جورج فلوید تظاهرات آخرین: خصوصی کالبد شکافی نشان می دهد خفگی به عنوان علت مرگ

جورج فلوید, گزارشی آفریقایی و آمریکای درگذشت "خفگی از فشار پایدار" در بازداشت پلیس با توجه به مستقل کالبد شکاف

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

جورج فلوید, گزارشی آفریقایی و آمریکای درگذشت "خفگی از فشار پایدار" در بازداشت پلیس با توجه به مستقل کالبد شکافی. مرگ او باعث شده موجی از تظاهرات. دنبال DW برای آخرین.

  • نیویورک می شود, آخرین شهرستان به اعمال حکومت نظامی
  • رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد فرمانداران به عنوان "ضعیف" و خواستار سرکوب اعتراضات
  • برادر جورج فلوید درخواست برای صلح

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

21:17 روکش: DW خبرنگار Stefan سایمونز شلیک گلوله توسط پلیس روز یکشنبه به مناسبت شب دوم در یک ردیف است که اجرای قانون تا به حال به عمد هدف قرار DW خدمه با پرتابه.

سیمونز بود که با پوشیدن یک دکمه ژاکت طول حوادث شناسایی شده بود خود را به عنوان یک روزنامه نگار. مقامات همچنین تهدید به دستگیری او در روز شنبه.


این اولین بار نیست که پلیس به عمد هدفمند اعضای مطبوعات است. هفته گذشته سی ان ان خبرنگار دستگیر شده بود در حالی که زندگی می کنند را بر روی دوربین.

21:05 اعتراض بیش از کشتن جورج فلوید رفته بین المللی با مردم به خیابان ها در برلین و لندن برای نشان دادن همبستگی خود با ما داعش است. در آلمان, ستاره های فوتبال عینک تی شرت و زانو در حمایت از. شده اند وجود دارد تظاهرات در خارج از سفارت آمریکا در برلین, در حالی که دیگران در حال گرفتن به هنر برای بیان همبستگی خود را.

21:00 مقامات در نیویورک شهر پیشاور شروع در ساعت 11:00 ظهر به وقت محلی (0300 UTC) و پایان دادن به در 05:00 am.

فرماندار نیویورک اندرو کومو اعلام ساخته شده همراه با نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio, که گفت که او گفته بود به این شهر بالا اجرای قانون عامل مورد "افسران [که] نمی رعایت ارزش های این شهرستان و از NYPD."

ادامه مطلب: شهرهای ایالات متحده تحمیل حکومت به عنوان ضد خشونت پلیس تظاهرات باقی بماند

Cuomo, اما, توجه خود را تبدیل به شورش رخ داده است که در بخش هایی از این شهرستان بیش از آخر هفته.

"من پشت سر معترضان و پیام خود را, اما متاسفانه هستند افرادی که به دنبال منحرف کردن و بی اعتبار ساختن این لحظه گفت:" کومو. "خشونت و غارت شده است بد برای شهرستان دولت و کل این جنبش ملی را تضعیف میکند و مانع از این صالح شود."

20:45 خانواده جورج فلوید دریافت یک کالبد شکافی گزارش نشان می دهد که او از خفگی. این یافته در تضاد رسمی حاکم بودند كه از قبل موجود مشکلات قلبی است.

"مستقل بازرسان پزشکی که در انجام یک کالبد شکافی فلوید یکشنبه مشخص شد که خفگی از فشار پایدار شد علت مرگ" سعید بن Crump یک وکیل برای خانواده است.

مرگ فلوید یک آمریکایی آفریقایی تبار غیر مسلح در طول بازداشت خود توسط یک افسر پلیس باعث شده موجی از تظاهرات و شورش در سراسر شهرهای آمریکا.

20:40 جورج فلوید برادر ابراز حمایت از اعتراضات اما خواست مردم را به خودداری از خشونت و تخریب و گفت که آن را "رفتن به آوردن برادر من در همه."

"ما هنوز هم می خواهم به انجام این کار مسالمت آمیز" ترنس فلوید گفت: در یک شب زنده داری در مینیاپولیس پیشرو معترضان در شعار از "صلح در سمت چپ عدالت در سمت راست."

او افزود که اگر چه اعتراضات "ممکن است احساس خوبی برای این لحظه" آنها باعث آسیب برساند و ممکن است به جلوگیری از تغییر سیاسی. "او نمی خواهد می خواهم همه شما را به انجام این کار" فلوید گفت.

فلوید پیام صلح ایستاده بود در تضاد کامل است که رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که berated رهبران دولت به عنوان "ضعیف" برای سرکوب سخت تر در تظاهرات.

20:30 به انجمن خوش آمدید DW نورد پوشش تظاهرات گسترده در آمریکا در پی قتل جورج فلوید. 46 ساله آمریکایی درگذشت, در مینیاپولیس هفته گذشته پس از یک افسر پلیس kneeled در گردن او. پس از ما را تجربه کرده است و خود را بدترین ناآرامی های مدنی از assaniation مارتین لوتر کینگ جونیور در سال 1968.

ls/rt (AFP, Reuters, AP)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن