Fujifilm ویژگی های مقالات بالینی با یافته ها نشان می دهد ارزش بالقوه از ليپوزومی درمان

FUJIFILM داروسازی U. S. A., Inc. تماما متعلق به ایالات متحده شرکت تابعه از FUJIFILM دارایی امریکا شرکت منتشر ک

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

FUJIFILM داروسازی U. S. A., Inc. تماما متعلق به ایالات متحده شرکت تابعه از FUJIFILM دارایی امریکا شرکت منتشر کرده است سه ویژگی های مقالات برجسته حیوانات مطالعه نتایج حاصل از لیپوزومها به عنوان یک عامل تحویل به افزایش anti-cancer therapeutics به صورت جامد-تومور. هر یک از ویژگی های کاغذی برجسته بالینی مطالعه داده که نشان می دهد افزایش دارویی اثر لیپوزوم همراه با عوامل ضد سرطان.
 
مصنوعی ساخته شده از همان آلی فسفولیپیدها را تشکیل می دهند که سلول های زیستی-غشاء لیپوزومها به مواد مخدر تحویل راه حل است که می تواند عوامل ضد سرطان به تومور از طریق افزایش نفوذپذیری و نگهداری (EPR) اثر.
 
اطلاعات ارائه شده در هر یک از ویژگی های کاغذ می آید از محققان بالینی همکاران که باید ارائه کار خود را در جلسات انجمن آمریکایی تحقیقات سرطان و اروپایی سازمان پژوهش و درمان سرطان است. سه تازه منتشر شده ویژگی های مقالات عبارتند از:

Fujifilm تنظیم لیپوزوم مهار نانو-پراکندگی فن آوری های توسعه یافته بیش از 80 سال از, عکس فیلم ساخت. با استفاده از سرم لیپوسام فرمولاسیون و تکنولوژی Fujifilm اختصاص داده شده است به همکاری با شرکای جدید را در گزینه های درمانی به بازار است.
 
"اثربخشی زمان درمان سرطان می تواند محدود به علت عدم ثبات در خون و فقیر را هدف قرار. لیپوزومها به عنوان یک دارو تحویل راه حل می تواند کمک به درمان سرطان رسیدن به پتانسیل کامل خود را -- آوردن امید جدیدی برای بیماران" گفت: Mikihiko کاتو, رئيس جمهور, FUJIFILM, دارو, U. S. A., Inc. "با ما مناظر بر کمک به بیماران در طول مراقبت از مسیر طیف فوجی فیلم ساخته شده است که سرمایه گذاری قابل توجهی مورد نیاز در تحقیق و توسعه بالینی به منظور افزایش اثربخشی موجود درمان سرطان."
 
از ویژگی های مقالات در دسترس هستند برای دانلود بر روی جدید FUJIFILM داروسازی U. S. A., Inc. وب سایت: www.fujifilmpharma.com.
 
 
در مورد فوجی فیلم
تاسیس در سال 2010 FUJIFILM داروسازی U. S. A., Inc. مستقر در بوستون, ماساچوست و متخصص در تحقیقات بالینی و توسعه محصولات دارویی. FUJIFILM داروسازی U. S. A., Inc. تلاش برای کمک به توسعه بیشتر از مراقبت های بهداشتی از طریق داروی جدید توسعه منحصر به فرد درمانی ترکیبات برای مبارزه با بیماری هایی مانند آلزایمر و سرطان و بیماری های عفونی.

FUJIFILM Holdings Corporation, توکیو, ژاپن به ارمغان می آورد راه حل های برش لبه برای طیف گسترده ای از صنایع جهانی با اعمال نفوذ آن در عمق دانش و فن آوری های اساسی توسعه در آن متصديان نوآوری است. آن اختصاصی فن آوری هسته ای منجر به زمینه های مختلف از جمله بهداشت و درمان گرافیک سیستم بسیار کاربردی مواد با روش های نوری دیجیتال تصویربرداری و سند محصولات. این محصولات و خدمات خود را بر اساس نمونه کارها گسترده ای از مواد شیمیایی, مکانیکی, نوری و الکترونیکی و فن آوری های تصویربرداری. برای سال منتهی به 31 مارس سال 2020 این شرکت تا به حال درآمد جهانی از 21 میلیارد دلار در نرخ 109 ین به دلار. Fujifilm متعهد به مسئول حفاظت از محیط زیست و خوب شرکتی. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت: www.fujifilmholdings.com
 
همه محصول و نام شرکت و در اینجا ممکن است علائم تجاری ثبت شده خود را صاحبان.
 
###



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب