Fyah Roiall – Underrated – قبل از سفارش در حال حاضر!

Fyah Roiall (تلفظ "سلطنتی") یکی از جامائیکا هیجان انگیز ترین خواننده های رپ در خط مقدم در حال ظهور "grimehall"

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

Fyah Roiall (تلفظ "سلطنتی") یکی از جامائیکا هیجان انگیز ترین خواننده های رپ در خط مقدم در حال ظهور "grimehall" صدا (همچنین گاهی اوقات به عنوان "traphall") جدید و رو به جلو-رو به subgenre از جامائیکا موسیقی که ترکیبی از آمریکایی دام و انگلستان و دوده و dancehall. او به تازگی منتشر شده جدید تک "هیچ کس" را از طریق آسان ستاره سوابقمصادف با راه اندازی قبل از سفارش برای آینده اولین آلبوم UNDERRATED, به دلیل در ژوئن 19th. شما می توانید قبل از سفارش این آلبوم در FyahRoiall.com

Roiall متولد براندون Wedderburn همواره با جریان اصلی هر دو موسیقی و شخصا. در حالی که جامائیکا نقش کلیدی در بنیاد آمریکایی, هیپ هاپ, آن است که کمتر شناخته شده چقدر تاثیر آمریکا هیپ هاپ تا به حال در بازگشت در جامائیکا. Roiall شده است مشتاق به عنوان شنونده این موسیقی فیلتر بازگشت به جزیره – هر دو به طور مستقیم در قالب از هیپ هاپ و دام و همچنین در کمتر راه مستقیم از طریق UK grime که همه خود قرار داده تاب در نوع و تساوی با الهام از خلاق تغزل و پیچیده جدول دو طرفه در بر داشت وجود دارد. او همیشه کشیده به بیشتر های سیاسی صدای در اوایل هیپ هاپ و آگاهانه سیاه فرهنگ پاپ آمریکایی که رپ بود یک صدای قدرتمند برای محروم سیاه و جوانان است. Roiall نیز بسیار محصول از جامائیکا غنی میراث موسیقی. رپ در زادگاه خود در لهجه محلی خود را با استفاده از جریان به رنگ عکس از موقعیت های واقعی زندگی جاسازی شده در یک مجتمع درک فرهنگی و تاریخی در جهان Roiall این شعر را به گذشته و حال و آینده به زندگی است. به طور معمول فوق العاده خصوصی Roiall ها ارائه یک پنجره را به افکار خود را به یک محل که در آن مشاهدات خود را می توان آشکارا گفت و مشترک با دیگر "ذهن آزاد" در سراسر جهان است. در نظر گرفته شده خارج از آنچه که انتظار می رود در کشور خود کار آسانی نیست.

"جایگاه سنتی به تماشا می گوید:" Roiall. "آنها را به چوب سنت خود را. شما قرار نیست به این راه و یا شبیه آن است. برو که. من میخوام انجام آنچه که من لعنتی می خواهید."

Roiall را dreadlocks, nose rings و کشیده earlobes ممکن است یک نگاه مشترک برای baristas و گروههای پانک از ایالات متحده, اما بدن او تغییرات ایستادگی در جامائیکا – و نه لزوما در یک راه مثبت. این است که چرا Roiall اند از طریق شکستن در: آدرس بازار – او نمی قوانین را دنبال کنید. او نگاه و صدا و خلاق بودن به طور کامل غیر قابل قبول امروز در جامائیکا موسیقی, آب و هوا حداقل تا زمانی که ثابت می کند مفهوم خود را در خارج از کشور.

اینها فقط برخی از متنوع الهام بخش و تجربیات زندگی است که باید ریخت و به دستکمگرفتهشده. "ساخت موسیقی راه من است که از من دادهایم موزه می گوید:" Roiall. درگیر در هر سطح از موسیقی خود را از تولید کننده و مهندس به مدیر خلاق و حتی فیلمساز Roiall می اندازد تا خود را از چشم انداز به اعدام است. هر چند او به شدت درگیر در هر جنبه ای از آنچه که او قرار می دهد از او نیز می شود کمک از تولید کنندگان Covsnsel!, SOSDynamikz (Koffee), فضا, سن راستا در این آهنگ.

این آلبوم را به عنوان است که به معنای به نمایش گذاشتن استعداد واقعی بیش از ساختگی خلاقیت است. Roiall توضیح میدهد: "'دستکمگرفتهشده' است که معمولا یک کلمه زشت; هیچ کس می خواهد به در نظر گرفته شود که, اما در حال مبالغه اصلا خوب نیست یا. بودن "دستکمگرفتهشده' معامله واقعی است. هدف من این است که به جلو و تمرکز در جهت underrated, چون من فکر می کنم این است که در آن استعداد واقعی است; هر چیز دیگری است که بیش اشباع شده است."

Fyah Roiall است هیجان زده به انتشار خود را به طول کامل آلبوم و امید شنوندگان خود را درک کنند که "خودم و موسیقی همه یکی هستند در همان. من موسیقی من موسیقی من است به من. اگر شما واقعا می دانید که یکی از, سپس شما می دانید, آن را که عمیق است."

Roiall است در یک موقعیت منحصر به فرد را به میراث هیپ هاپ و موسیقی باس به این جزیره کوچک که در آن همه شروع دهه پیش. او بیشتر در ارتباط با بازار جهانی فعلی از Dancehall-محور جامائیکا معاصران و او اصیل تر از تولید کنندگان خارجی و هنرمندان است که سرمایه گذاری از trendiness از جامائیکا مشتق از ژانرهای. جامائیکا ممکن است راحت با نگاه خود و یا آزادی خلاق و در عین حال اما با این پروژه جدید UNDERRATED, آن را نمی خواهد طولانی قبل از تمام دنیا متوجه می شود چگونه دستکمگرفتهشده Fyah Roiall است. آن را نیز ممکن است آخرین بار شما مرتبط است که کلمه منفی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن