فوجیتسو به راه اندازی جدید شرکت "فوجیتسو ژاپن Ltd."

فوجیتسو امروز اعلام کرد که آغاز عملیات برای Fujitsu Japan Ltd. در اکتبر 1, با هدف گسترش بیشتر کسب و کار در ژاپ

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

فوجیتسو امروز اعلام کرد که آغاز عملیات برای Fujitsu Japan Ltd. در اکتبر 1, با هدف گسترش بیشتر کسب و کار در ژاپن خدمات بازار که در آن فوجیتسو دارای بالا به اشتراک گذاری(1). از مارس سال 2021 فوجیتسو را به تدریج ادغام داخلی عملکرد کسب و کار از شرکت های, با شرکت جدید که قرار است به عنوان هسته اصلی شرکت در بازار داخلی رانندگی شکوفایی از فوجیتسو گروه هدف: "به جهان پایدار با ایجاد اعتماد در جامعه از طریق نوآوری است." فوجیتسو ژاپن با مسئولیت محدود. به حداکثر رساندن ارزش ارائه شده به مشتریان و ایجاد یک موقعیت قریب به اتفاق در خدمات داخلی بازار است.

تحت این جدید تشکیل فوجیتسو ژاپن با مسئولیت محدود. کمک به تحقق جامعه 5.0, فوق العاده هوشمند و پایدار جامعه, در حالی که ارائه تداوم کسب و کار و اقدامات لازم برای حل فوری مسائل جامعه در پرتو ظهور چالش های جدید عادی در پی COVID-19 بیماری همه گیر.

در مورد شکل جدید

  1. تحکیم زیر داخلی واحدهای کسب و کار به "فوجیتسو ژاپن Ltd."

    (1) سیستم مهندسین اتهام ردیف دوم با اندازه متوسط و یا شرکت های کوچک در بخش خصوصی (به عنوان از اکتبر 1 سال 2020)

    در همان زمان به عنوان استقرار جدید شرکت "فوجیتسو ژاپن Ltd.", حدود 400 نفر از سیستم ما مهندسین که مسئول دوم-ردیف midsized شرکت ها و بنگاههای کوچک و متوسط در بخش خصوصی را از پیوستن به شرکت های جدید ایجاد یک ساختار است که ما را قادر به پاسخ انعطاف پذیری و بی درنگ به نیازهای مشتری.

    (2) کسب و کار واحدهای مسئول برای دولت های محلی و پزشکی و موسسات آموزشی (از 1 آوریل 2021)

    شرکت جدید را ادغام این شرکت در بخش کسب و کار که مسئول محلی و پزشکی و موسسات آموزشی به منظور سرعت بخشیدن به پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مشتریان در سراسر ژاپن رزولوشن های مختلف مسائل اجتماعی محلی و ایجاد کسب و کار جدید. در ابتدا آماده سازی شد برای ادغام در ماه جولای سال 2020 شد اما به تعویق افتاد(2) به مارس سال 2021 به منظور اولویت بندی طرح ها برای حمایت از مشتری تداوم کسب و کار به منظور حل و فصل های مختلف مسائل اجتماعی ناشی از گسترش جدید کروناویروس عفونت است.

  2. گام به گام ادغام گروه شرکت توابع به Fujitsu Japan Ltd.

    (1) Fujitsu بازاریابی و فوجیتسو FIP به یکپارچه فوجیتسو ژاپن با مسئولیت محدود. (به عنوان از اکتبر 1 سال 2020)

    به منظور بهینه سازی ارائه خدمات به مشتریان در سراسر ژاپن و سرعت بخشیدن به توسعه کسب و کار الکترونیک بازاریابی Ltd. که دسته دوم-ردیف, بخش خصوصی, شرکت ها و بنگاههای کوچک و متوسط و فوجیتسو FIP شرکت است که قدرت در راه حل های در زمینه توزیع, بهداشت و درمان و دولت محلی ادغام خواهد شد به راه اندازی فوجیتسو ژاپن با مسئولیت محدود.

    (2) یکپارچه سازی از فروش توابع فوجیتسو FSAS و فوجیتسو راه حل های شبکه (برنامه ریزی شده برای ماه آوریل 2021)

    Fujitsu کار خواهد کرد برای بهینه سازی شکل گیری آن به ارائه حداکثر ارزش برای گروه های مارس سال 2021 با یکپارچه سازی فروش توابع از دو گروه دیگر شرکت ها. فوجیتسو FSAS Inc., که قدرت در فناوری اطلاعات و ارتباطات, زیرساخت, ساخت, بهره برداری و تعمیر و نگهداری خدمات و فوجیتسو Network Solutions Ltd. که در عمل در شبکه دامین به عنوان یک کسب و کار اصلی به Fujitsu Japan Ltd.

شرکت طرح "فوجیتسو ژاپن Ltd." (برنامه ریزی شده)

راه اندازی: 1 اکتبر 2020

مدیر عامل: نماینده مدیر و رئیس جمهور: Toshio Hirose (در حال حاضر رئیس جمهور از فوجیتسو بازاریابی)

تعداد کارکنان: حدود 5,400 در شروع و حدود 11,000 از 1 آوریل 2021

مشخصات کسب و کار (به عنوان از 1 آوریل 2021): خدمات یکپارچه از توسعه به بهره برداری, راه حل SI برای دولت محلی, پزشکی و موسسات آموزشی ردیف دوم شرکت هایی در بخش خصوصی و شرکت های کوچک و متوسط. علاوه بر این, آن را ترویج DX کسب و کار با استفاده از هوش مصنوعی ابر خدمات محلی 5G ،

در مورد فوجیتسو

فوجیتسو پیشرو, ژاپنی, فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) شرکت ارائه طیف گسترده ای از محصولات فن آوری راه حل ها و خدمات. حدود 130,000 فوجیتسو مردم پشتیبانی مشتریان در بیش از 100 کشور جهان است. ما با استفاده از تجربه و قدرت فناوری اطلاعات و ارتباطات برای شکل دادن به آینده جامعه با مشتریان ما است. Fujitsu Limited (تسه:6702) گزارش تثبیت درآمد از 3.9 تریلیون ین (35 میلیون دلار) برای سال مالی منتهی به 31 مارس سال 2020 است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا ببینید www.fujitsu.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب