جورج فلوید تظاهرات: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وعده سرمایه گذاری در آموزش پلیس

رئیس جمهور ایالات متحده ارائه شده خود را برای اولین بار سیاست های پیشنهادی در پلیس و نژادی و نابرابری پس از کش

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

رئیس جمهور ایالات متحده ارائه شده خود را برای اولین بار سیاست های پیشنهادی در پلیس و نژادی و نابرابری پس از کشتن جورج فلوید. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: ما نمی خواهد پیشرفت "برچسب دهها میلیون نفر از آمریکایی ها نژادپرستان یا متعصبی."

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه پرده برداری از اولین سیاست های پیشنهادی برای پلیس اصلاحات در پاسخ به ضد نژادپرستی و خشونت پلیس تظاهرات به وجود آمد که در سراسر کشور پس از کشته شدن جورج فلوید در مینیاپولیس است.

صحبت در مبارزات انتخاباتی به سبک رویداد در یک کلیسا در شهر دالاس در مغلوب ساختن پیشی جستن متعهد سرمایه گذاری بیشتر به آموزش پلیس و گفت: او در حال نهایی اجرایی به منظور تشویق ادارات پلیس به "ملاقات فعلی استانداردهای حرفه ای برای استفاده از زور است."

بیشتر بخوانید: چگونه پلیس آمریکا جلوگیری از موشکافی و حفظ قدرت

"ما باید با سرمایه گذاری بیشتر انرژی و منابع را به آموزش پلیس استخدام و جامعه تعامل" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک سخنرانی که بارها و بارها اعلام کرد حمایت خود را از پلیس. "ما باید به ما احترام بگذارند ، ما باید به مراقبت از ما ، آنها از ما محافظت. اگر آنها مجاز به انجام کار خود را, آنها یک کار بزرگ انجام دهد.

"ما در حال کار بر روی بسیاری از عناصر مختلف است که باید با قانون و نظم و ایمنی و راحتی کنترل کنید. ما می خواهیم ایمنی. ما می خواهیم شفقت. ما می خواهیم همه چیز را," او اضافه شده است. "هر کودک باید قادر به رشد در یک جامعه عاری از خشونت و ترس است."

تهمت نیز گفت: دولت به دنبال توسعه اقتصادی جوامع اقلیت است و کار به آدرس مراقبت های بهداشتی و نابرابری.

'False برچسب ها'

در مه 25, فلوید کشته شد پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای نزدیک به نه ساعت. مرگ او سوخت Black Lives Matter جنبش در سراسر ایالات متحده.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: آمریکایی ها به "همکاری با یکدیگر برای مقابله با تعصب و تعصب در هر کجا که به نظر می رسد" اما این کشور خواهد شد "هیچ پیشرفت و درمان بدون زخم با دروغ شوی ده ها میلیون نفر از شایسته آمریکایی ها به عنوان نژادپرستان یا متعصبی."

"متاسفانه برخی از تلاش برای استوک سیتی را بدست آورد و به فشار شدید دستور کار — که ما نمی خواهد برای — که تنها تولید بیشتر و فقر بیشتر جرم و جنایت بیشتر درد و رنج" او گفت:. "این شامل رادیکال تلاش پال خواستار قطع بودجه دولت بین بردن و منحل کردن پلیس."

بیشتر بخوانید: آلمان مبارزات خود را به صورت خود نژادپرستی پلیس

"ما نمی defunding پلیس," او اضافه شده است. "اگر هر چیزی ما رو به مسیر دیگر. ما مطمئن شوید که پلیس ما به خوبی آموزش دیده و آنها را به بهترین تجهیزات است."

تهمت نیز در دفاع از تصمیم خود برای قرار دادن در گارد ملی به بخش هایی از کشور از جمله مینیاپولیس و تماس خود را برای پلیس به "تسلط بر خیابان."

"ما مسلط خیابان با شفقت اگر شما واقعا در مورد آن فکر می کنم" او گفت:. "ما در حال صرفه جویی در زندگی ما در حال صرفه جویی در کسب و کار ما در حال صرفه جویی در خانواده ها که در حال محو شدن پس از کار سخت است."

DW می فرستد یک انتخاب سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن