گارتنر می گوید در سراسر جهان End-User هزینه در ابر مبتنی بر وب کنفرانس راه حل رشد خواهد کرد نزدیک به 25 درصد در سال 2020

جهانی end-user هزینه در ابر مبتنی بر وب کنفرانس راه حل رشد 24.3 درصد در سال 2020 با توجه به آخرین پیش بینی گار

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

جهانی end-user هزینه در ابر مبتنی بر وب کنفرانس راه حل رشد 24.3 درصد در سال 2020 با توجه به آخرین پیش بینی گارتنر, Inc.

جهانی محیط کار محدودیت موجب شده توسط coronavirus همه گیر خواهد شد گسترش ابر کنفرانس پایگاه کاربر در سراسر 2020, اما رشد خواهد مخروطی در 2021 به عنوان اثرات ماندگار از نیروی کار از راه دور ارائه خدمات کنفرانس عادی است.

End-user هزینه های مبتنی بر ابر کنفرانس پیش بینی شده است برای رسیدن به $4.1 میلیارد دلار در سال 2020 تا از $3.3 میلیارد دلار در سال 2019. دوم و دسته سریعترین رشد در ارتباطات یکپارچه (UC) در بازار, پشت, هزینه های مبتنی بر ابر تلفن است که پیش بینی برای رسیدن به $16.8 میلیارد دلار در سال 2020 است.

به طور کلی UC بازار end-user هزینه های پیش بینی شده برای کاهش 2.7% در سال 2020 و بازگشت به رشد در سال 2021 به عنوان ابر تلفن ابتکارات دست آوردن شتاب.

"ابر همکاری سرمایه گذاری خواهد شد شناور UC رکود بازار به عنوان کنترل از راه دور کار طرح موجب توسط COVID-19 شیوع درایو کنفرانس تصویب و رشد بازار گفت:" مگان فرناندز, ارشد, اصلی, تحلیلگر گارتنر.

گارتنر پیش بینی کرد که تا سال 2024 در جلسات حضوری را به حساب فقط 25 درصد از سرمایه گذاری جلسات یک قطره از 60% قبل از همه گیر رانده شده توسط کار از راه دور و تغییر نیروی کار جمعیت. به عنوان یک نتیجه وجود دارد که تقاضا برای دسترسی راحت به ویدئو کنفرانس و دیگر ابزار همکاری.

تلفنی ابر تصویب خواهد شد 'فشار و کشش'

در سال 2020 محل جدید تلفن مبتنی بر سرمایه گذاری را به شدت افت میکند به عنوان موجود نصب سیستم تلفنی دهانه های زندگی کشیده و اولویت های سرمایه گذاری تغییر به ابر.

"ابر تلفن تصویب خواهد شد 'فشار و کشش" از رقابت در بازار فشارهای گفت:" خانم فرناندز. "به طور کلی بازار خواهد بود منفی نهفته توسط سازمان هایی که به برنامه ریزی کوتاه مدت و محوطه به ابر مهاجرت اما در حال حاضر گسترش میراث دهانه های زندگی به جای."

اما ابر تلفنی را تجربه کنید, افزایش هنگامی که منافع آن به رسمیت شناخته شده یعنی سهولت که در آن می تواند به جای یک تغییر نیروی کار به روز رسانی و گسترش ویژگی های موجود و ادغام با برنامه های مجاور.

ابر تلفن بازار پیش بینی شده است به رشد 8.9 درصد در سال 2020 و 17.8 درصد در سال 2021.

"به عنوان یک نتیجه از کارگران از راه دور به کارگیری شیوه کار در پاسخ به COVID-19 دفتر تعطیلی وجود خواهد داشت برخی در دراز مدت تغییرات در کنفرانس راه حل استفاده از الگوهای. سیاست های تاسیس برای فعال کردن کنترل از راه دور کار می کنند و تجربه به دست آمده با کنفرانس خدمات استفاده در هنگام وقوع پیش بینی شده است به تاثیر ماندگار بر همکاری و پذیرش گفت:" خانم فرناندز.

گارتنر مشتریان می توانند اطلاعات بیشتر را در این گزارش "پیش بینی و تحلیل: واحد ارتباطات در سراسر جهان است."

اطلاعات بیشتر در مورد چگونه برای رهبری سازمان از طریق اختلال در coronavirus در گارتنر coronavirus مرکز منابع یک مجموعه از تعریف گارتنر پژوهشی و آموزشی برای کمک به پاسخ سازمان مدیریت و آماده سازی برای پخش سریع و جهانی تاثیر COVID-19.

در مورد گارتنر

Gartner Inc. (NYSE: آن) پیشرو در جهان تحقیق و مشاوره شرکت و عضو S&P 500. ما تجهیز رهبران کسب و کار با ضروری بینش مشاوره و ابزار برای رسیدن به ماموریت خود-انتقادی اولویت امروز و ایجاد سازمان های موفق از فردا.

ما بی نظیر ترکیبی از متخصص-چراغ پزشک-منابع و داده محور پژوهش هدایت مشتریان به سوی حق تصمیم گیری در مسائل که مهم ترین است. ما یک مشاور مورد اعتماد و هدف منبع برای بیش از 15000 شرکت در بیش از 100 کشور در سراسر تمام توابع اصلی در هر صنعت و اندازه شرکت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه ما کمک به تصمیم گیرندگان سوخت آینده کسب و کار بازدید gartner.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن