جورج فلوید درگذشت خفگی از فشار بر روی گردن و مستقل کالبد شکافی می یابد

جورج فلوید 46 ساله غیرمسلح مرد سیاه و سفید فیلم برداری بارها و بارها گفت که او نمی تواند نفس کشیدن در حالی که

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

جورج فلوید 46 ساله غیرمسلح مرد سیاه و سفید فیلم برداری بارها و بارها گفت که او نمی تواند نفس کشیدن در حالی که سفید مینیاپولیس افسر پلیس دوخته گردن خود را به زمین با زانو خود را—درگذشت از خفگی ناشی از فشار به کمر و گردن با توجه به مستقل کالبد شکافی.

مستقل کالبد شکافی انجام شده توسط افراد مشهور آسیب شناس دکتر مایکل بادن و دکتر Alllecia ویلسون متوجه شد که فلوید درگذشت "خفگی به دلیل گردن و پشت فشرده سازی است که منجر به عدم جریان خون به مغز" با توجه به بیانیه منتشر شده توسط حقوق مدنی وکیل بن Crump که به نمایندگی از فلوید ،

"آنچه ما در بر داشت است که مطابق با آنچه که مردم را دیدم" بادن در بیانیه ای گفت به دست آمده توسط The Daily Beast. "وجود دارد هیچ دیگر موضوع سلامت است که می تواند و یا منجر به مرگ شود. پلیس باید این تصور غلط است که اگر شما می توانید صحبت کنید شما می توانید نفس کشیدن. که درست نیست."

پایدار و فشار در سمت راست از فلوید را شریان کاروتید منجر به "مانع جریان خون به مغز" و وزن خود را در پشت مانع توانایی خود را برای نفس کشیدن در این بیانیه می گوید. دو پزشکی محققین همچنین دریافتند که وزن خود را پشت دستبند و موقعیت بودند "عوامل کمک کننده."

این جفت ارز حکومت فلوید مرگ یک قتل و متوجه شد که آن را به نظر می رسد او "مرده در صحنه" Crump گفت.

"جورج فلوید آمبولانس او نعش کش. فراتر از سوال او زنده خواهد بود امروز, اگر نه برای فشار متفقین به گردن خود را با اخراج افسر درک چوین و فشار بر روی بدن خود را برای دو اضافی افسران زانو در او" Crump در بیانیه ای گفت. "آقای فلوید مرگ شد, قتل توسط افسران که کف دست او را در حالی که نگه داشتن او را برای بیش از هشت دقیقه است. و افسر که ایستاده بود با انجام هیچ چیز فیزیکی سپر آبی—زندگی نماد کد از سکوت است."

این گزارش می آید سه روز پس از Hennepin County دفتر وکیل متهم درک چوین با سوم قتل درجه پس از او در زانو خود را در Floyd گردن برای نزدیک به دو ساعت طول 25 مه بازداشت.

چوین—همراه با توماس لین Tou Thao و الکساندر Kueng—از کار اخراج شدند از مینیاپولیس اداره پلیس در مه 26, یک روز پس از انفجاری فیلم از این حادثه موجب یک اعتراض ملی و مطالبات برای تحقیقات فدرال.

بیش از شش روز ساکنان در بیش از 40 شهرستانها گرفته اند به خیابان ها درگیر شدن در هر دو مسالمت آمیز و مخرب تظاهرات با برخی از تظاهرکنندگان سوختن ماشین پلیس و برخورد با مقامات در مبارزه علیه خشونت پلیس. گارد ملی اعزام شده است تقریبا نیمی از استانهای کشور به علاوه واشنگتن دی سی پس از مقامات یافت پلیس محلی بودند کافی برای مهار خشم به تنهایی.

یک شکایت کیفری علیه چوین هفته گذشته به تشریح حوادث منجر به در حال حاضر بدنام تصویری از 44 ساله و افسر سنجاق زانو خود را در Floyd گردن تا زمانی که او رفت لنگی. در این شکایت آمده است که—با توجه به بدن-دوربین فیلم چوین او زانو در Floyd گردن برای 8 دقیقه و 46 ثانیه است. برای نزدیک به سه نفر از کسانی که دقیقه فلوید بی توجه بود.

"پلیس آموزش دیده است که این نوع خویشتن داری با یک موضوع در یک موقعیت مستعد است ذاتا خطرناک" شکایت متحده است.

در حالی که گردن نگه دارید ارائه فلوید ناخودآگاه یافته های اولیه از Hennepin County Medical Examiner اعلام کرد که 46 ساله نمی میرند از اختناق اما ترکیبی از خویشتن داری و "اساسی شرایط بهداشتی از جمله بیماری عروق کرونر و بیماری قلبی فشار خون بالا."

"این ترکیب اثرات آقای فلوید در حال مهار توسط پلیس خود را در زمینه شرایط بهداشتی و هر بالقوه باده در سیستم خود را به احتمال زیاد منجر به مرگ او" شکایت متحده است.

دادستان ادعا دو افسر خط و Kueng در ابتدا در پاسخ به یک تماس در 8:08 p. m. در 25 مه که فلوید استفاده کرده تقلبی $20 bill در فروشگاه.

زمانی که دو افسر در بر داشت فلوید در ماشین خود را همراه با دو مسافر آنها خواست او را به خارج. با توجه به شکایت لین اشاره کرد و تفنگ در Floyd و دستور داد او را به نشان می دهد دست خود را. او سپس کشیده فلوید از ماشین و فلوید مقاومت بودن دستبند.

به عنوان جفت راه می رفت فلوید به تیم ملی, ماشین, شکایت می گوید: 46 ساله سفت کردن و به زمین افتاد در حالی که گفت او احساس ترس. در این شکایت آمده است که افسران چوین و Thao سپس وارد به کمک و چهار مرد چندین بار تلاش برای دریافت فلوید در ماشین اما او نگه داشته "عمدا سقوط" و گفت که او نمی تواند نفس بکشد.

زمانی که فلوید سقوط کرد دوباره Kueng برگزار شد و لین برگزار می شود پاهای خود را—در حالی که چوین قرار زانو در غیر مسلح را گردن. فلوید گفت: چندین بار است که او نمی تواند نفس بکشد و در یک نقطه به نام برای مادر خود را.

در روده غم انگیز فیلم ضبط شده توسط bystander, Floyd شنیده شد التماس برای چوین برای نرم کردن زانو خود را.

"من تشنه هستم. گردن من لطمه می زند. لطفا, من نمی توانم نفس بکشم" او گفت:. در آن زمان او به یک آمبولانس او تا به حال هیچ پالس یک مینیاپولیس آتش نشانی گزارش اعلام کرد.

شکایت می گوید که در یک نقطه و یک افسر گفت فلوید "شما در حال صحبت کردن خوب است." بعد لین خواسته افسران همکار خود را اگر آنها باید رول فلوید در کنار او و گفت: "من نگران هستم در مورد هیجان زده هذیان و یا هر چیز دیگری." چوین پاسخ داد: "به همین دلیل ما او را در معده است."

پس از فلوید, متوقف حرکت, خط, دوباره, پیشنهاد حرکت او را بر روی سمت خود در حالی که Kueng برای بررسی نبض اما نمی تواند پیدا کردن یکی. افسران هرگز تغییر فلوید موقعیت. 

بادن که در خدمت به عنوان شهر نیویورک رئیس پزشکی قانونی در اواخر دهه 1970 ساخته شده است یک حرفه ای بررسی مشخصات بالا و میر از جمله کسانی که از مایکل براون که کشته شد, یک افسر پلیس در فرگوسن میسوری و سابق New England Patriots ستاره Aaron Hernandez. اخیرا بادن انجام کالبد شکافی بر روی میلیاردر پدوفیلیا جفری اپستاین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب