گازپروم اهدا 200,000 محافظ مناسب برای سن پترزبورگ پزشکان

گازپروم اهدا شده به دولت از سن پترزبورگ 200,000 بیولوژیکی حفاظت مناسب خریداری شده برای پزشکان که در حال مبارزه

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

گازپروم اهدا شده به دولت از سن پترزبورگ 200,000 بیولوژیکی حفاظت مناسب خریداری شده برای پزشکان که در حال مبارزه با گسترش جدید کروناویروس.

مناسب تولید شد که در آن آنها نشان داد اثر خود را در طول تماس با COVID-19 حامل و مطابق با سنت پترزبورگ بهداشت و درمان کمیته الزامات مورد نیاز برای این نوع از لباس.

در مجموع 4000 جعبه حاوی مناسب برای حمل به مسکو از طریق هوا. پس از عبور از گمرک جعبه منتقل شدند و به سن پترزبورگ توسط یک کاروان از وسایل نقلیه موتوری در مارس 3 به منظور توزیع در میان امکانات بهداشتی.

بیولوژیکی حفاظت مناسب تحویل داده خواهد شد به برخی از 30 بیمارستان های مستقر در سنت پترزبورگ از جمله Botkin بالینی بیماری های عفونی بیمارستان Alexandrovskaya بیمارستان Filatov کودکان شهرستان بالینی بیمارستان شماره 5 بیمارستان برای سربازان از جنگ های Pokrovskaya بیمارستان و سایر امکانات بهداشتی. این کمک خواهد کرد که به طور قابل توجهی کاهش خطر ابتلا به بیماری برای پزشکان و پرسنل پزشکی.

علاوه بر این گازپروم و خود را وابسته Expoforum بین المللی در حال بدست گرفتن بخشی در استقرار موقت بیمارستان برای بیماران مبتلا به موارد خفیف COVID-19 در Lenexpo نمایشگاه پیچیده است. در مه 2, امکانات بستری آغاز پذیرش بیماران است. در درخواست از الکساندر Beglov فرماندار سن پترزبورگ شرکت تصمیم به دست دیگر سه گروه از Lenexpo غرفه – 8 و 8A; 5 و 5A; 1, 2 و 3 – به شهرستان رایگان به طوری که به گسترش بیمارستان بیشتر است. تخریب آثار در حال حاضر در جریان است در غرفه 8 و 8A.

"من سپاسگزار به گازپروم و به آلکسی میلر شخصا. آن است که سهم قابل توجهی به مبارزه با کروناویروس. گازپروم نه تنها ارائه این شهرستان با کمک های پولی بلکه پیدا کردن و خرید مورد نیاز دستگاه ها و تجهیزات حفاظتی برای پزشکان و همچنین توزیع بیش از Lenexpo محل رایگان برای تبدیل آنها به یک بیمارستان است. این است که فوق العاده مفید و به حمایت از این شهر در یک ساعت از نیاز" گفت: الکساندر Beglov.

پس زمینه

در آوریل 25, تبدیل Lenexpo مجموعه نمایشگاهی در سن پترزبورگ به طور موقت بیمارستان برای بیماران مبتلا به موارد خفیف COVID-19 به پایان رسید با حمایت فعال از Expoforum بین المللی وابسته به گازپروم. غرفه شماره 7 که ارائه شد به این شهرستان توسط گازپروم رایگان تبدیل شد به یک بیمارستان در زمان ضبط – فقط یک هفته.

در سراسر حدود 11,000 متر مربع مساحت cubicles برای 1000 نفر راه اندازی شده اند با دستشویی و دوش به همراه محیط و همچنین دو توموگرافی کامپیوتری (CT) در مناطق است که باید خود را دیوار پوشیده شده با ورق سرب برای حفاظت در برابر تابش.

در بخشی از این واحد از شرکت گازپروم همچنین اطمینان از عملیات بی وقفه آب و برق, تمیز کردن ساختمان و محافظت از محیط خارج از بیمارستان.

در 30 آوریل اعضای گازپروم کمیته مدیریت اهدا بودجه شخصی خود را در مقدار مربوطه حقوق ماهانه به منظور کمک به مبارزه با گسترش جدید کروناویروس. وجوه اهدا شد به Botkin بالینی بیماری های عفونی, بیمارستان, یک دولت بودجه بهداشت و درمان موسسه در سنت پترزبورگ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب