جنرال الکتریک دیجیتال را در ارکستراسیون 2.0 کمک می کند تا نرم افزار مدیریت و هماهنگی بیشتر تجدید پذیر واردات بر روی شبکه

 جنرال الکتریک دیجیتال امروز رونمایی از نسخه جدید آن در ارکستراسیون نرم افزار برای فعال کردن الکتریکی, نرم افز

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

 جنرال الکتریک دیجیتال امروز رونمایی از نسخه جدید آن در ارکستراسیون نرم افزار برای فعال کردن الکتریکی, نرم افزار برای مدیریت و هماهنگ منابع انرژی پراکنده (DERs) در یک end-to-end شیوه از طریق استقرار انعطاف پذیر گزینه های مختلف از لبه به ابر. DERs هستند یا انرژی الکتریکی تولید یا ذخیره سازی منابع یا کنترل بارهای متصل به برق سیستم توزیع. به عنوان بخشی از جنرال الکتریک دیجیتال, شبکه, نرم افزار, نمونه کارها, DER ارکستراسیون 2.0 اپراتورها فراهم می کند با ابزار لازم و موقعیتی هوش به رسمیت شناختن در حال توسعه موقعیت و سرعت عمل و قاطعانه سازماندهی انعطاف پذیری در سراسر شبکه برای هر دو سودمند و غیر سودمند DERs در حالی که باز کردن جریان درآمد جدید.

مشتریان مانند PPL برقی آب و برق در ایالات متحده با استفاده از ما در ارکستراسیون راه حل EDP Distribuição است که تست های آن را در نسخه ی نمایشی در پرتغال تحت 'InteGrid' کمیسیون اروپا تامین مالی پروژه است.

DERs می تواند شامل پانل های خورشیدی, توربین های بادی ترکیبی حرارت و نیروگاه, برق, انرژی, ذخیره کوچک گاز-سوخت ژنراتور برق خودرو و هر نوع کنترل بارهای مانند سیستم های تهویه مطبوع و آب گرم کن های الکتریکی. افزایش سطح DERs هستند تأثیر برقی آب و برق ایمن و کارآمد تحویل برق است. عملیات در حال به چالش کشیده و به طور موثر استفاده از هر دو ابزار و متعلق به شخص ثالث متعلق به DERs با توجه به محدود دید. مدیریت موثر از DERs نیاز به مدل سازی و آگاهی فیزیکی و قراردادی ویژگی و مکان در سراسر طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی پوشا برنامه ریزی و عملیاتی دامنه.

در ارکستراسیون 2.0 کمک می کند تا شبکه برق اپراتورهای آدرس دو چالش های کلیدی: intermittency و پراکندگی. Intermittency یک مشکل آب و برق به عنوان انرژی تزریق و یا خارج توسط DERs متناوب با جریان وابسته به چگونه باد و خورشید می درخشد و همچنین به عنوان چگونه prosumers می خواهید به مصرف/تولید/ذخیره انرژی برای خود آن مربوط به مسکن و حمل و نقل یا بهره وری انرژی خدمات. این واقعیت است که DERs از لحاظ جغرافیایی پراکنده در سراسر شبکه توزیع بیشتر مسائل پیچیده. جنرال الکتریک دیجیتال را راه حل اپراتور را قادر می سازد برای پیش بینی پتانسیل نقض DERs می تواند با پردازش داده های تاریخی و متغيرهای توضيحی برای تولید پیش بینی بار و متناوب نسل از DERs و همچنین شناسایی محل و شدت و زمان بالقوه قابلیت اطمینان مسائل.

"حالا بیشتر از همیشه نرم افزار های ماموریت بحرانی گفت:" جیم والش, GE, دیجیتال, مدیر, شبکه, نرم افزار است. "در امروز به سرعت در حال تغییر و نامشخص محیط زیست مشتریان ما در خط مقدم از جهان سخت ترین چالش های صنعتی و DERS ممکن است به خوبی اثبات می تواند مخرب ترین تاثیر را در تاریخ از شبکه برق. ما در ارکستراسیون راه حل می تواند به طور قابل توجهی افزایش حجم واردات تجدید پذیر بر روی شبکه برق به طور موثر مدیریت DERs به غیر سیم جایگزین پر هزینه شبکه و نسل ارتقا و هماهنگ DERs از برنامه ریزی برای کنترل است."

این در ارکستراسیون پیش بینی ماژول فراهم می کند اضافی الگوریتم بیشتر گسترش یک ابزار توانایی پیش بینی پتانسیل شبکه تخلفات با وجود intermittency از انرژیهای تجدید پذیر و DERs. جدید الگوریتم برای پیش بینی توربین بادی نسل سایت های میکس بهترین های فیزیکی پیش بینی و یادگیری ماشین. یادگیری ماشین را قادر می سازد نرم افزار به عامل در هر زندگی واقعی تعصب که ممکن است وجود داشته باشد بین باد و الگوهای آب و هوایی و یک ژنراتور بادی واقعی نسل خروجی فیزیکی در حالی که پیش بینی را قادر می سازد آب و برق به نمایندگی از توربین های بادی' نادر محدود کردن "رفتارهای" مانند باد بالا کات آف.

علاوه بر این پیش بینی سازگاری قابلیت کاربران را قادر می سازد برای تنظیم پیش بینی (بار فتوولتائیک یا باد) به زمان واقعی اندازه گیری در مورد سیستماتیک تعصب شناسایی شده است در آخرین دقیقه از عملیات. در نهایت پیشرفته مدل سازی قابلیت را قادر می سازد نرم افزار به آدرس موارد استفاده بیشتر از پیش بینی در سراسر انتقال و توزیع (T&D) است که ضروری است به آدرس هماهنگی مورد نیاز برای DERs.

در ارکستراسیون 2.0 نیز فراهم می کند یک دروازه را قادر می سازد ADMS برای برقراری ارتباط با DERs از طریق جامع ترین صنعت استاندارد باز برای DER ارتباطات: IEEE 2030.5 پروتکل.

  • این پروتکل اجازه می دهد تا نرم افزار برای نظارت بر کنترل و ارسال برنامه های بیش از یک طیف گسترده ای از رسانه ها از جمله اینترنت به تک و یا گروه بندی DERs و یا به طور مستقیم به آن aggregators.
  • IEEE 2030.5 آب و برق اجازه می دهد تا به برقراری ارتباط با متعدد کوچک و بزرگ با ابزار و بدون ابزار DERs به نظارت و به طور کامل باز کردن قدرت واقعی خود قدرت واکنش و مستقل کنترل پتانسیل.
  • افزایش رابط کاربر (UI) برای ADMS کاربر فراهم می کند یک سیستم مته را از نظر DERs بر اساس خود را به عنوان عمل شبکه اتصالات. کاربر می تواند مشاهده DERs در هر شبکه انتخاب شده سلسله مراتب سطح همراه با وضعیت خود قابلیت های پویا و در دسترس بودن برای شبکه خدمات. دسترسی به شبکه خدمات است که نتیجه هر دو توانایی های فنی از آن و همچنین پتانسیل محدودیت اتصال و یا تجمع قرارداد. این ADMS اپراتور می تواند اعزام فرد یا گروه از DERs در حالت کنترل در حالی که آگاه بودن از اعزام را در زمان واقعی شبکه تاثیر است.

در ارکستراسیون 2.0 بخشی از جنرال الکتریک دیجیتال را ADMS راه حل در حال حاضر به طور کلی در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به "سازماندهی DERs در مقیاس بزرگ در سراسر شبکه برق و Prosumers." آموزشی بر End-to-End در ارکستراسیون دید و IEEE 2030.5 دروازه نیز برای مشاهده در دسترس است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب