گارتنر اعلام زنجیره تامین برندگان سال 2020 قدرت حرفه جوایز

Gartner Inc. اعلام کرده است که برندگان سال 2020 قدرت حرفه جوایز. جوایز جامعه-انتخاب recognitions از مهمترین و

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

Gartner Inc. اعلام کرده است که برندگان سال 2020 قدرت حرفه جوایز. جوایز جامعه-انتخاب recognitions از مهمترین و موثر زنجیره تامین طرح از سال است. یک پانل از بیش از 40 رئیس زنجیره تامین افسران (CSCOs) و دانشگاهیان پیشرو کمک به انتخاب.

"گارتنر قدرت حرفه جایزه برندگان رای دادند توسط همسالان. این است منحصر به فرد دعوت برای زنجیره تامین جامعه برای انتخاب داستان آنها احساس ترین افتخار برای نشان دادن و پیشبرد حرفه خود گفت:" استن Aronow معاون رئیس جمهور و برجسته تحلیلگر گارتنر زنجیره تامین تمرین.

به دو دسته "زنجیره تامین دستیابی به موفقیت در سال" و "استعداد دستیابی به موفقیت در سال" برجسته هر سه زیر شاخه ها. کلی برندگان اشنایدر الکتریک و Intermountain Healthcare انتخاب شدند از زیرشاخه برندگان توسط یک مدیر اجرایی قضاوت پنل خود را بر اساس تظاهرات تعالی در هر سه زیر شاخه ها.

زنجیره تامین و دستیابی به موفقیت در سال

کسب و کار برنده از سال: اشنایدر الکتریک برای ارسال خود را "هوشمند تدارکات".

جایزه جشن یک زنجیره تامین ابتکار عمل است که منجر به برجسته و سنجش عملکرد کسب و کار. اشنایدر الکتریک برنده بازتعریف معنای "هوشمند تدارکات" از طریق یک پلت فرم است که ارائه افزایش عملکرد و مشتری دید end-to-end مشتری تحقق روند.

مشتری یا بیمار نوآوری از سال: رالف لورن برای ارسال خود را "تبدیل به زنجیره ارزش با سریال محصول دیجیتال هویت".

جایزه جشن یک زنجیره تامین ابتکار است که ایجاد ارزش مشتری یا بیمار تجربه می کنند. رالف لورن برنده با تبدیل آن زنجیره ارزش با سریال محصول دیجیتال و هویت و ارائه محصول با ارزش اطلاعات و توصیه هایی برای پایان دادن به مصرف کنندگان در حالی که بهبود عملیات داخلی.

تاثیر اجتماعی از سال: کلگیت-پالمولیو برای ارسال خود را "کاهش تاثیر بر محیط زیست از طریق درست ضایعات صفر گواهینامه".

جایزه جشن یک زنجیره تامین ابتکار است که به دست آورد مثبت و سنجش تاثیر بر جامعه و جوامع محلی و/یا محیط زیست است. کلگیت-پالمولیو برنده با کاهش تاثیر بر محیط زیست از طریق درست ضایعات صفر گواهینامه را قادر می سازد که امکانات به تعریف پیگیری و دستیابی به ضایعات صفر اهداف در حالی که کاهش هزینه های.

استعداد دستیابی به موفقیت در سال

استعداد تنوع قهرمان سال: Intermountain Healthcare ارسال آن "که در آن معلولان فعال هستند و اقلیت احساس اکثریت".

جایزه جشن یک زنجیره تامین استعداد برنامه است که منجر به متنوع تر و درگیر نیروی کار در سراسر زنجیره تامین سازمان است. Intermountain Healthcare برنده با گسترش فرصت های شغلی برای جوامع محروم حصول اطمینان از این سازمان یک محل که در آن معلولان فعال هستند و اقلیت احساس اکثریت.

استعداد بازپرداخت از سال: Intel برای ارسال خود را "ایجاد مزیت استراتژیک از طریق تحلیلی تسلط و skillsets".

جایزه جشن یک زنجیره تامین استعداد ابتکار است که رانده ملموس رشد درآمد صرفه جویی در هزینه های نوآوری در محصول و یا رضایت مشتری برجسته. اینتل برنده از تصمیم به ایجاد مزیت استراتژیک از طریق تحلیلی تسلط و skillset با تشکر از آموزش جامع و مربیگری برنامه های متمرکز بر افزایش قابلیت های تحلیلی در زنجیره تامین است.

استعداد مشارکت از سال: بایر برای ارسال خود را "تقویت محلی صلاحیت و اشتغال در آرژانتین".

جایزه جشن یک زنجیره تامین استعداد ابتکار است که گسترش قابلیت توسعه در سراسر زنجیره ارزش, رانندگی, ارزش داخلی و یا خارجی با تامین کنندگان و شرکای. بایر برنده انقلابی محلی استخدام در آرژانتین از طریق ارائه آموزش مهارت به اعضای جامعه با مشارکت محلی و سازمان های غیر دولتی.

شناسایی گارتنر برنده جایزه و یا فینالیست نیست تایید توسط گارتنر از هر فروشنده محصول و یا خدمات.

ادامه مطلب در "بالا 6 زنجیره تامین استعداد پیشرفت" و "بالا 6 زنجیره تامین پیشرفت 2020". پخش از وبینار در اینجا در دسترس است.

در مورد گارتنر زنجیره تامین تمرین

این گارتنر زنجیره تامین تمرین به ارمغان می آورد با هم مرتبط ترین تحلیل همکار بر اساس بهترین شیوه های تجزیه و داده ها در سراسر گارتنر ارائه می دهد و زنجیره تامین رهبران یک پلت فرم را انتخاب خواهد شد که درایو کسب و کار خود را به جلو.

اطلاعات اضافی در دسترس است https://www.gartner.com/en/supply-chain. به دنبال اخبار و به روز رسانی از گارتنر زنجیره تامین تمرین در توییتر و LinkedIn با استفاده از #GartnerSC.

در مورد گارتنر

Gartner Inc. (NYSE: آن) پیشرو در جهان تحقیق و مشاوره شرکت و عضو S&P 500. ما تجهیز رهبران کسب و کار با ضروری بینش مشاوره و ابزار برای رسیدن به ماموریت خود-انتقادی اولویت امروز و ایجاد سازمان های موفق از فردا.

ما بی نظیر ترکیبی از متخصص-چراغ پزشک-منابع و داده محور پژوهش هدایت مشتریان به سوی حق تصمیم گیری در مسائل که مهم ترین است. ما یک مشاور مورد اعتماد و هدف منبع برای بیش از 15000 شرکت در بیش از 100 کشور در سراسر تمام توابع اصلی در هر صنعت و اندازه شرکت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه ما کمک به تصمیم گیرندگان سوخت آینده کسب و کار بازدید gartner.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب