جورج فلوید تظاهرات آخرین به روز رسانی: تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس

در چه خواهد بود بزرگترین تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادی و نابرابری به تاریخ ده ها هزار نفر از مردم راهپیمایی

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

در چه خواهد بود بزرگترین تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادی و نابرابری به تاریخ ده ها هزار نفر از مردم راهپیمایی در ایالات متحده و در سراسر جهان است. دنبال DW برای آخرین.

  • رهبران در شهر نیویورک خواسته اند شهردار به آسانسور در این شهر مقررات منع رفت و آمد و خنثی کردن تنش
  • آلمان و بریتانیا دیده می شود بزرگ سوئیچ در همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش
  • عزاداران پرداخت می شود احترام به جورج فلوید در یک مراسم یادبود در کارولینای شمالی

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

07:14 استرالیا وزیر دارایی Mahias Cormann ناودان "Black Lives Matter" معترضان به عنوان "بی پروا و غیر مسئولانه" برای نقض اجتماعی فاصله گرفتن از قوانین طراحی شده است به منظور محدود کردن گسترش coronavirus.

"من فکر می کنم این فوق العاده خودخواه." Cormann گفت: آسمان, اخبار, پس از هزاران نفر از مردم در راهپیمایی, در, سیدنی, ملبورن و دیگر شهرهای استرالیا برخی از آنها هجوم ممنوعیت صادر شده توسط مقامات.

Cormann بعدا به خبرنگاران گفت که بسیاری از مردم مجبور به دور ماندن از تشییع جنازه عزیزان خود در میان همه گیر.

"اما ما در حال رفتن به یک توده جمع دهها هزار نفر از مردم در تکمیل نقض قوانین است که به هر کس دیگری -- آن را کاملا بی پروا و غیر مسئولانه" محافظه کار سیاستمدار است.

استرالیا با آن 25 میلیون نفر دیده است 7,255 coronavirus موارد و 102 مرگ و میر. دولت توانسته است تا حد زیادی مهار شیوع این بیماری با توجه به سخت کنترل مرز و اجتماعی فاصله گرفته است.

ارشد کار نماینده ریچارد Marles همچنین اظهار داشت که جمعیت او را "ناراحت کننده" است اما گفت که او نه مصاحبه قضاوت در این تظاهرات که همچنین بر تبعیض علیه استرالیا بومی.

"من احساس می کنم مثل من در یک موقعیت برای گفتن به بومی استرالیایی که در حال اعتراض به آن این است که خودخواه و زیاده عمل" Marles گفت: شبکه دولتی ABC.

06:37 در برلین 28 افسر پلیس مجروح شدند و پس از یک تا حد زیادی مسالمت آمیز اعتراض علیه نژاد پرستی و کشتن جورج فلوید. برخی از 15000 نفر با حضور در این تجمع در برلین بود که تنها برنامه ریزی شده که شامل 1500 نفر به دلیل coronavirus محدودیت. شرکت کنندگان همچنین مشاهده یک سکوت ماندگار 8 دقیقه و 46 ثانیه تجلیل آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید که پس از یک افسر پلیس برگزار زانو در گردن او برای این مقدار از زمان.

پس از اعتراض یک گروه بزرگی از مردم شروع به پرتاب سنگ و بطری به سوی نیروهای پلیس و رهگذران منجر به لغو کردند. برلین پلیس گفت: 93 نفر دستگیر شدند.

03:50 در یکی از چند درگیری معترضان با پلیس و مقامات در سیاتل با استفاده از فلش-bang دستگاه ها و اسپری فلفل برای متفرق کردن جمعیت معترضان در این شهر است.

ضرب وشتم در شهر کاپیتول هیل محله به دنبال بزرگ و مسالمت آمیز تظاهرات در روز قبل از آن با پزشکی کارگران تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس.

03:40 بالای ویرایشگر از ما روزنامه The Philadelphia Inquirer استعفا داد و پس از یک تیتر در یک مقاله در مورد اعتراضات باعث داد و بیداد در اتاق خبر و در شهرستان.

در یک ستون منتشر شده در هفته گذشته در مورد غارت و خرابکاری در حاشیه تظاهرات جورج فلوید مرگ این محقق با استفاده از تیتر "ساختمان ماده بیش از حد" در اشاره به "Black Lives Matter" جنبش که رهبری تظاهرات.

این مقاله در نوشته شده بود توسط معماری منتقد اینگا زعفران که ابراز نگرانی کرد که ساختمان های آسیب دیده و خشونت در طول هفته گذشته می تواند "ترک یک سوراخ خمیازه در قلب فیلادلفیا است."

کاغذ را سیاه و اعضای هیات محکوم تیتر و برخی از 30 نفر از اعضای سوال را 210-عضو هیات تحریریه به نام بیمار برای بیان خشم و انزجار خود را.

در پاسخ این عنوان را به "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. فراموش ساختمان ؟ " که درو تمدید تمسخر. در نهایت روزنامه مستقر در عنوان "آسیب رساندن به ساختمان های نامتناسب صدمه زدن به مردم معترض در حال تلاش برای بالا بردن."

در نهایت این سوال عذرخواهی برای "طرز وحشیانه ای اشتباه" تصمیم به استفاده از تیتر اصلی.

ناشر و مدیر عامل شرکت لیزا هیوز گفت: در یک یادداشت به کارکنان که تیتر شد "توهینآمیز و نامناسب" و گفت: روزنامه مورد نیاز بیشتر نیروی کار متنوع.

02:00 ما سابق-معاون رئیس جمهور جو بایدن متعهد به حمایت از پلیس اصلاحات و "طولانی سر رسیده بتن سیاست های معکوس سیستمیک نژادپرستی" اگر رئيس جمهور منتخب ماه نوامبر.

بایدن این اظهارات را در یک op-ed منتشر شده توسط لس آنجلس تایمزیک روز پس از مسجل نامزدی حزب دموکرات برای ریاست جمهوری پس از رسیدن به تعداد مورد نیاز از نمایندگان.

"در صورت انتخاب من متعهد به ایجاد یک پلیس ملی نظارت کمیسیون در 100 روز" معاون سابق رئیس جمهور وعده داده شده است.

"ما نیاز به پیاده سازی واقعی جامعه محور و اطمینان حاصل شود که هر اداره پلیس در این کشور متعهد یک بررسی جامع از خود را استخدام آموزش خود را و د تشدید شیوه با دولت فدرال ارائه ابزارها و منابع مورد نیاز برای اجرای اصلاحات می شود."

او به نام در کنگره به "اقدامات فوری" به یاغی chokeholds توقف انتقال سلاح های جنگ به پلیس محلی نیروهای بهبود نظارت و پاسخگویی و ایجاد یک مدل استاندارد در استفاده از زور توسط پلیس.

01:30 یک آسوشیتد پرس تحقیقات نشان اندک شواهد به بازگشت رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا می کنند که چپ متمایل رادیکال و antifa شده اند در پشت تظاهرات علیه خشونت پلیس در پی جورج فلوید مرگ است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفته است که antifa, چه کسی او را به عنوان رادیکال چپ اراذل و اوباش درگیر شدن در داخلی تروریسم شد سازماندهی خشونت ادعای مکرر توسط دادستان کل ویلیام Barr.

"خشونت تحریک و انجام شده توسط antifa و دیگر گروه های مشابه در ارتباط با شورش داخلی تروریسم و درمان خواهد شد و بر این اساس" Barr گفت: در بیانیه صادر شده در روز یکشنبه ،

ادامه مطلب: مغلوب ساختن پیشی جستن 'antifa' اتهامات جرقه بحث در آلمان جنبش زادگاه

AP انجام یک تجزیه و تحلیل از دادگاه سوابق اشتغال, تاریخ اجتماعی رسانه ها نوشته ها و دیگر منابع اطلاعاتی برای 217 نفر بازداشت آخر هفته گذشته در مینیاپولیس و ناحیه کلمبیا. این دو شهر شده اند و در کانون این تظاهرات بود.

اما تحقیقات نشان داد که بیش از 85 درصد از کسانی که دستگیر شدند و ساکنان محلی و تنها تعداد انگشت شماری از کسانی که به اتهام جرائم مانند نقض مقررات شورش و عدم اطاعت از اجرای قانون به نظر می رسد به هر گونه وابستگی با گروه های سازمان یافته.

افراد دستگیر شده برای غارت و تخریب اموال از جمله آتش سوزی و دزدی و سرقت و تمایل به در حال حاضر دارای سوابق کیفری است. آنها اکثریت ساکنان محلی که به دنبال امکان استفاده از هرج و مرج است.

تنها تعداد کمی از کسانی که دستگیر شده بودند به سمت چپ متمایل فعالان از جمله خود توصیف آنارشیست در حالی که دیگران به نظر می رسد به سمت راست متمایل از جمله برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان.

فدرال مقامات اجرای قانون را نیز ارائه نمی شواهد زیادی که antifa تراز معترضان در جنبش اعتراضی.

00:00 دو افسر پلیس از شهر بوفالو در ایالت نیویورک متهم شدند با حمله پس از آنها دیده می شد در فیلم تنه زدن یک 75 ساله از معترضان در تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید.

در این کلیپ این مرد مسن به زمین می افتد و پشت سر خود را بازدید پیاده رو از دست می دهد آگاهی و شروع به خونریزی.

افسران رابرت McCabe و هارون Torgalski تسلیم به مقامات صبح روز شنبه و التماس کرد گناه نیست به حمله درجه دوم. دو منتشر شد بدون وثیقه.

ماموران متوقف شد و بدون پرداخت و اگر محکوم به جرم اتهام ضرب و شتم آنها به هفت سال زندان.

McCabe وکیل تام برتون گفت: مشتری تزئین نظامی کهنه کار با سابقه پاک به عنوان یک افسر پلیس اشاره کرد که آن را McCabe قصد صدمه زدن به 75 سال.

برتون اضافه شده است که اگر قربانی تا به حال به دنبال دستورات پلیس به پشت "هیچ یک از این می توانست اتفاق افتاده است."

ده ها تن از بوفالو افسران پلیس بودند خشم خود را همکار افسران تعلیق و در یک حرکت نمادین پایین پا از گروه کنترل جمعیت واحد در روز جمعه.

تصویری از برخورد موجب خشم آنلاین, بلکه در میان رهبران محلی. فرماندار نیویورک اندرو کومو گفت به اعتقاد او وجود دارد "مسئولیت کیفری است."

"چیزی که ما دیدم وحشتناک و نفرت انگیز و به اعتقاد من غیر قانونی," او اضافه شده است.

22:00 ما پخش رادیو فردا عذرخواهی برای نمایش یک نمودار که مرتبط بازار سهام با عملکرد پس از مرگ جورج فلوید, مارتین لوتر کینگ جونیور و مایکل براون.

محافظه کار خروجی اخبار پخش گراف در روز جمعه در آن نشان می دهد "گزارش ویژه با Bret Baier" برای نشان دادن دستاوردهای ساخته شده توسط S&P 500 شاخص یک هفته پس از مارتین لوتر کینگ در سال 1968 ترور پلیس تیراندازی 18 ساله مایکل براون در سال 2014 و Geroge فلوید مرگ در حالی که در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است.

فاکس نیوز در بیانیه ای گفت که نمودار "باید هرگز پخش در تلویزیون بدون کامل بافت."

"ما عذر خواهی برای کوردلی تصویر و این موضوع را به طور جدی" پخش گفت.

میزبان Bret Baier ترجمه فاکس عذرخواهی بدون نظر بیشتر.

21:50 شمال غربی آمریکا در شهر سیاتل دیدم نهمین روز متوالی از اعتراضات بیش از مرگ جورج فلوید. جمعیت زیادی از کارگران پزشکی بسیاری از آنها با پوشیدن کت آزمایشگاه و یا مالش در زمان شرکت در تظاهرات.

یکی از نشانه گفت: "پرستاران زانو زدن با شما نیست بر شما." یکی دیگر از خواندن "خشونت پلیس و نژادپرستی هستند اضطراری برای بهداشت عمومی."

تظاهرات در سیاتل بوده است در میان بزرگترین در شهرستان در سال است.

بعد از پلیس بودند به شدت انتقاد برای استفاده از گاز اشک آور و اسپری فلفل برای متفرق کردن تا حد زیادی جمعیت های مسالمت آمیز سیاتل شهردار جنی Durkan و رئیس پلیس کارمن بهترین اعمال 30 روز توقف در بخش استفاده از یک نوع از گاز اشک آور و بررسی سیاست های کنترل جمعیت.

21:00 معترضان با تجمع در شهر نیویورکدر میان طولانی تنش میان تظاهرکنندگان و پلیس این شهر شب مقررات منع رفت و آمد.

پیاده روی های برنامه ریزی شده در طول روز و به شب در منهتن و بروکلین و برانکس با وجود مقررات منع رفت و آمد که آغاز می شود در 8:00 p. m. به وقت محلی (نیمه شب UTC). سیاستمداران محلی و طرفداران آزادی های مدنی آمده اند برابر مقررات منع رفت و آمد اعلام کرد این باعث می شود نیازی رویارویی به عنوان افسران سعی کنید برای به اجرا درآوردن آن است.

اما شهردار, بیل د Blasio اصرار حکومت نظامی را در محل باقی می ماند در طول تعطیلات آخر هفته.

روز جمعه تظاهرات در شهر نیویورک دیدم برخی از درگیری بین معترضان و پلیس هنگام اجرای قانون و تلاش برای اجرای مقررات منع رفت و آمد.

تصاویر در رسانه های اجتماعی نشان داد ماموران در بروکلین در اطراف یک گروه از تظاهرکنندگان و تعقیب دیگران را با باطوم. در منهتن در سمت شرق پلیس نیز با استفاده از زور برای متفرق کردن باقی مانده از ماه مارس آغاز شده است که در نزدیکی شهردار اقامت رسمی.

Black Lives Matter Protest in Washington Square Park in New York City (imago images/Bildbyran/J. Marklund)

تظاهرات برگزار شد در چندین شهر نیویورک نیویورک

19:30 هزار نفر از معترضان در حال جمع آوری در خیابان های ما سرمایه واشنگتن دی سیبرای آنچه که انتظار می رود به بزرگترین تظاهرات در این شهر علیه خشونت پلیس پس از مرگ در بازداشت پلیس غیر مسلح آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید در مه 25.

واشنگتن مانند بسیاری از شهرهای آمریکا شاهد تظاهرات روزانه در طول هفته گذشته. آنها شده اند تا حد زیادی مسالمت آمیز با مردم در پایتخت راهپیمایی به عقب و جلو از کاخ سفید به کنگره و یادبود لینکلن.

با توجه به یک صدای جیر جیر از پایتخت پلیس راهنمایی و رانندگی وجود دارد حدود 6000 معترضان تقسیم بین یادبود لینکلن و در مقابل کاخ سفید با ظهر. مقامات گفتند که انتظار می رود جمعیت از بین 100,000 تا 200,000 با وجود افزایش درجه حرارت.

معترضان به کاخ سفید برگزار آگهی ها و نشانه هایی است که خواندن "بدون عدالت صلح," "توقف نژاد پرستی در حال حاضر" و "من نمی توانم نفس بکشم" — آخرین کلمات فلوید که پس از یک افسر پلیس به زانو در گردن او برای نزدیک به دو ساعت.

پیش از برنامه ریزی تظاهرات وسایل نقلیه نظامی و افسران در خستگی بسته بسیار از مرکز شهر واشنگتن به ترافیک. کاخ سفید شده و غنی شده با جدید شمشیربازی و امنیت فوق العاده احتیاطی.

صدها نفر از تظاهرکنندگان که در راهپیمایی های گذشته دانشگاه جورج واشنگتن بیمارستان شعار "دست ها بالا نمی شلیک کنید!" "ما در ماه مارس برای امید نه نفرت" و "من نمی توانم نفس بکشم!"

"خشم ما نه فقط در مورد خشونت پلیس ایم" DW خبرنگار الکساندر فون Nahmen با استناد به راجر کمپبل II — یکی از سخنرانان خطاب به معترضان در یادبود لینکلن.

18:09 صدها نفر از عزاداران پوشش به پرداخت جهات به جورج فلوید در یک مراسم یادبود و مشاهده عمومی در کلیسا در Raeford, کارولینای شمالی, نزديک به شهر خود از فایت.

این خط از مردم در حال انتظار برای مشاهده 46 ساله در تابوت شامل خانواده ها با فرزندان جوان و نوجوانان است.

یک زن جوان عینک سبز و طلا فارغ التحصیلی کلاه و لباس به عنوان او راه می رفت در کنار پدر و مادرش. بسیاری در خط عینک ماسک صورت.

هنگامی که نعش کش تحمل فلوید را در تابوت وارد برخی از عزاداران شعار "قدرت سیاه و سفید," "جورج فلوید" و "نه عدالت بدون صلح" از زیر پوشش ورودی.

غیر مسلح آفریقایی-آمریکایی کشته شد که ما یک افسر پلیس در هفته گذشته به زانو در گردن او برای نزدیک به دو ساعت در حالی که سه نفر دیگر از افسران نگاه ندارد. چهار افسر دستگیر شده اند با یک متهم به قتل و دیگران برای کمک و معاونت در جرم.

گاهی خشونت آمیز تظاهرات شده اند در حال وقوع در سراسر آمریکا و جهان پس از مرگ او در مه 25.

17:00 ضد نژادپرستی تظاهرات جلب هزاران نفر از مردم در سراسر آلمان تظاهرات پر کردن مراکز شهرستان از برلین به آلمان ،

هزاران نفر با تجمع در الکساندر در برلین سیتی سنتر, برگزاری, نشانه هایی است که گفت: "Black Lives Matter" و "نه عدالت بدون صلح است."

"این #Alex بسته بندی شده است. بیشتر مردم در حال مجاز است. فاصله امکان پذیر نمی باشد" یک کاربر توئیتر خود نوشت.

تظاهرات در شهر کلن مونستر و نورنبرگ نیز جلب جمعیت زیادی همراه با شهرهای کوچکتر مانند فلنسبورگ در ایالت شمالی, Schleswig-Holstein.

ادامه مطلب: جورج فلوید قتل اسپرز تازه تظاهرات در سراسر اروپا

15:00 به انجمن خوش آمدید DW نورد پوشش اعتراضات گسترده در آمریکا و بقیه جهان پس از کشتن جورج فلوید. 46 ساله آمریکایی درگذشت, در مینیاپولیس هفته گذشته پس از یک افسر پلیس kneeled در گردن او برای چند دقیقه با وجود فریاد "نمی توانم نفس بکشم." پس از ما را تجربه کرده است و خود را بدترین ناآرامی های مدنی پس از ترور مارتین لوتر کینگ جونیور در سال 1968.

jcg/اس ام اس (AP, Reuters)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب