکوپی است که انتظار می رود به رشد قوی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد medwork GmbH کسب خواندن FUJIFILM شرکت مطبوعاتی در اینجا.
 
بین المللی صنعت به رسمیت شناختن
اگر جایزه طراحی دورود تکنولوژی تشخیص
 
FUJIFILM Corporation افتخار اعطا شده است سال 2020 اگر جایزه طراحی اسپانسر شده از طرف این اگر انجمن بین المللی طراحی برای 10 محصولات خود پوشا چند صنایع قابل توجه به عنوان مثال-740N utra-باریک transnasal کنند.
 
اگر جایزه طراحی معتبر بین المللی جایزه طراحی و در نظر گرفته شده است یکی از سه نفر برتر در جهان است. در این سال وجود دارد 7,298 نوشته از 56 کشور و مناطق.
 
Fujifilm را به عنوان مثال-740N ultra-slim transnasal کنند ویژگی های یک 5.8 mm دیستال نکته قطر و دکمه 2.4 میلی متر کانال کار می کند و ارائه می دهد حداکثر عملکرد در یک طراحی بسیار سبک وزن و برای درمان در هر دو روال و موارد پیچیده. بهبود طراحی برای این و دیگر Fujifilm سری 700 آندوسکوپی شامل: مانور استثنایی آسان ابزار شناسایی و در یک مرحله اتصال و تماس رایگان فناوری.
 
اینجا را کلیک کنید برای دیدن Fujifilm را به عنوان مثال-740N ultra-slim transnasal کنند اگر طراحی و اینجا را کلیک کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع دیگر محصولات Fujifilm به رسمیت شناخته شده با iF Design Awards.
 

  1. از طریق ترکیبی از طیف نور را افزایش و پیشرفته پردازش سیگنال LCI متمایز قرمز رنگ طیف توسعه یافته به منظور افزایش مخاط تجسم.
  2. FUJIFILM سیستم های پزشکی, U. S. A., Inc. هیچ نمایندگی که REiLI هوش مصنوعی برنامه های کاربردی برای انجام آندوسکوپی در حال FDA پاک و یا به صورت تجاری در دسترس در ایالات متحده است.
  3. فوجی فیلم می سازد هیچ نماینده ای که medworks ابزار آندوسکوپی در حال FDA پاک و یا به صورت تجاری در دسترس در ایالات متحده است.

 
 
در مورد فوجی فیلم
FUJIFILM سیستم های پزشکی, U. S. A., Inc. پیشرو در ارائه دهنده تصویربرداری تشخیصی محصولات و انفورماتیک پزشکی راه حل های که در دیدار با نیازهای در حال تحول از امکانات بهداشت و درمان هر دو امروز و فردا. از یک انتخاب بی نظیر از دیجیتال X-ray سیستم های جامع سیناپس® Enterprise تصویربرداری, نمونه کارها به تمام زمینه ماموگرافی دیجیتال سیستم دیجیتال سینه tomosynthesis و توموگرافی کامپیوتری راه حل برای انکولوژی و رادیولوژی برنامه های فوجی فیلم دارای محصولات است که مناسب برای هر اندازه تصویربرداری از محیط زیست است. FUJIFILM سیستم های پزشکی, U. S. A., Inc. – آندوسکوپی تجهیزات با کیفیت بالا و فن آوری های پیشرفته آندوسکوپی راه حل تصویربرداری و دستگاه های برای رشته پزشکی. Fujifilm را TeraMedica بخش پیشرو در ارائه دهنده فروشنده خنثی سازمانی گسترده ای از راه حل های برای محدودیت پزشکی مدیریت تصویر و هسته به سیناپس های شرکت تصویربرداری, نمونه کارها, را قادر می سازد تا بهبود مراقبت از بیمار با اتصال تصویربرداری محتوا در سراسر زنجیره مراقبت از. FUJIFILM سیستم های پزشکی, U. S. A., Inc. دفتر مرکزی اش در لکزینگتون ماساچوست. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به www.fujimed.com و www.fujifilmendoscopy.com.
 
FUJIFILM Holdings Corporation در توکیو, ژاپن به ارمغان می آورد راه حل های نوآورانه برای طیف گسترده ای از صنایع جهانی با اعمال نفوذ آن در عمق دانش و فن آوری های اساسی مشتق شده از فیلم عکاسی. آن اختصاصی فن آوری هسته ای منجر به زمینه های بهداشت و درمان, گرافیک سیستم بسیار کاربردی مواد با روش های نوری دیجیتال تصویربرداری و سند محصولات. این محصولات و خدمات خود را بر اساس نمونه کارها گسترده ای از مواد شیمیایی, مکانیکی, نوری و الکترونیکی و فن آوری های تصویربرداری. برای سال منتهی به 31 مارس سال 2018 این شرکت تا به حال جهانی درآمد $23.0 میلیارد دلار در نرخ 106 ین به دلار. Fujifilm متعهد به مسئول حفاظت از محیط زیست و خوب شرکتی. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت: www.fujifilmholdings.com.
 
 
تماس با ما: دانیل براون | Fujifilm | (914) 574-3273 | danielle.brown@fujifilm.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن