گارتنر پیش بینی کرد که تا سال 2022 60 درصد از ترکیبی کارگران را اولویت بندی سلامتی-مجهز به Smart Office بیش از یک دور

افزایش دور کاری کارکنان و استفاده از موجود فضاهای اداری با توجه به COVID-19 همه گیر باعث خواهد شد نیاز به هوشم

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

افزایش دور کاری کارکنان و استفاده از موجود فضاهای اداری با توجه به COVID-19 همه گیر باعث خواهد شد نیاز به هوشمند سلامتی-مجهز به فضاهای اداری در آینده با توجه به Gartner Inc.

"با توجه به COVID-19 بسیاری از دفاتر باقی می ماند خالی و یا مورد استفاده قرارگرفته به عنوان کارکنان را انتخاب کنید به کار از راه دور" گفت: Gavin Tay, پژوهش, معاون رئیس جمهور در گارتنر. "هنگامی که مستندات سهولت کارکنان و برنامه ریزی برای بازگشت به کار را افزایش نگرانی ها در مورد بهداشت فردی و ایمنی. دفاتر که تبدیل به هوشمند سلامتی-مجهز به فضاهای کارمندان را احساس امن تر است."

استقرار فن آوری های پیشرفته برای ایجاد 24/7 سلامتی نظارت امن فضاهای اداری

برای ساخت یک سلامتی-نظارت دفتر برنامه رهبران می توانید شروع به شروع به استفاده از یکپارچه در محل کار سیستم های مدیریت (IWMS) راه حل هایی که به سلامت و ایمنی کارکنان است. IWMS و منابع برنامه ریزی برنامه های کاربردی (RSAs) که با استفاده از هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء (IoT) از جمله سنسورهای حرکتی و چراغ می توانید یادآوری به کارکنان پایبند به اجتماعی فاصله قوانین خود را بر اساس محل. حفظ جلوتر با تماس با ردیابی و ترویج استفاده از مجازی دستیاران شخصی (VPAs) به سلامتی مربیان است.

سازمانها نه تنها باید تقویت موجود بهداشت سیاست های حرارتی سیستم های تصویربرداری اما همچنین سرمایه گذاری در سیستم های که نظارت بر کیفیت هوا در زمان واقعی و حفظ کارکنان آگاه است. علاوه بر این ویژگی های که ارائه توانایی به طور مداوم ضد عفونی و بهبود کیفیت هوا با کاهش هوابرد و سطح آلاینده ها مانند ویروس ها و باکتری ها و میکروب ها ترکیبات آلی فرار دود و دیگر آلرژن مهم خواهد بود. در نهایت تمیز کننده هوا اجازه می دهد تا برای بهبود بازیافت از هوا است که کمک خواهد کرد به صرفه جویی در انرژی و منافع و همچنین ایجاد محیط کار سالم.

استراتژی است که تمرکز بر روی امکانات مدرن تر و چالاک محیط کار و ارزش تجربه کارکنان را شکل خواسته های هوشمند در فضای فن آوری.

به نوبه خود "شبح دفاتر" به جبران املاک و مستغلات زیان

تبدیل خالی "شبح دفاتر" به 24/7, سالم, co-کار فضاهای خواهد شد در حال حاضر سازمان با اضافه شدن هزینه ها. اما می توان آن را اولین گام مهم در کاهش طرح اجازه سازمان ها برای جبران برخی از ضرر و زیان خود را در طول یک جزئی مرحله به مرحله و یا کامل بازگشایی. کارکنان که نمی خواهند به کار از راه دور یا که فاقد یک محیط کاری خوب در خانه خواهد بود که برای اولین بار مردم را به بهره مندی از تبدیل دفاتر. باز کردن امکانات از جمله به کارگران از راه دور از خارج از سازمان در حال حاضر می تواند درآمد اضافی فرصت کمک به جبران ضرر و زیان.

"سازمان ارائه می دهند خالی فضاهای اداری به همکاری کار فروشندگان تبادل آنها را به عنوان هوشمند و سازگار با محیط زیست سالم و فضاهای اداری است که می توان با فن آوری ها و ابزار" گفت: Rashmi چودری اصلی پژوهش تحلیلگر گارتنر. "پس از ایجاد سالم co-کار فضاهای از دست دادن-بلبرینگ شرکت های بزرگ املاک و مستغلات کارگران از راه دور دشوار در محیط کار می تواند با استفاده از این فضاهای اداری. رزرو همکاری کار در فضاهای هر زمان که مورد نیاز از طریق منابع برنامه ریزی برنامه های کاربردی را تبدیل به یک راحتی است."

اطلاعات بیشتر در دسترس است در گارتنر گزارش با عنوان "شبح تبدیل دفاتر به 24/7 سلامتی-نظارت Co-دفاتر کار و سرمایه گذاری بر روی کاهش مالیات."

اطلاعات بیشتر در مورد چگونه برای رهبری سازمان از طریق اختلال در coronavirus در گارتنر coronavirus مرکز منابع و تنظیم مجدد کسب و کار خود و استراتژی بخش gartner.com. تعریف تحقیق بینش و آموزشی ارائه شده برای کمک به رهبران ایجاد انعطاف پذیری در مسیر خود برای بهبود کسب و کار.

در مورد گارتنر

Gartner Inc. (NYSE: آن) پیشرو در جهان تحقیق و مشاوره شرکت و عضو S&P 500. ما تجهیز رهبران کسب و کار با ضروری بینش مشاوره و ابزار برای رسیدن به ماموریت خود-انتقادی اولویت امروز و ایجاد سازمان های موفق از فردا.

ما بی نظیر ترکیبی از متخصص-چراغ پزشک-منابع و داده محور پژوهش هدایت مشتریان به سوی حق تصمیم گیری در مسائل که مهم ترین است. ما یک مشاور مورد اعتماد و هدف منبع برای بیش از 15000 شرکت در بیش از 100 کشور در سراسر تمام توابع اصلی در هر صنعت و اندازه شرکت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه ما کمک به تصمیم گیرندگان سوخت آینده کسب و کار بازدید gartner.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب