جورج فلوید آخرین: Black Lives Matter تظاهرات در سراسر جهان

اعتراضات پیاپی در استرالیا و برزیل و جاهای دیگر. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قبل باعث خشم گفت: "این یک روز بز

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

اعتراضات پیاپی در استرالیا و برزیل و جاهای دیگر. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قبل باعث خشم گفت: "این یک روز بزرگ" برای جورج فلوید. دنبال DW برای آخرین.

  • مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: "امیدوارم جورج است که به دنبال پایین سمت راست در حال حاضر و گفت: "این یک چیز بزرگ'
  • واشنگتن شهردار خواستار نیروهای فدرال به ترک پایتخت ایالات متحده
  • تظاهرکنندگان در اعتراض به کنسولگری آمریکا در فرانکفورت و هامبورگ
  • پلیس فرانسه را ممنوع اعلام اعتراض در مقابل سفارت آمریکا شنبه

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

07:37 ایالات متحده قاضی دستور داد دنور پلیس برای متوقف کردن استفاده از گاز اشک آور و بی حس کردن نارنجک گلوله های پلاستیکی و دیگر "کمتر-از-مرگبار" علیه معترضان پس از طرح دعوی در دادگاه توسط فعالان علیه خشونت پلیس. پلیس "شکست خورده در آن وظیفه به پلیس خود را دارد" گفت: قاضی R. بروک جکسون.

پس از مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس هفته گذشته جمعیت جمع آوری شده در سراسر کلرادو ساختمان کاپیتول در اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس. در حالی که تظاهرات عمدتا مسالمت آمیز برخی از شرکت کنندگان را شکست ویندوز دولت ساختمان دادگاه عالی و نزدیک به موزه و چندین فروشگاه را غارت کردند.

در دعوی خود را چهار فعالان درگیر در تظاهرات اعتراف کرد که برخی از شرکت کنندگان "درگیر در رفتار مخرب" اما اشاره کرد که پلیس محلی "مشغول مضر ضد شورش کنترل تاکتیک های بدون صدور روشن, هشدار و سفارش به پراکنده است."

در حکم قاضی گفت این بود: "بیش از یک تجارت عادلانه" به یک فروشگاه پنجره شکسته به جای شکستن یک تظاهرکننده صورت استخوان.

"این تظاهرات مسالمت آمیز روزنامه نگاران و پزشکان که هدف قرار داده شده است با تاکتیک به معنای سرکوب شورش به سرکوب تظاهرات گفت:" در این حکم.

سخنگوی پلیس دنور تایرون کمپبل گفت: پلیس خواهد مطابق با سفارش.

06:58 مرگ پنج ساله پسر سیاه و سفید باعث اعتراض در برزیل پس از کودک سقوط به مرگ او در حالی که سپرده به مراقبت از یک زن.

صدها نفر از معترضان در برابر نژادپرستی در شهر ساحلی Recife, بازتاب خشم باعث قتل جورج فلوید در ایالات متحده است. برزیل معترضان نمایش نشانه های مطلب "Vidas نگرس importam" پرتغالی نسخه سیاه و سفید "زندگی" موضوع شعار.

با توجه به رسانه های محلی پنج ساله خود را از دست داده و زندگی پس از مادرش گرفت و او را به آپارتمان او سفید کارفرما در روز سه شنبه. در حالی که مادر سمت چپ را به خانواده سگ برای پیاده روی او در سمت چپ این کودک در مراقبت از زن دیگر. دوربین امنیتی در فیلم نشان می دهد که کارفرما در تعامل با پسر بچه را به عنوان او می ایستد در داخل آسانسور و سپس با فشار دادن دکمه برای طبقه بالا می روم و او را به تنهایی. پس از رسیدن به طبقه نهم این ساختمان را گزارش صعود به بیرون از پنجره سقوط کرد.

روز شنبه معترضان در راهپیمایی از دادگاه محلی به ساختمان که در آن کودک خود را از دست داده و زندگی است.

"این مهم است که در این اعتراض به دلیل [پسر] زندگی نشان دهنده این واقعیت بسیاری از دیگر سیاه و سفید کودکان و نوجوانان, کودکان, داخلی, کارگران" از معترضان گفت Nathalia Ferreira. "او می توانست هر یک از ما."

06:56 هزاران نفر از استرالیایی ها به خیابان آمده اند در Sydney, Melbourne, Brisbane و شهرهای دیگر در اعتراض به قتل جورج فلوید پلیس و درمان مردم بومی در کشور است. در حالی که این کشور هنوز اجرا اجتماعی فاصله گرفتن قوانین برای جلوگیری از گسترش این coronavirus معترضان در سیدنی برنده آخرین لحظه تصمیم دادگاه اجازه می دهد در ماه مارس به ادامه. این تجمع در ملبورن ممنوع شد اما این تظاهرات هنوز هم جلوتر رفته. شرکت کنندگان شعار می دادند "نه عدالت بدون صلح!" با برخی از آنها در تلاش برای حفظ فاصله در حالی که راهپیمایی از طریق استرالیا دوم پرجمعیت ترین شهرستان با توجه به سن روزانه.

پلیس در بریزبن دست از ماسک صورت با دیگر مقامات ارائه ضد عفونی کننده دست.

05:56 در اینجا خلاصه ای از تازه ترین رویدادهای کلیدی در ارتباط با قتل جورج فلوید:

واشنگتن دی سی به پایان رسید و با اعلام وضعیت اضطراری به عنوان خشونت فروکش کرد در تظاهرات علیه خشونت پلیس. شهردار موریل Bowser خود به نام تهمت به پاک از بین بردن federal نیروهای امنیتی از سرمایه های ملی. در حمایت از معترضان Bowser خود اعلام کرد این شهر 16th, خیابان نزدیک کاخ سفید خواهد بود تغییر نام داد به "Black Lives Matter پلازا." شعار "Black Lives Matter" نیز نقاشی در خیابان در مشاعره با حروف.

در کانادا, نخست وزیر جاستین Trudeu در زمان زانو برای نشان دادن همبستگی با تظاهرات در یک مورچه-نژادپرستی تجمع در حالی که تماشاچیان شعار می دادند: "ایستادن به مغلوب ساختن پیشی جستن! ایستادن به مغلوب ساختن پیشی جستن!" در فرانسه پلیس ممنوع تظاهرات که برنامه ریزی شده بود در خارج از سفارت آمریکا در پاریس و در چمن در نزدیکی برج ایفل در روز شنبه. دیگر تظاهرات در کشورهای سراسر جهان انتظار می رود برای ادامه بعد از آن در روز شنبه.

گروهی از کارشناسان حقوق بشر ملل متحد ناودان "مدرن روز نژادی ترور lynchings" گفتند آفریقایی-آمریکایی ها هنوز در ما اصرار دولت برای مقابله با "سیستمیک نژادپرستی و تعصب نژادی" در آمریکا سیستم عدالت کیفری و اطمینان از پاسخگویی هنگامی که پلیس با استفاده از نیروی بیش از حد.

مقامات در مینیاپولیس که در آن فلوید بود فشرد به مرگ در حالی که در بازداشت پلیس هفته گذشته رسما به پایان رسید آن مقررات منع رفت و آمد و گفت که آنها شروع به ارسال پشت سربازان دولت و اعضای گارد ملی. این شهرستان دارای متعهد به منع پلیس chokeholds و نیاز به افسران به مداخله در هر مناسبت آنها شاهد غیر مجاز توسط نیروی افسر دیگر.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که هر آمریکایی باید دریافت "رفتار برابر در هر برخورد با اجرای قانون بدون در نظر گرفتن نژاد و رنگ و جنسیت و یا مذهب."

"امیدوارم جورج است که به دنبال پایین سمت راست در حال حاضر و گفت:" این یک چیز بزرگ اتفاق می افتد برای کشور ما است.' یک روز بزرگ برای او یک روز بزرگ برای همه" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت:. "این یک روز بزرگ در شرایط برابری."

03:35 Facebook گفت: آن را حذف کرده بود حدود 200 حساب های مربوط به سفید supremacist گروه از Instagram و Facebook. ما در رسانه های اجتماعی غول پیکر در زمان عمل به عنوان گروه تا به حال تشویق مردم به حضور در تظاهرات با استفاده از سلاح. حساب متصل شد به افتخار پسران و آمریکا گارد دو راست سازمان.

Facebook گفت: آن را در حال حاضر نظارت بر فعالیت های حساب شده آنها را پس از آن دیدم پست برای بهره برداری از اعتراضات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس پس از قتل جورج فلوید. آخرین اقدام به دنبال حذف برخی از حساب های دیگر در اوایل این هفته بود که در تلاش برای دستکاری افکار عمومی در انتخابات در آفریقا و خاورمیانه است. برخی از حساب های جعلی بودند و تا به حال صدها نفر از پیروان.

03:10 اولین شماره از Black Lives Matter تظاهرات در استرالیا را آغاز کرده اند ممکن است در میان درگیری بین مردم و مجریان قانون در سیدنی بعد از یک دادگاه طرفه با پلیس که در این تجمع مطرح شده بیش از حد خطر برای گسترش رمان coronavirus.

یک رالی در آدلاید برگزار می شد به افتخار جورج فلوید بلکه در اعتراض به مرگ بومی استرالیا در بازداشت است. به همین ترتیب در سیدنی که در آن هزاران نفر از شهروندان انتظار می رود برای نشان دادن. با این حال, New South Wales, دیوان عدالت Des Fagan اظهار داشت: در روز جمعه که در جمع بود و نه مجاز مجمع عمومی و در نتیجه نباید جلو بروید.

"من نمی کاهش اهمیت مسائل و هیچ یک را انکار آنها در شرایط عادی است. هیچ کس منکر آنها که اما ما در حال صحبت کردن در مورد وضعیت بهداشت و درمان بحران است."

02:45 مینیاپولیس و سنت پل رسما خود را برداشته حکومت و ایالت مینه سوتا که در آن دو شهر قرار دارد در حال برنامه ریزی برای شروع به ارسال پشت سربازان دولت و اعضای گارد ملی.

دو شهرستانها با تجربه ناآرامی که شامل فروشگاه نمیتوانیم در اواخر هفته گذشته زیر جورج فلوید مرگ در دست پلیس مینیاپولیس. اما خشم فروکش کرده است تا حدودی و تظاهرات تکامل یافته اند به یک جنبش مسالمت آمیز مانند آنهایی که درگیر 1,000 معترضان در خیابان و صدها نفر دیگر در نزدیکی ما, بانک ورزشگاه در مینیاپولیس.

مینه سوتا فرماندار Tim Walz اعتبار تظاهرات مسالمت آمیز برای تحریک یک واکنش سریع از مینیاپولیس اداره پلیس. در جمعه این شهر به توافق ناکرده chokeholds و گردن محدودیت به عنوان یک حقوق مدنی تحقیقات اداره می شود در جریان است.

02:05 کلمات "Black Lives Matter" نقاشی شده است در enormous, روشن, زرد نامه ها در خیابان منتهی به کاخ سفید در واشنگتن, DC.

واشنگتن شهردار موریل Bowser خود است که در درگیری با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بر دست زدن به اعتراضات در ایالات متحده گفت: این نقاشی توسط کارگران شهرستان و هنرمندان محلی اجرا می شود که به صورت دو بلوک است نشانه ای از حمایت و همبستگی با آمریکایی ها خشمگین قتل جورج فلوید.

"ما می دانیم چه خبر است در کشور ما. وجود دارد مقدار زیادی از خشم. وجود دارد بسیاری از بی اعتمادی از پلیس و دولت" شهردار گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. "وجود دارد افرادی که ولع مصرف برای شنیده و دیده می شود و به بشریت شناخته شده است. ما تا به حال این فرصت را به ارسال این پیام با صدای بلند و روشن است و خیابان در شهر ما."

USA | Protest | Stadt Washington lässt “Black Lives Matter” hinter das Weiße Haus malen (Reuters/J. Roberts)

یک خیابان در نزدیکی کاخ سفید تعیین شد, Black Lives Matter پلازا

01:45 افسانه بسکتبال مایکل جردن و نایک-حمایت اردن با نام تجاری باید متعهد به اهدای 100 میلیون دلار (€88.5 میلیون) بیش از 10 سال آینده در حمایت از برابری نژادی و عدالت اجتماعی است.

"سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. این یک بحث برانگیز بیانیه" خواندن بیانیه مشترک از اردن و شرکت خود را. "تا زمانی که نژادپرستی ریشه دوانده است که اجازه می دهد تا کشور ما موسسات به شکست است به طور کامل ریشه کن ما باقی خواهد ماند متعهد به حفاظت و بهبود زندگی مردم سیاه و سفید."

بخشی از این طرح شامل ایجاد دسترسی بیشتر به آموزش و پرورش برای اقلیت.

قبلا در این هفته مایکل جردن گفت: "من عمیقا متاثر واقعا دردناک و ساده عصبانی می بینم و احساس می کنم همه درد و خشم و نا امیدی. من با کسانی که خواستار از ریشه دوانده نژادپرستی و خشونت نسبت به مردم از رنگ در کشور ما است. ما تا به حال به اندازه کافی.

"من نمی باید پاسخ اما ما جمعی صداها نشان دادن قدرت و ناتوانی در تقسیم با دیگران است. ما باید گوش دادن به یکدیگر نشان دادن محبت و همدلی و هرگز پشت ما را در خشونت بی معنی."

00:35 در ایالات متحده آمریکا لیگ ملی فوتبال (NFL) به آن اعتراف شد و اشتباه در شناخت سیاه بازیکنان حقوق در اعتراض به نژادی و بی عدالتی است.

NFL کمیسر راجر Goodell گفت: لیگ یک اشتباه بیش از آن در واکنش به زانو اعتراض در سال 2016 به رهبری و پس از آن -- San Francisco 49ers کارفرمایی khezri.

کشتن جورج فلوید در هفته گذشته تمدید نظارت از راه NFL رفتار خود بازیکنان به خصوص بیش از آن عدم پشتیبانی از Kaepernick بیش از چهار سال گذشته.

در حال حاضر NFL به عقب نشینی در موضع قبلی خود. Goodell گفت: در یک تصویری: "ما لیگ ملی فوتبال اعتراف ما در اشتباه بودند برای گوش دادن به بازیکنان NFL زودتر و تشویق همه به صحبت کردن و اعتراض مسالمت آمیز. ما در لیگ ملی فوتبال بر این باورند سیاه زندگی مهم است."

"بدون سیاه بازیکنان خواهد بود وجود دارد هیچ لیگ ملی فوتبال گفت:" بدون ذکر Kaepernick با نام.

32 ساله که منجر San Francisco 49ers به 2013 Super Bowl نیست تمدید قرارداد خود را با باشگاه هنگامی که آن را تمام شده در در آغاز سال 2017. او بازی کرده است و در NFL پس از.

00:02 معترضان که به خیابان آمده اند پس از جورج فلوید مرگ که هفته گذشته وعده داده شده به نوبه خود لحظه ای غم به پایدار جنبش به آدرس نژادی و بی عدالتی است.

در مینیاپولیس که در آن فلوید درگذشت در حالی که در بازداشت پلیس این شهر موافقت کرده است برای منع پلیس chokeholds و نیاز به افسران به مداخله در هر مناسبت آنها شاهد غیر مجاز توسط نیروی افسر دیگر.

شورای شهر بود که انتظار می رود به تصویب توافق خواهد شد که قابل اجرا در دادگاه.

در ضمن در سراسر کشور تظاهرات ادامه به 11 روز با هم برابر عزم و اراده برای عدالت به عنوان تماس برای یک جامعه برابر و رشد همیشه بلندتر.

در Floyd مراسم یادبود در مینیاپولیس در پنجشنبه Reverend Al Sharpton مجموعه ای از برنامه برای یادبود مارس در واشنگتن در ماه اوت تعهد که جنبش را نمی خرد شدن در هدف خود برای "تغییر کل سیستم از عدالت است."

فلوید بدن در حال حاضر نقل مکان به شمال کارولینای دولت خود را از بدو تولد برای مشاهده عمومی و خصوصی خدمات برای اعضای خانواده در روز شنبه.

آمریکایی ها در حمایت از اعتراضات در پی مرگ جورج فلوید با اختلاف تقریبا 2 به 1 با توجه به HuffPost/نظرسنجی YouGov با مشاهده 46 ساله از مرگ به عنوان بخشی از روند نگران کننده در رفتار پلیس از مردم سیاه و سفید.

23:37 گروهی از 66 حقوق بشر سازمان ملل متحد کارشناسان صادر سوزش زخم زبان زدن از "مدرن روز نژادی ترور lynchings" گفتند آفریقایی-آمریکایی ها هنوز هم باید برای تحمل و قدرت در ایالات متحده.

این گروه منتشر شد دو مشترک اظهارات در واکنش به مرگ جورج فلوید و یک تعداد دیگر به کشتار مردم سیاه و سفید در ایالات متحده است.

بسیاری از کسانی که حوادث شده اند دیده می شود آنلاین و "شوک وجدان و بیرون کشیدن بسیار ترور که مجازات رژیم در ایالات متحده در نظر گرفته شده برای الهام بخشیدن به" گروه گفت. "با توجه به سابقه مصونیت از مجازات برای خشونت نژادی از این طبیعت در ایالات متحده, مردم سیاه و سفید خوب دلیلی برای ترس برای زندگی خود را."

این کارشناسان سازمان ملل افزود که پلیس در ایالات متحده باقی می ماند آلوده توسط یک "میراث نژادی و ترور" که ریشه شروع با "برده گشت و کنترل اجتماعی است."

این گروه خواستار دولت آمریکا آدرس "سیستمیک نژادپرستی و تعصب نژادی در این کشور سیستم عدالت کیفری با راه اندازی مستقل تحقیقات و حصول اطمینان از پاسخگویی در همه موارد از استفاده بیش از حد از زور توسط پلیس."

این مانیتور همچنین در مورد رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به این تظاهرات که شامل "تهدید بیشتر خشونت دولتی با استفاده از زبان به طور مستقیم در ارتباط با نژادی segregationists از ملت گذشته که سخت کار می کرد به انکار مردم سیاه اساسی حقوق بشر است."

22:50 پلیس در فرانسه ممنوع تظاهرات برنامه ریزی شده در خارج از سفارت آمریکا در پاریس و در چمن در نزدیکی برج ایفل در روز شنبه. این تظاهرات در میان بسیاری از در حال وقوع در سراسر جهان پس از مرگ جورج فلوید در ایالات متحده در هفته گذشته.

پاریس اداره پلیس گفت: این تصمیم به ممنوعیت تظاهرات به دلیل خطرات ناشی از اختلال اجتماعی و سلامت خطرات ناشی از اجتماعات بزرگ به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

ناآرامی به دنبال یکی دیگر از ضد پلیس تظاهرات در پایتخت فرانسه روز چهارشنبه. هزاران نفر تبدیل شده بود تا با وجود یک پلیس ممنوعیت رویداد در حافظه از آدما ترائوره 24 ساله سیاه پوست فرانسوی که در یک سال 2016 عملیات که بعضی از آنها تشبیه به Floyd مرگ است.

22:35 نخست وزیر کانادا جاستین ترودو در زمان زانو برای نشان دادن همبستگی خود با معترضان در تظاهرات ضد نژادپرستی تظاهرات در پایتخت این کشور اتاوا در حالی که تماشاچیان شعار می دادند: "ایستادن به مغلوب ساختن پیشی جستن! ایستادن به مغلوب ساختن پیشی جستن!"

در این تجمع یکی از چندین محل مصرف در سراسر کانادا باعث, مارس 25 مرگ جورج فلوید در دست پلیس مینیاپولیس.

با پوشیدن یک ماسک صورت برای محافظت در برابر رمان coronavirus ترودو تحسین و راننده سرشونو تکون دادن در توافق به عنوان یک سخنران خواستار مردم باید انتخاب کنید که به صورت "یک نژادپرست یا ضد نژادپرستانه."

22:00 منهتن دادستان منطقه گفت: دفتر خود را نه محاکمه افراد دستگیر شده برای شکستن این شهر مقررات منع رفت و آمد در حالی که شرکت در تظاهرات علیه نژاد پرستی و خشونت پلیس پس از قتل جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس.

Cy ونس گفت: این تصمیم به تعقیب اتهامات غیر قانونی مجمع و رفتار آشوبگرانه "به نفع عدالت است."

"تعقیب معترضان متهم با این سطح پایین جرائم تضعیف بحرانی اوراق قرضه بین اجرای قانون و جوامع ما در خدمت" او در بیانیه ای گفت.

نیویورک مانند دیگر شهرستانها در سراسر ایالات متحده احاطه شده است با تظاهرات و ناآرامی های پس از مرگ فلوید یک مرد سیاه پوست که هفته گذشته پس از یک مامور مهار او را با نگه داشتن زانو خود را به Floyd گردن برای نزدیک به دو ساعت در حالی که سه نفر دیگر از افسران در همان نزدیکی بود.

21:45 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به استقبال بیشتر بحث خود را با رسانه های اجتماعی پست. این بار Twitter, Instagram و Facebook همه معلول مغلوب ساختن پیشی جستن پست از ادای احترام تصویری به جورج فلوید به دلیل مسائل کپی رایت.

مبارزات انتخاباتی خود تیم نوشته شده در کلیپ نشان دادن تصاویر و فیلم از تظاهرات و نمونه هایی از خشونت در حوادث پس از فلوید مرگ با مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت کردن در پس زمینه.

به عنوان یک نتیجه تعداد شکایات ارسال شد و یک توییتر نماینده گفت: "ما در پاسخ به معتبر کپی رایت شکایت ارسال شده به ما توسط مالک کپی رایت و یا نمایندگان مجاز خود."

Facebook که صاحب Instagram گفت: در آن زمان پایین این ویدئو پس از دریافت خالق کپی رایت شکایت تحت قانون کپی رایت هزاره دیجیتال.

"سازمان که با استفاده از هنر اصلی مشترک در Instagram در حال انتظار به حق به انجام این کار" Facebook گفت: از طریق یک بیانیه رسمی.

20:53 همه 57 عضو از یک واحد تاکتیکی پلیس در بوفالو, نیویورک, استعفا از تیم خود را برای اعتراض به تعلیق از دو نفر از همکاران که فیلم برداری شد هل دادن یک 75 ساله به پیاده رو. چند افسر به حال راه می رفت گذشته مرد مسن بدون حضور او را به عنوان او خون از سر و گوش.

رسانه های محلی به نقل از بوفالو پلیس خیرخواه انجمن رئیس جمهور جان ایوانز عنوان کرد و گفت: این افسران به سادگی انجام کار خود را و است که همکاران خود در این تیم استعفا کرده بود از یگان ویژه در اعتراض خود را تعلیق بدون پرداخت. ایوانز نمی تواند به نظر آسوشیتد پرس گزارش داد.

20:17 دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استقبال شد تظاهرکنندگان در اعتراض به مرگ جورج فلوید در طول مبارزات انتخاباتی مراجعه به مین در شمال شرقی ایالات متحده است.

"این زمان مناسب برای او را به آمدن به کشور ما گفت:" ماری Follayttar مدیر Mainers برای پاسخگو رهبری که به سازماندهی کردند.

مین فرماندار جانت میلز گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن در اوایل این هفته که او تا به حال "نگرانی های امنیتی" در طول سفر خود که مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد که او را مصمم تر آمده است.

20:00 دکتر جی Varkey متخصص در دانشگاه اموری در آتلانتا و جورجیا معتقد است که پلیس در حال پخش جدید کروناویروس با اسپری گاز اشک آور در تظاهرات ،

"زمانی که من دیدن استفاده گسترده ای از چیزهایی مانند گاز اشک آور و یا فلفل بمب که توسط خود طبیعت باعث شود مردم بلافاصله پس از مالیدن چشم خود را که باعث می شود من فوق العاده ای بهت و حیرت از نظر خطر از آنچه که می تواند در شرایط انتقال عفونت در طول یک بیماری همه گیر" Varkey گفت.

Varkey همچنین گفت که محدود مردم در فضاهای کوچک به طور چشمگیری افزایش می دهد خطر ابتلا به عفونت.

19:40 فرماندار کالیفرنیا گاوین Newsom دستور داده است تا پلیس دولت برنامه های آموزشی برای جلوگیری از تدریس کاروتید نگه می دارد گفت: ضابط روش هیچ جایی در قرن 21 است.

این روش که شامل بسته بندی آنهایی که اسلحه در اطراف یک فرد گردن و می تواند مسدود کردن جریان خون به مغز مورد استفاده قرار گرفت در جورج فلوید در طول بازداشت خود قبل از مرگ او در بازداشت پلیس.

19:24 دو سوم از آمریکایی ها فکر می کنم که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به افزایش تنش ها با دست زدن به جورج فلوید تظاهرات, بر اساس یک نظرسنجی انجام شده توسط شبکه NPR و PBS و مستقر در نیویورک Marist College.

مغلوب ساختن پیشی جستن را تصویب امتیاز باقی مانده است نسبتا بدون تغییر در 41 درصد پایین فقط دو درصد از آخرین NPR/PBS/Marist نظرسنجی. اما 47 درصد گفت: آنها "به شدت رد" از کار او به عنوان رئیس جمهور.

19:06 ق بنیانگذاران الکسیس Ohanian داده تا صندلی خود را در جمع آوری کننده اخبار اجتماعی مدیره و خواست اعضای دیگر به جای او با یک نامزد.

Ohanian شوهر از ستاره تنیس سرنا ویلیامز همچنین گفت که "استفاده از سود آینده در ق سهام به خدمت سیاه و سفید جامعه" با شروع از $1 میلیون (€885,413) کمک مالی به دانستن حقوق خود را از اردوگاه های خیریه تاسیس سابق NFL ستاره khezri.

18:51 آمریکا افسران پلیس در دو شهر آمریکا را در بر داشت خود را تحت بررسی بیش از حوادث در داخل و اطراف اعتراضات مربوط به فلوید را کشتن.

دو افسر بودند به حالت تعلیق در بوفالو, نیویورک پس از یک ویدیو به تصویر کشیده جفت تنه زدن یک 75 ساله که به زمین افتاد و مجروح سر خود را. فرماندار نیویورک اندرو کومو به نام حادثه "توهین آمیز و ترسناک است."

در Indianapolis, Indiana, چهار افسر پلیس دستگیر شدند در تصویری با استفاده از باطوم و فلفل توپ به زانو در آوردن زنان در طول جورج فلوید اعتراض در پایتخت کشور. کوارتت شده است reassigned به پشتیبانی از وظایف در انتظار بررسی.

17:45 سه, سیاه, آلمانی, فوتبالیست از جمله سابق آلمان بین المللی جروم بواتنگ صحبت به DW در مورد چگونگی احساس آنها در مورد نژاد پرستی.

نیکول Anyomi یک مهاجم برای SGS اسن در آلمان بالا زنان بخش گفت که او "برای کلمات از دست رفته" در هنگام شنیدن فلوید مرگ است. "ما در سال 2020 و نژاد پرستی و بی عدالتی هنوز هم غالب" او گفت: DW.

Leroy آساموا سوم ردیف سمت Würzburger Kickers, یک قربانی شعارهای نژادپرستانه در اوایل سال جاری گفت: DW که "آن مشترک است که بازیکنان از رنگ های مختلف پوست یا دیگر دین ها توهین کرده و آن را به اطلاع عموم پس از آن."

بواتنگ گفت: DW که همه چیز شروع می شود با "آموزش کودکان" و گفت که "هیچ کودک متولد شده یک نژادپرست است."

17:35 معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن کرده است به شدت انتقاد رئیس جمهور به ما تهمت برای ترکیب فلوید به آدرس خود را در آمار و ارقام.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او امیدوار فلوید بود "به دنبال در حال حاضر و گفت:" این یک چیز بزرگ اتفاق می افتد برای کشور ما است.'"

"جورج فلوید آخرین کلمات —" من نمی توانم نفس بکشم, من نمی توانم نفس بکشم' — تکرار در سراسر این کشور و کاملا رک و پوست کنده در سراسر جهان است. برای رئیس جمهور سعی کنید برای قرار دادن هر گونه کلمات در دهان جورج فلوید من راستش فکر می کنم نفرت گفت:" بایدن که در مجموعه ای به مربع خاموش در برابر تهمت در این سال انتخابات ریاست جمهوری به عنوان نامزد دموکرات.

17:24 مینیاپولیس, این شهر که در آن فلوید بود به مرگ خفه توسط یک افسر پلیس مورد توافق با ایالت مینه سوتا به ممنوعیت پلیس chokeholds و نیاز به پلیس گزارش و دخالت هر زمان که آنها را ببینید یک استفاده غیر مجاز از زور توسط یک افسر دیگر.

این توافق همچنین نیاز به رئیس پلیس و یا تعیین معاون برای اجازه استفاده از کنترل جمعیت, سلاح های شیمیایی از جمله عوامل گلوله های لاستیکی, فلش چتری و باطوم و مارک دور. تصمیم گیری به نظم و انضباط افسران نیز باید در یک مد به موقع.

مینیاپولیس' شورای شهر است که انتظار می رود به تصویب اقدامات بعد از آن جمعه است.

بیشتر بخوانید: آلمان مبارزات خود را به صورت خود نژادپرستی پلیس

16:56 Facebook گفت: در آن نیست شناسایی هر گونه دخالت خارجی با هدف قرار دادن آمریکا تظاهرات مربوط به فلوید را کشتن.

دادستان کل آمریکا ویلیام بار ادعا کرده است که گروه های خارجی با استفاده از آنلاین دروغ کمپین های مشابه نصب شده توسط روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016.

"ما شده اند به طور فعال به دنبال و ما هنوز ندیده دخالت خارجی و یا داخلی هماهنگ اصیل رفتار هدف قرار دادن این اعتراضات" ناتانیل Gleicher, Facebook زنان, امنیت, سیاست, به خبرنگاران گفت: در یک کنفرانس تلفنی.

"ما می خواهیم به احتیاط مردم در برابر پریدن به نتیجه گیری بدون شواهد روشنی از دخالت خارجی."

16:38 کارگران شهرستان در واشنگتن را به رنگ "سیاه و سفید زندگی می کند ماده" در زرد نامه ها در خیابان منتهی به کاخ سفید است.

واشنگتن شهردار موریل Bowser نوشته شده در تصویری هوایی از متن که به او اختصاص داده شده به Breonna تیلور یک زن آمریکایی آفریقایی تبار بود که به ضرب گلوله پلیس در لوئیزویل ،

16:35 مقامات در شهرستان موبایل ایالت آلاباما حذف یک مجسمه از یک مؤتلفه دریاسالار رافائل Semmes بدون اطلاع قبلی. حذف آن به دنبال روز از اعتراضات و تظاهرات خواستار آن بود گرفته شد و برنامه ریزی شده برای روز یکشنبه.

کنفدراسیون بود یک بلوک از برگزاری دولت است که مبارزه نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در جنگ های داخلی آمریکا از قرن 19. مجسمه مؤتلفه ارقام بنا پس از جنگ را موجب جنجال در آمریکا و بسیاری از انتقاد از آنها نماد نژادپرستی سیستماتیک در آمریکا است.

16:24 آفریقای جنوبی حاکم حزب کنگره ملی آفریقا (ANC) در حال راه اندازی یک "جمعه سیاه" مبارزات انتخاباتی در پاسخ به فلوید را "قتل فجیع" و "نژادپرستی نهادینه شده" در ایالات متحده در خانه در چین و "هر جا که آن را ميپرورد.

این کمپین که در آفریقای جنوبی به پوشیدن لباس سیاه در روزهای جمعه در همبستگی نیز به معنای برجسته کردن "مرگ و میر شهروندان به دست نیروهای امنیتی" در کشور است.

"شیطان نژادپرستی همچنان سوختگی در روح ملت ما" ANC در بیانیه ای گفت.

آفریقای جنوبی باقی مانده است یکی از مهمترین و نژادی تقسیم کشورهای جهان از یک ربع قرن پس از آپارتاید به سیستم آپارتاید است.

16:01 مردم در سراسر جهان به خیابان ها ریختند دوباره در تظاهرات مربوط به فلوید را کشتن. در آلمان دهها هزار نفر از تظاهرکنندگان در فرانکفورت و هامبورگ به اعتراض علیه نژاد پرستی نشانه برگزاری با شعارهایی مانند: "خود درد من است درد خود را از مبارزه است مبارزه کنند."

بیشتر بخوانید: آلمان: هزاران شرکت ضد نژادپرستی تظاهرات بزرگداشت جورج فلوید

در لندن و چند ده نفر با تجمع در میدان ترافالگار با بسیاری از در پایتخت بریتانیا با پوشیدن ماسک و برخی از زانو در همبستگی.

Deutschland Hamburg | Protest | George Floyd (Getty Images/S. Franklin)

معترضان زانو زدن و نگه داشتن نشانه ها در خارج از کنسولگری آمریکا در هامبورگ

تظاهرکنندگان همچنین با تجمع در مقابل ساختمان سفارت آمریکا در وین اتریش برگزاری آگهی ها با شعارهایی مانند "وجود دارد هیچ مسابقه فقط یک گونه" و "نژاد پرستی ویروس واقعی است."

چندین بیشتر انتظار می رود که تظاهرات در برلین و لندن و بروکسل و بارسلونا و رئال مادرید در اسپانیا در روز شنبه و یکشنبه. در پاریس پلیس فرانسه را ممنوع اعلام کرد یک برنامه ریزی تظاهرات در مقابل سفارت آمریکا در روز شنبه.

ادامه مطلب: جورج فلوید آخرین: خاطرات را در محل در سراسر آمریکا

15:53 واشنگتن شهردار Bowser خود اعلام کرد که تغییر نام 16th, خیابان نزدیک کاخ سفید برای سیاه و سفید "زندگی ماده پلازا." او ارسال شده یک ویدیو را در حساب توییتر خود را به تصویر می کشد یک کارگر شهرستان تغییر علامت.

15:49 واشنگتن شهردار موریل Bowser خود کرده است به پایان رسید و با اعلام وضعیت اضطراری در آمریکا سرمایه و به نام برای مغلوب ساختن پیشی جستن به حذف نیروهای فدرال از منطقه است.

"تظاهرات مسالمت آمیز است و شب گذشته اداره پلیس شهری را ندارد تک دستگیری" Bowser خود نوشت: در نامه ای به او نوشته شده بر روی حساب توییتر خود را.

"استقرار در اجرای قانون فدرال پرسنل و تجهیزات در حال برافروختن تظاهرکنندگان و اضافه کردن به شکایت از کسانی که توسط و بزرگ هستند مسالمت آمیز در اعتراض به تغییر و اصلاحات به نژادپرست و شکسته سیستم های که در حال کشتن آمریکایی های سیاه و سفید."

15:36 قبل از آن جمعه توییتر مسدود شده یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین ادای احترام تصویری بیش از یک کپی رایت ادعا اضافه کردن به رشد دشمنی بین پلت فرم رسانه های اجتماعی و رئیس جمهور ایالات متحده. این ویدئو هنوز قابل مشاهده در یوتیوب موجود تصاویر فلوید و تهمت soundbites خواستار مرگ او یک "قبر تراژدی" و بیان "باید آن را هرگز اتفاق افتاده است."

15:05 مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او "نشان می دهد برای برخی از فرمانداران که بیش از حد افتخار ... نمی تواند افتخار. این کار انجام می شود. شما را تا پایان انجام دهید خیلی بهتر است در پایان خواستار گارد ملی. تماس با من.

"شما باید برای تسلط بر خیابان. شما نمی توانید اجازه دهید چه اتفاقی می افتد, اتفاق می افتد," او گفت: در سخنرانی در کاخ سفید باغ گل رز.

15:01 جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی که همه شهروندان باید برای دریافت برابر درمان از اجرای قانون است. او به نظر می رسد نشان می دهد که تظاهرات پس فلوید مرگ شد و در حال حاضر بیش از.

"امیدوارم جورج است که به دنبال پایین سمت راست در حال حاضر و گفت:" این یک چیز بزرگ اتفاق می افتد برای کشور ما است.' یک روز بزرگ برای او یک روز بزرگ برای همه است. این روز بزرگ برای همه است."

15:00 به انجمن خوش آمدید DW نورد پوشش اعتراضات گسترده در آمریکا و بقیه جهان پس از کشتن جورج فلوید. 46 ساله آمریکایی درگذشت, در مینیاپولیس هفته گذشته پس از یک افسر پلیس kneeled در گردن او برای چند دقیقه با وجود فریاد "نمی توانم نفس بکشم." پس از ما را تجربه کرده است و خود را بدترین ناآرامی های مدنی پس از ترور مارتین لوتر کینگ جونیور در سال 1968.

dv/rt (AP, Reuters)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن