فوجیتسو و کوالکام کامل چند گیگابیت اطلاعات تماس با استفاده از 5G حامل تجمع

فوجیتسو محدود و کوالکام Technologies, Inc. با هم انجام یک صنعت پیشرو برجسته با موفقیت تکمیل 5G NR اطلاعات تماس

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

فوجیتسو محدود و کوالکام Technologies, Inc. با هم انجام یک صنعت پیشرو برجسته با موفقیت تکمیل 5G NR اطلاعات تماس با چند گیگابیت اتصال با استفاده از 5G زیر-6 GHz carrier aggregation [1]. اتصال تاسیس شد با استفاده از غیر مستقل و معماری گرد غیر پیوسته طیف در 3.5 GHz (n78) و 4.9 GHz (n79) باند. شرکت های زمانی این نقطه عطف استفاده از یک فوجیتسو 5G جدید رادیو (NR) و ایستگاه پایه یک 5G گوشی های هوشمند, فاکتور شکل دستگاه تست طراحی شده توسط Qualcomm® Snapdragon™ X55 5G مودم-RF سیستم.

دستیابی به بیش از 3 گیگابیت در ثانیه سرعت [2] با استفاده از زیر-6 GHz طیف این ارتباط است که این شرکت اولین تظاهرات 5G حامل تجمع که ایجاد شده بر تاریخ Qualcomm فن آوری های' ویژگی های موفقیت چنین به عنوان اولین 5G اتصال به داده ها در مودم چیپ ست اول 5G mmWave over-the-air call اولین 5G اطلاعات تماس بیش از حد هوا با استفاده از طیف های و های اخیر به Voice-over-NR تماس بگیرید. گل میمون X55 5G مودم-RF سیستم می تواند پشتیبانی اوج سرعت تا 5 گیگابیت در ثانیه با جمعآوری 200 مگاهرتز در سراسر انتخاب 5G زیر-6 GHz باند. 5G زیر-6 GHz حامل تجمع اپراتورها فراهم می کند با انعطاف پذیری بیشتری برای افزایش 5G عملکرد خود را با استفاده از طیف متنوع دارایی اجازه می دهد آنها را برای بهبود ظرفیت شبکه و عملکرد. 5G carrier aggregation کمک می کند تا برای بهبود 5G سرعت و قابلیت اطمینان در به چالش کشیدن بی سیم, شرایط اجازه می دهد مصرف کنندگان به تجربه جریانهای ویدیویی و سریع تر دریافت.

"این نقطه عطف با Fujitsu ما اجازه می دهد برای باز کردن 5G بالقوه برای بدون درز و فراگیر اتصال" گفت: Durga Malladi معاون ارشد رئیس جمهور و مدیر کل 4G/5G کوالکام Technologies, Inc. "به عنوان پیشرو در جهان بی سیم مبتکر کوالکام فن آوری به طور مداوم توسعه راه حل های که موجب افزایش end-to-end شبکه تجارب مردم تکیه می کنند هر روز و ما مفتخر به همکاری با Fujitsu برای نشان دادن مزایای حامل تجمع به ارمغان می آورد به 5G و مصرف کنندگان است."

"ما موفق به اتمام این 5G حامل تجمع اطلاعات تماس نمونه فوجیتسو و کوالکام فن آوری های' همکاری دراز مدت با رویکرد پیشرو تکامل از 5G" گفت: Masaki Taniguchi معاون ارشد رئیس جمهور, تلفن همراه, سیستم واحد کسب و کار الکترونیک ، "ما هیجان زده به بالا بردن استفاده از 5G حامل تجمع را به منافع هر دو برای اپراتورها و مشتریان و نگاه به جلو به آینده کار با کوالکام فن آوری به منظور افزایش چه چیزی ممکن است به صورت شبکه های 5G."

به عنوان بیشتر اپراتورهای فعال کردن پشتیبانی برای 5G حامل تجمع آنها خواهد بود قادر به تکیه بر Snapdragon 5G مودم-RF سیستم های فوجیتسو شبکه زیرساخت راه حل برای بهبود ظرفیت شبکه و عملکرد با بهره گیری از غیر پیوسته طیف دارایی. حامل تجمع ویژگی مهمی است که در تکامل 5G شبکه به منظور افزایش ظرفیت سیستم افزایش قابلیت اطمینان در سیگنال ضعیف شرایط و تحویل بالاتر اوج سرعت - بهبود تجربه کاربر در برنامه های کاربردی موجود و امکان جدید مورد استفاده در آینده.

تجاری دستگاه های حامل تجمع قابلیت ها و طراحی شده توسط گل میمون X55 5G مودم-RF سیستم در حال انتظار برای در دسترس خواهد بود بعد از این سال. برای اطلاعات بیشتر qualcomm.com/products/snapdragon-x55-5g-modem.

[1] Carrier Aggregation: تکنولوژی به ترکیب چندین طیف باند با جمعآوری جزء حامل (CC). توان افزایش است که از طریق منجر به افزایش در پهنای باند.

[2] در غیر حالت مستقل از عمل; دو CC حامل تجمع در زیر-6 GHz طیف باند (bandwidth: 2CC x 100MHz/سی سی 4-لایه 256-QAM, TDD 8:2 (DL:UL) sub-حامل spacing: 30KHz)

در مورد کوالکام

کوالکام است پیشرو در جهان از فن آوری بی سیم مبتکر و نیروی محرکه توسعه و راه اندازی و گسترش 5G. زمانی که ما با متصل کردن گوشی به اینترنت موبایل از انقلاب متولد شد. امروز ما بنیادی فن آوری های فعال تلفن همراه در اکوسیستم و در هر 3G, 4G و 5G گوشی های هوشمند. ما را از مزایای تلفن همراه به صنایع جدید از جمله خودرو, اینترنت, از همه چیز و محاسبات و پیشرو راه به یک جهان که در آن همه چیز و همه کس می تواند به برقراری ارتباط و تعامل یکپارچه.

کوالکام گنجانیده شده شامل ما صدور مجوز کسب و کار آنها و اکثریت قریب به اتفاق ما ثبت اختراع نمونه کارها. کوالکام Technologies, Inc. یک شرکت تابعه از کوالکام گنجانیده شده, عمل, همراه با شرکتهای تابعه آن قابل ملاحظه همه ما مهندسی و تحقیق و توسعه توابع و قابل ملاحظه ای از محصولات و خدمات کسب و کار از جمله ما QCT نیمه هادی کسب و کار.

در مورد فوجیتسو

فوجیتسو پیشرو, ژاپنی, فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) شرکت ارائه طیف گسترده ای از محصولات فن آوری راه حل ها و خدمات. حدود 132,000 فوجیتسو مردم پشتیبانی مشتریان در بیش از 100 کشور جهان است. ما با استفاده از تجربه و قدرت فناوری اطلاعات و ارتباطات برای شکل دادن به آینده جامعه با مشتریان ما است. Fujitsu Limited (تسه: 6702) گزارش تثبیت درآمد 4.0 تریلیون ین (US $36 میلیارد دلار) برای سال مالی منتهی به 31 مارس 2019. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا ببینید www.fujitsu.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب