گاز سرمایه گذاران در موزامبیک انتخاب مماشات در برابر اسلام خشونت

تعداد حملات در موزامبیک Cabo Delgado, استان در حال افزایش است. در میان آخرین قربانیان هشت کارمندان محلی بخش گا

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

تعداد حملات در موزامبیک Cabo Delgado, استان در حال افزایش است. در میان آخرین قربانیان هشت کارمندان محلی بخش گاز پیمانکار است. اما سرمایه گذاران خارجی حل و فصل شود برای مقابله با این تهدیدات است.

Inocência Mapisse شوکه شده است بیش از از دست دادن زندگی در شمال موزامبیک. اما به عنوان یک متخصص در مقیاس بزرگ پروژه های انرژی, او می داند که چنین حملات خشونت آمیز نه تنها بر خانواده متوفی اما همچنین یک اختلال عمده برای کل Mozambican اقتصاد است.

"چنین حملات در کارکنان که کار برای شرکت هایی که در بخش گاز در Cabo Delgado را — بدون شک — اثر منفی بر سود حاصل از این کسب و کار," او گفت: DW.

Mapisse با این نسخهها کار برای مرکز عمومی صداقت (CIP) NGO در ماپوتو پایتخت در پایان مقابل از کشور است. دولت در اینجا این است که به شدت در بدهی و نیاز به درآمدهای مالیاتی از شرکت های بین المللی سرمایه گذاری در موزامبیک. اما با خشونت در حال افزایش و سود در معرض خطر "سقوط سود به معنای کاهش درآمد می گوید:" Mapisse.

بیشتر بخوانید: ده ها کشته در موزامبیک برای امتناع از پیوستن به تروریست ها

موزامبیک رقابت در سطح جهانی در LNG

اما آن نه تنها دولت مرکزی که امیدوار به بهره مندی از سرمایه گذاری خارجی. اقتصاد ناآرام Cabo Delgado استان خود به خود دستخوش افزایش با توجه به رشد سرمایه گذاری در محلی گاز طبیعی مایع (LNG) تولید از آسیا است. اما اکثر مردم محلی هنوز از آن بهره مند شوند.

Sixth Gas Summit in Mozambique (DW/L. Matias)

ذینفعان مانند کل با حضور در ششمین گاز اجلاس در موزامبیک در نوامبر سال 2019

ظریف کسب و کار استخراج LNG در Cabo Delgado نیاز به بسیار متخصص تخصص و دانش است که در تقاضای بالا اما عرضه کم در منطقه فقیر. اما وجود دارد مقدار زیادی از پول می شود ساخته شده است با توجه به Inocência Mapisse:

"حدود 5000 میلیارد متر مکعب ذخایر گاز کشف شده در Rovuma حوضه خاموش سواحل شمالی کشور موزامبیک است. این بزرگترین LNG ذخایر در آفریقا مصرف نهم در سطح جهان است."

چند میلیارد دلار کسب و کار

در میان مدت وجود دارد می تواند به سود بیش از 60 میلیارد دلار (€53 میلیارد دلار) ساخته شده از LNG استخراج در منطقه با توجه به دولت تخمین می زند و همچنین به عنوان پیش بینی های سرمایه گذاران. که تعداد چهار برابر موزامبیک محصول ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) در سال گذشته است.

در میان اصلی سرمایه گذاران فرانسوی, شرکت نفت و گاز کل ایالات متحده آمریکا Anadarko شرکت نفت و نفت و گاز شرکت انی. شده اند وجود دارد بیشتر سرمایه گذاران از اروپا و چین و برزیل و هند و ژاپن و استرالیا که در پیوست بعد از آن با سرمایه گذاری بیشتر متعهد.

موزامبیک قصد دارد برای شروع به استخراج گاز حفظ در سال 2023 انتظار در مجموع 25 میلیارد دلار در سرمایه گذاری برای کشف LNG در Rovuma حوضه.

Mozambican refugee camp (DW/D. Anacleto)

هزاران نفر از مردم فرار کرده اند اسلامگرا خشونت در Cabo Delgado, اغلب پایان در اردوگاه های پناهندگان مانند اینجا در Metuge

Cabo Delgado در آستانه

اما کسانی که سرمایه گذاری آهسته بوده است به تحقق همیشه از اسلامگرایان برای اولین بار راه اندازی حملات در این منطقه در سال 2017 و دوباره در ماه فوریه 2019 زمانی که جهادگران حمله یک Anadarko LNG سایت. در پاسخ این شرکت به بیرون کشیده و برخی از سرمایه گذاری خود را.

Inocência Mapisse فکر می کند زمان آن است که دولت به گام تا پاسخ آن اگر آن را نمی خواهید به از دست دادن سرمایه گذاری بیشتر در Cabo Delgado: "دولت باید به deescalate (وضعیت). این مهم است که دولت در عمل مسئولانه برای جلوگیری از زیان بیشتر," او گفت: DW.

او تاکید کرد که افراد جوان به طور خاص نیاز به متوقف شود از پیوستن به گروه های تندرو برجسته که جوامع فقیر در Cabo Delgado اغلب به راحتی دستکاری شده توسط جهادگران.

"دولت به همچنین اطمینان مردم که درآمد در آینده از کسب و کار گاز بهره مند خواهند شد محلی جمعیت فقیر. این است که باید خود را دعوای متقابل برای تبلیغات گسترش اسلام گرایان" او گفت:, و اضافه کرد که یک نظامی پاسخ بود به سادگی کافی نیست.

مماشات رانده سود اصل

همه ذینفعان در همین حال به نظر می رسد سعی کنید به نور از مشکل است. در پاسخ به یک پرس و جو توسط پرتغالی news agency Lusa, فرانسوی, شرکت نفت و گاز در مجموع اظهار نظر در روز دوشنبه که مرگ ناگوار هشت کارکنان برای Fenix ساخت و ساز در Cabo Delgado بود و ربطی به پروژه اکتشاف گاز در Rovuma حوضه.

در مجموع در دفاع از این دیدگاه با تاکید بر این که حمله نظامی رخ داده بود "حدود 60 کیلومتر (38 کیلومتر) به دور از سایت پروژه."

Inocência Mapisse (DW/L. da Conceição )

Inocência Mapisse با این نسخهها کار به عنوان یک کارشناس انرژی برای مرکز عمومی صداقت (CIP)

فقط سه روز قبل از بیانیه داده شد Arnaud Breuillac رئیس جمهور برای اکتشاف و تولید در مجموع و به طور موثر دوم در دستور سفر کرده بود به موزامبیک در اطلاع کوتاه برای دیدار با وزیر منابع معدنی و انرژی حداکثر Tonela. Breuillac تاکید کرد که سفر خود بود "به هیچ وجه مربوط به وضعیت امنیتی در Cabo Delgado استان است."

او همچنین تاکید کرد که در دولت در کنترل کامل بر وضعیت و که اختصاص داده شده به ایجاد "بهترین شرایط ممکن است برای اجرای پروژه گاز."

اما Inocência Mapisse مخالف با آن ارزیابی شده است. در نظر او هر دو کل و Mozambican دولت فقط می خواهید برای دریافت این پروژه به زمین ساخت نور از مشکلاتی که جوامع در شمال کشور صورت. با توجه به Mapisse ارزیابی وضعیت در Cabo Delgado می تواند به عنوان یک حالت جنگ با حمله و تهدید به رخ می دهد در هر لحظه.

با وجود این در مجموع می خواهد برای دیدن این پروژه از طریق, عنوان, فرانسوی, شرکت در حال حاضر بیش از حد سرمایه گذاری کرده است: "سرمایه گذاری است که در حال حاضر ساخته شده است بیش از حد بالا هستند و حاشیه سود بیش از حد وسوسه انگیز" Mapisse اشاره کرد.

غفلت بحران انسانی

در ضمن حداقل 700 نفر کشته شده اند در دست گروه های مسلح در موزامبیک پس از آغاز سال 2018 و بیش از 115,000 آواره شده اند با توجه به سازمان ملل متحد.

اسقف Cabo Delgado لوئیس فرناندو اشاره است به این وضعیت به عنوان یک "بحران انسانی در بالاترین مرتبه است."

"ما در یک فضای ترس و وحشت و ناامنی" او گفت: DW. "حتی در مرکز استان پمبا که اکثر مردم فرار برای آنها در ترس زندگی می کنند. و آن است که نه تنها مردم آواره که در این راه احساس. Cabo Delgado است میان یک بحران انسانی شدید."

بیشتر بخوانید: افزایش حملات تروریستی در آفریقا در میان بیماری همه گیر کوروناویروس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن