جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر و Powerica Ltd برای اضافه کردن 102.6 مگاوات ظرفیت انرژی بادی در گجرات هند

جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر اعلام شده است انتخاب شده توسط POWERICA با مسئولیت محدود به عرضه 38 از آن 2.

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر اعلام شده است انتخاب شده توسط POWERICA با مسئولیت محدود به عرضه 38 از آن 2.7-132 خشکی توربین های بادی نصب شده در راجکوت و Khambaliya مزارع بادی در گجرات هند.

  • به راجکوت مزرعه بادی واقع شده است و حدود 40 متر در خارج از راجکوت شهرستان خواهد شد و شامل 19 خشکی توربین های بادی.
  • این Khambaliya مزرعه بادی واقع شده است 55 کیلومتر خارج از شهرستان جمنگر خواهد شد و شامل 19 خشکی توربین های بادی

هر دو پروژه برنده شد توسط Powerica از طریق مناقصه رقابتی فرایند سازمان یافته توسط گجرات Urja Vikas Nigam محدود (GUVNL) و انرژی خورشیدی شرکت از هند محدود (SECI) بود و باید یک ظرفیت خروجی از 51.3 هر مگاوات.

این مزارع بادی تولید برق پاک خواهد شد که به فروش می رسد از طریق یک بلند مدت توافقنامه خرید برق از 25 سال است. قدرت توزیع خواهد شد به مصرف کنندگان متصل به شبکه دولت و شبکه ملی بود.

جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر و POWERICA مشغول به کار از نزدیک با هم برای دیدار با LCOE مورد نظر برای این وزش پروژه ها و ایجاد ارزش اضافی توسط سفارشی توربین بادی برج.

گیلان ساباتیه منطقه ای رهبر برای جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر را در خشکی وزش کسب و کار در جنوب آسیا و آسه آن گفت: "ما بسیار خوشحالیم که انتخاب شده توسط POWERICA برای این دو پروژه و شروع همکاری ما با آنها. ما شده اند قادر به ارائه بالاترین ارزش به POWERICA با همکاری نزدیک با هم به بهینه سازی تمام جنبه های مزارع بادی. ما به دنبال به جلو برای پیشبرد همکاری ما به عنوان POWERICA ایجاد خود تجدید پذیر در سبد انرژی و تشکر از آنها اعتماد خود را در ما فن آوری است."

Naresh Oberoi رئیس Powerica Ltd., گفت: "ما خوشحال برای شروع این انجمن جدید با GE انرژی های تجدید پذیر و نگاه به جلو به راه اندازی این دو پروژه در زمان و با بهترین نسل دارایی. ما در بر داشت GE انرژی های تجدید پذیر یک شریک برای ما انرژی های تجدید پذیر و توسعه سفر است. ما همچنان به حمایت از یکدیگر در پروژه های آینده و توسعه فعالیت ها در هند است."

به 2.7-132 توربین است ایده آل مناسب برای گجرات سرعت رژیم است. توربین طراحی شده است در درجه اول در جنرال الکتریک مرکز فناوری در بنگلور هند با توجه به شرایط باد و ساخته شده است و اطرافيان از بیش از 40 ، 000 GE توربین های بادی در سراسر جهان است. پس از اتمام راجکوت و Khambaliya مزارع بادی مجهز خواهد شد با 2.7-132 توربین بادی است.

###

در مورد جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر
جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر است که 15 میلیارد دلار کسب و کار است که ترکیبی از یکی از گسترده ترین مجموعه در انرژی های تجدید پذیر صنعت به ارائه پایان به پایان راه حل برای مشتریان ما خواستار قابل اعتماد و مقرون به صرفه سبز قدرت. ترکیب خشکی و دریایی باد پره های آبی, ذخیره سازی, ابزار مقیاس خورشیدی و راه حل های شبکه و همچنین ترکیبی انرژیهای تجدید پذیر و دیجیتال ارائه خدمات جنرال الکتریک انرژی های تجدید پذیر نصب شده بیش از 400+ گیگاوات از پاک کردن انرژی های تجدید پذیر و مجهز به بیش از 90 درصد از آب و برق در سراسر جهان با آن راه حل های شبکه. با حدود 40,000 کارکنان در حال حاضر در بیش از 80 کشور, جنرال الکتریک, انرژی های تجدید پذیر ایجاد ارزش برای مشتریان به دنبال قدرت جهان با مقرون به صرفه و قابل اعتماد و پایدار سبز الکترون.
ما را دنبال کنید در www.ge.com/renewableenergy

در مورد Powerica
تاسیس در سال 1984, Powerica تکامل یافته برای تبدیل شدن به پیشرو end-to-end قدرت ارائه دهنده راه حل های معمولی دیزل مبتنی بر standby و قدرت نخست و برنامه های کاربردی. در سال 2006 Powerica جرأت به انرژی های تجدید پذیر کسب و کار و در حال حاضر صاحب و عمل 11 مزارع بادی با جمع ظرفیت 203.35 مگاوات در ایالت گجرات و تامیل نادو. با این تلاش Powerica در نظر دارد به مثبت هدایت انرژی های تجدید پذیر به آن را قابل دوام و مقرون به صرفه منبع انرژی ایجاد سبزتر فردا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب