Gabrielle Union صحبت می کند به عنوان "امریکا است استعدادهای درخشان' بررسی و ستایش خود را 'تنوع'

ماه پس از NBC راه اندازی یک تحقیق رسمی را در مجموعه محیط زیست از america's Got Talent, نتایج هستند. شبکه همراه

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

ماه پس از NBC راه اندازی یک تحقیق رسمی را در مجموعه محیط زیست از america's Got Talent, نتایج هستند. شبکه همراه با تولید Fremantle و Syco با انتشار بیانیه ای روز شنبه که عمدتا بصورت تماسهای مکرر خود را در پشت. "در حالی که تحقیقات نشان داده است به طور کلی فرهنگ, تنوع" این شرکت گفت: "آن را نیز برجسته برخی از مناطق که در آن گزارش فرآیندها می تواند بهبود یافته است."

Gabrielle Union, در ضمن صحبت کردن در مورد تجربه خود را در نشان می دهد در یک مصاحبه جدید با تنوع. اتحادیه بود به طور ناگهانی اخراج از نشان می دهد در سال گذشته است. او خروج این گزارش ناشی از شکایت خود را در مورد جوک های نژادپرستانه ساخته شده در مجموعه و همچنین به عنوان یک به طور کلی سمی محیط کار است که شامل شرکت میزبان Simon Cowell, سیگار کشیدن, در مجموعه, با وجود ایالتی کالیفرنیا قوانین و حساسیت به دود سیگار. این AGT تولید کنندگان بیانیه ادعای شکایت و او را اخراج نمی شد مرتبط است.

"هنگامی که ما شنیده خانم اتحادیه در مورد وقت خود را در نشان می دهد ما در زمان آنها بسیار جدی" شرکت " بیانیه خوانده شده در مهلت. "NBC Fremantle و Syco بلافاصله مشغول خارج محقق که انجام شده بیش از 30 مصاحبه به بررسی مسائل مطرح شده توسط خانم اتحادیه."

"از طریق بررسی روند آن نازل شده است که هیچ کس در ارتباط با نشان دادن هر گونه حساس یا موهن در مورد اظهارات خانم اتحادیه ظاهر است و نه نژاد و نه جنسيت عاملی در پیشرفت و یا حذف شرکت کنندگان در هر زمان" این بیانیه می افزاید. "تحقیقات نشان داده است که نگرانی های مطرح شده توسط خانم اتحادیه تا به حال هیچ ارتباطی با تصمیم به گزینه ورزش در قرارداد."

بیانیه ای را فراهم می کند هیچ جزئیات در مورد کاستی در نشان می دهد و شبکه "گزارش پروسه" و یا چگونه آنها ممکن است بهبود یافته است. به جای آن آمده: "ان بی سی Fremantle و Syco به اشتراک گذاری خانم اتحادیه تعهد به تنوع و شمول در صنعت. ما همچنان متعهد به داشتن یک محیط جامع برای همه همراه با نشان می دهد و به حفظ AGT به عنوان یکی از متنوع ترین برنامه های تلویزیون است."

در میان اتحادیه شکایت در AGT تنظیم شد Cowell سيگار که او گفت: او را از لحاظ جسمی بیمار به مدت دو ماه. "آن را به چالش کشیدن برای تمایل به بیماری من بدون اینکه به احساس می کنید مثل من مسئول برای خود من بیماری" اتحادیه گفت: تنوع. "این من را در یک موقعیت از یک روز که من احساس othered. من احساس جدا شده است. من احساس خاص بودن دشوار است زمانی که من درخواست برای قوانین اساسی به دنبال داشته باشد."

در نهایت اتحادیه تا به حال به تصمیم: "آیا من غار؟"

"من احساس نمی مانند خودم" او گفت: تنوع. من شکل تغییر به خودم خوش طعم تر. من contorting خودم به چیزی است که من به رسمیت نمی شناسد. من تا به حال در خودم و بگو: "آیا شما می خواهید به نگه داشتن آن آسان است ؟ و یا آیا شما می خواهید به شما ایستاده است ؟ چون من تنها کسی هستم که مسموم در محل کار."

اتحادیه همچنین در مورد یک شوخی نژادپرستانه لنو گفت که گفته در مورد کره ای ها خوردن گوشت سگ. لنو شد, اولین مصاحبه در صنعت, او گفت:, و به عنوان یک نتیجه "من همیشه به او برگزار شد در رابطه بالا" اتحادیه گفت. "اما من آمادگی خود را برای شوخی است. من gasped. من یخ زد. دیگر چیزهایی که در حال حاضر اتفاق افتاده است اما در این نقطه پس از آن بود به طور افراطی نژادپرست است."

تولید گفت: اتحادیه می تواند آنها را ویرایش کنید, شوخی کردن, اما این مسئله, او گفت:. "وجود دارد یک دکمه ویرایش در مغز من یا روح من," او گفت: تنوع. "به تجربه این نوع از نژادپرستی در کار من وجود دارد و چیزی در مورد آن انجام شود بدون نظم هیچ شرکت گسترده ایمیل بدون یادآوری از آنچه مناسب است در محل کار؟"

"در پایان از این همه هدف من این است که تغییر واقعی—و نه تنها در این نمایش بلکه برای بزرگتر پدر و مادر شرکت" اتحادیه گفت. "این شروع می شود از بالا به پایین. هدف من این است که برای ایجاد شادترین ترین عملکرد بالا شامل حفاظت شده و سالم به عنوان مثال از یک محل کار است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن