FWD کامل MetLife هنگ کنگ کسب

FWD مدیریت منابع محدود هنگ کنگ ثبت نام کسب و کار FWD گروه خوشحال به اعلام آن را به اتمام رسانده کسب MetLife مح

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

FWD مدیریت منابع محدود هنگ کنگ ثبت نام کسب و کار FWD گروه خوشحال به اعلام آن را به اتمام رسانده کسب MetLife محدود و شهری زندگی شرکت بیمه از هنگ کنگ محدود از MetLife, Inc. (NYSE: ملاقات).

کسب بیشتر تقویت FWD حضور سهم بازار و توزیع هم افزایی در هنگ کنگ در بازار بیمه و همچنین تاکید این شرکت ادامه داد: اعتماد به نفس در بلند مدت پتانسیل رشد از هنگ کنگ. FWD به نظر می رسد به جلو به طور رسمی استقبال کارکنان, عوامل, کسب و کار همکاران و مشتریان از MetLife محدود و شهری زندگی شرکت بیمه از هنگ کنگ محدود (در مجموع "MetLife هنگ کنگ") در دوره به دلیل.

FWD خواهد بود تغییر نام و تغییر علامت تجاری که به تازگی به دست آورد کسب و کار در چند ماه آینده. در همان زمان, MetLife هنگ کنگ ادامه خواهد داد به کار را از طریق تمام کانال های موجود در سراسر کسب و کار است. همه موجود MetLife هنگ کنگ سیاست را ادامه خواهد داد به افتخار FWD پس از تغییر در مالکیت.

Huynh Thanh Phong, FWD گروه اجرایی گفت: "این کسب یک شرکت عهد به ما اعتماد به نفس در رشد بلند مدت و بالقوه از هنگ کنگ در بازار بیمه و افزایش دسترس ما و پلت فرم ما گل سرسبد بازار است. من بسیار افتخار از تیم ما که مشغول به کار خستگی ناپذیر برای موفقیت کامل و در عین حال یکی دیگر از مهم کسب در سفر ما برای تبدیل شدن به پیشرو پان آسیایی, بیمه گر و نگاه به جلو به استقبال ما جدیدترین, کارکنان, عوامل, همکاران و مشتریان از MetLife هنگ کنگ است."

کن لاو FWD چین مدیر عامل و هنگ کنگ مدیر اجرایی گفت: "این نقطه عطف دیگری در روز برای FWD به عنوان تکمیل MetLife هنگ کنگ کسب به ما می دهد یک فرصت برای به اشتراک گذاشتن ما منحصر به فرد و پیشرو در تجربه مشتری با مشتریان بیشتری در هنگ کنگ است. من هیجان زده به چالش های جدید را با ما گسترش هنگ کنگ تیم و نگاه به جلو به استقبال MetLife هنگ کنگ عوامل و کارکنان به عنوان ما همچنان به تغییر راه مردم احساس مورد بیمه." -به پایان می رسد-

در مورد FWD گروه

FWD گروه دهانه هنگ کنگ و ماکائو و تایلند و اندونزی و فیلیپین و سنگاپور و ویتنام و ژاپن و مالزی و ارائه زندگی و بیمه پزشکی عمومی بیمه و مزایای کارکنان شریعت و خانواده takaful محصولات در سراسر چندین بازارهای آن است.

FWD متمرکز شده است در تازه ایجاد تجربه مشتری با آسان به درک محصولات پشتیبانی شده توسط فن آوری دیجیتال. از طریق این مشتری-led رویکرد FWD هدف برای تبدیل شدن به پیشرو پان آسیایی, بیمه گر است که تغییر راه مردم احساس می کنند مورد بیمه.

تاسیس در آسیا در سال 2013 FWD بیمه کسب و کار گروه سرمایه گذاری و اقیانوسیه قرن ،

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به WWW.FWD.COM و WWW.FWD.COM.HK



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب