Galaxy A به طور رسمی عالی: عالی کمپین جشن, خلاق, صنعت

سامسونگ الکترونیکس امروز اعلام کرد که آن را به رسمیت شناخته شده توسط مشهور جهان طراحی و هنر جهت جوایز (D&A

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

سامسونگ الکترونیکس امروز اعلام کرد که آن را به رسمیت شناخته شده توسط مشهور جهان طراحی و هنر جهت جوایز (D&AD) 2020 در انگلستان برای خلاقیت در نمایشگاه جدیدترین کهکشان گوشی های هوشمند است.

سامسونگ کهکشان گوشی های هوشمند و صف با تمرکز بر ویژگی های است که مهم ترین به کاربران مانند همهجانبه صفحه نمایش یک دوربین قدرتمند و طولانی مدت عمر باتری کاملا مناسب برای افرادی که می خواهید به از بند باز کردن خلاقیت خود را و به اشتراک گذاری تجارب خود را در رسانه های اجتماعی.

عالی است برای همه

با "عالی است برای همه' کمپین سامسونگ جشن قدرت های هوشمند و خلاقیت در همه را در نوک انگشتان. شامل ساده و لحن جاذب و معماران و طراحان است که منعکس کننده دیجیتال آخرین روند مبارزات انتخاباتی آگهی جلب توجه مصرف کنندگان جوان در سراسر جهان است.

این #danceAwesome چالش های آغاز در مشارکت با K-pop BLACKPINK و ویدئویی تلفن همراه-به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی پلت فرم Infinite نیز به دست آورد واکنش مثبت. رسانه های اجتماعی چالش اسیر تصورات افراد جوان در سراسر جهان تولید 4.7 میلیون قطعه از کاربر-ایجاد تصویری مطالب و فراتر 20.2 میلیارد نظرات Infinite.

جشن جدید ابزار خلاق

برای نزدیک به 60 سال, D&AD است و پاداش آن مداد جوایز به تنها ترین تخیلی و خوبی گردد تجاری کمپین های بازاریابی. به عنوان تنها ایده هایی که طنین انداز با متنوع و متمایز داوران انتخاب شده بودن اعطا D&AD مداد در نظر گرفته شده است قابل شناخت الهام بخش و ایده های خلاقانه است.

"ما هیجان زده برای دیدن چنین پاسخ مثبت از صنعت خلاق به این داستان الهام گرفته شده از کهکشان صف گفت:" استفانی چوی معاون ارشد رئیس جمهور و رئیس جهانی تیم بازاریابی, تلفن همراه, ارتباطات کسب و کار در سامسونگ. "دستگاه های کهکشان شده توسط کاربران ما در سال های اخیر است. ارائه مصرف کنندگان با ویژگی های بسیار جذاب که واقعا برای آنها مهم و دیدن محتوای آنها ایجاد شده است پر شور را تجربه کنند. ما هیجان زده برای دیدن آنچه که می آید بعدی در نوآوری و چگونه معماران و طراحان از آنها استفاده کنید."

D&AD جوایز

Samsung Galaxy A – #danceAwesome; گرافیت مداد / سرگرمی / استفاده از مخاطبان / 2020

عالی است برای همه; چوب مداد / طراحی صدا و استفاده از موسیقی / ترکیب اصلی / 2020

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کهکشان گوشی های هوشمند مراجعه کنید news.samsung.com/galaxy, www.samsungmobilepress.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن