آینده رو به جلو: 40-سال ماموریت اپل مربی برجسته

دکتر کارل اونز شده است آموزش دانش آموزان خود را چگونه به مهار قدرت از تکنولوژی 40 سال از جمله بیش از نیمی به ع

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

دکتر کارل اونز شده است آموزش دانش آموزان خود را چگونه به مهار قدرت از تکنولوژی 40 سال از جمله بیش از نیمی به عنوان یک اپل مربی برجسته (ADE). این برنامه ADE که به رسمیت می شناسد و پرورش مربیان که با استفاده از تکنولوژی اپل برای تبدیل یادگیری جشن سالگرد 25th. اونز یکی از بیش از 3000 مربیان از 45 کشور شده اند که بخشی از این برنامه در طول این 25 سال سابقه.

در طول این دوره از کار خود را Owens, 65, تدریس کرده است هزاران نفر از, کارشناسی, کارشناسی ارشد و دانشجویان دکترا بسیاری از آنها مشتاق معلمان که در ادامه برای آموزش ده ها هزار نفر از خود دانش آموزان است. اما به عنوان دانشکده آموزش و پرورش استاد در تنسی فناوری دانشگاه آماده به بازنشستگی در پایان سال تحصیلی آینده نیست از او بخواهید به ساکن در دیروز — او را بسیار به جای تصور کنید فردا. برای Owens آینده روشن است که همه چیز را با دانش آموزان او را مربی و ماموریت آنها همچنان در جای خود.

"بزرگترین لذت در زندگی است نه فرم دانش آموزان در شباهت خود اما به توانمند سازی آنها را به تبدیل شدن به بیشتر از آنچه که آنها درک آنها می تواند, می گوید:" اونز. "من کاشته درختان به اندازه کافی در این زمین که منظورم هزاران نفر از دانش آموزان که من تا به حال این فرصت را به کار با. شما را قادر می سازد آنها را به طوری که آنها می توانند حمل است که چشم انداز تکنولوژی رو به جلو و پیشرفت آن است. آنها در آینده است."

یکی از این دانشجویان بود که دکتر مایکل Torrence.

"به دنبال به جلو که ثابت با دکتر اوانز می گوید:" Torrence. "او می گویم:" پس آنچه شما امروز انجام دهید ؟ چگونه شما را در پیشبرد ماموریت؟' و این ماموریت بسیار روشن است و هنگامی که شما را از طریق درس و زمانی که شما درگیر با او. آماده سازی برای فردا نیست امروز آغاز خواهد شد; آن وقت پیش آغاز شد. بیشتر زمان صرف مردم به دنبال عقب کمتر ما قادر خواهید بود به انجام دریافت کنید. پس آینده رو به جلو است که همیشه این ماموریت است."

Torrence, 46 برای اولین بار متوجه شدند که در مورد ماموریت 18 سال پیش در هفته دوم به عنوان دستیار مربی بسکتبال در تنسی فناوری. او زد به اونز در دانشگاه و به پیشنهاد استاد Torrence توقف خود را به بحث در مورد آینده خود را. هر روز از آن برای 18 سال گذشته اونز و Torrence کردیم یا در فرد بر روی گوشی و یا اگر متن و یا ایمیل است. این گفتگوها کمک هدایت Torrence نسبت به او دکترا و در نهایت به نقش فعلی به عنوان رئیس جمهور Motlow دولت کالج در ایالت تنسی.

"مکالمات ما تا به حال از آن نقطه به این لحظه کمک کرده اند قاب نیست چه چیزی قابل قبول است یا ممکن است اما واقعیت این است که هیچ سقف به آنچه که شما می توانید رسیدن به می گوید:" Torrence. "این به معنای بسیار به اطراف کسی مثل کارل که یک ADE و برای رفتن عمیق تر و فراتر از فقط آنچه را که به طور منظم مصرف کننده می داند به درک تاثیر این ابزار می توانید از یک کارشناس دیدگاه."

اونز شده است با استفاده از محصولات اپل پس از او چشم خود را بر روی اولین مکینتاش در سال 1984 و او با استفاده از مجموعه کامل از دستگاه های اپل و نرم افزار در کلاس های خود و در تنسی فناوری Jeffers آموزش مرکز منابع که او اجرا می شود.

"اپل برش دندان های خود را در آموزش و پرورش می گوید:" اونز. "در ابتدا قبل از آی فون یا آی پد اپل این شرکت بود که تا به حال یک کامپیوتر فعال است که مربیان برای تبدیل شدن به بیشتر از آنچه که آنها همیشه می دانستم که آنها می تواند باشد."

اونز شده است تأمین هر یک از دانش آموزان خود را با اپل برای سال ها و با استفاده از محصولات اپل برای کمک به آنها میآموزد که چگونه به تصور های مختلف و راه های خلاق به رویکرد یادگیری است.

"اگر شما آموزش یک فرایند با نشان دادن یک راه منحصر به فرد برای انجام کاری که ما انجام این کار اغلب با کودکان و نوجوانان هر محصول به نظر می رسد مانند آنچه شما آموخته که فقط مانع از فرایند خلاق می گوید:" اونز. "من می گویند" من می خواهم به شما فیلتر نشده در ایجاد چیزی.' محصولات اپل همیشه روزه خود را به معلمان و دانش آموزان خلاق بودن در مورد یادگیری است."

در علاوه بر این به استفاده از برنامه های مانند Keynote, GarageBand و iMovie اونز تشویق دانش آموزان خود را برای همکاری از راه دور برای سال. که شامل کار در پروژه ها از مکان های مختلف در محوطه دانشگاه و اداره دفتر ساعت و میزبانی سخنرانان مهمان از سراسر جهان از طریق FaceTime.

"از آنجا که از برنامه ADE من دوستان بین المللی, و من می خواهم بگویم دانش آموزان من 'من قصد دارم به شما نشان می دهد آنچه که در آینده از آموزش در حال رفتن به مانند نگاه" می گوید: "اونز. "و سپس در اولین روز از کلاس من می FaceTime این همکار ADEs در از استرالیا و نیوزیلند و ایتالیا و سراسر جهان است."

زمانی که COVID-19 مجبور دانشگاه ها و مدارس در سراسر جهان به آموزش از راه دور در اوایل این سال تنسی Tech آماده بود تشکر در بخشی به اونز شده است که در حال آماده شدن برای فردا برای 40 سال.

"دکتر اونز مطلقا گذاشته پایه و اساس برای ما به عنوان انعطاف پذیر به عنوان ما شده اند با COVID-19 می گوید:" دکتر جیسون ساحل, 41, یک استاد در تنسی فناوری است که در مدرسه COVID-19 نیروی کار. "همه گیر خیلی سریع اتفاق افتاد و بسیاری از چیزهایی که تعطیل سریع است که آن را واقعا سخت برای پیدا کردن تجهیزات لازم اما ما تا به حال بسیاری از چیزهای که در حال حاضر در محل شد."

ساحل نیست فقط صحبت کردن به عنوان یک همکار — او اونز دانشجویی نزدیک به 20 سال پیش در تنسی فناوری و بازگشت به زودی پس از شروع به آموزش دوره های خود را.

"چیزهایی که او ایستاده بود برای بازگشت به زمانی که من تا به حال او را به عنوان یک معلم ها همان چیزهایی است که او می ایستد در حال حاضر — البته او با استفاده از تعداد زیادی بیشتر فن آوری های پیشرفته می گوید:" ساحل. "خود بزرگترین ضربه بر من قرار دادن دیگران ، او شده است آموزش و مشاوره من به طوری که من می تواند همچنان میراث او و من نمی توانستم فکر می کنم از یک راه بهتر از احترام به او را از ادامه کمک و خدمت به دانش آموزان است که ما داریم."

با الهام از Owens, هر دو در ساحل و Torrence همیشه به دنبال راه هایی برای آوردن فن آوری های جدید به دانش آموزان خود را. در Motlow, Torrence در آغوش دانشگاه ایالتی تنسی را HBCU C2 ابتکار ایجاد شده در همکاری با اپل که به ارمغان می آورد برنامه نویسی و خلاق فرصت های یادگیری برای دانش آموزان است. و هر دو از استادان در حال حاضر کار خود را به گسترش مدارس' واقعیت مجازی برنامه ریزی درسی و آزمایشگاه.

"کارل به من گفت این عکس بزرگتر این است که شما در حال ارائه فرصت هایی برای دانش آموزان است که آنها ممکن است هرگز قادر به تجربه قبل از, می گوید:" ساحل. "کلمات که شما می گویند اقدامات است که شما را و چیزهایی است که شما برای آنها را با چوب آنها را برای همیشه لطفا برای و این چیزی است که رفتن به outlast تکنولوژی از آنجا که شما در حال سرمایه گذاری در آنها. که آنچه که او با من: او سرمایه گذاری در من و او به من یک فرد بهتر است چرا که او به من فرصت هایی که من نمی خواهم که من او را شناخته نشده است."

"که در اطراف او آن را همیشه مورد به طور مداوم در حال تحول می گوید:" Torrence. "در این روز او هنوز به چالش کشیدن من — چگونه شما می رویم به یک زن بهتر از نسخه خود را امروز از شما بودند دیروز ؟ او یک نیروی طبیعت است. من واقعا بر این باورند که جهان به مکانی بهتر, و من یک انسان بهتر چون از او."

در یک نگاه نادر به عقب اونز می گوید او فوق العاده افتخار Torrence, ساحل و همه از هزاران نفر از دانش آموزان او آموخته است بیش از کار خود را.

"من جشن زندگی است که من تا به حال می گوید:" اونز. "من جشن معلم بودن. من جشن معلمان که به من آموخت چگونه به این راه. و من جشن هر دانش آموز است که من تا به حال این فرصت را به ایستادگی در مقابل. اگر من فکر می کنم در مورد آنچه که من تصور 40 سال پیش و من را ببینید که در آن ما در حال حاضر از نظر تکنولوژی — خوب, من امیدوارم که 40 سال از هم اکنون برای همه دانش آموزان من کار کرده اند با همه چیز آنها تصور کنید در حال حاضر و رویاهای خود را برای آینده خواهد آمد واقعی در راه است که من."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن