جورج فلوید تظاهرات مسالمت آمیز میان تماس پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس

در بروکلین در یکشنبه شب یک جمعیت شعار می دادند و در اطراف رقصید ارتش بزرگ پلازا که در آن یک دایره درام آورده ت

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

در بروکلین در یکشنبه شب یک جمعیت شعار می دادند و در اطراف رقصید ارتش بزرگ پلازا که در آن یک دایره درام آورده تشویق. قبلا در این روز صدها نفر جمع شده بودند در سکوت مراقبه برای زندگی در ماده هربرت فون پادشاه پارک.

راهپیمایان در منهتن در خیابان اول گذشت یک بیمارستان و تشویق شد توسط کارگران بیمارستان در حالی که بیشتر تظاهرکنندگان نشسته در پارک مرکزی غرب است. حتی در ساحل شمالی جزیره استاتن معترضان پر از خیابان ها و مطرح مشت خود را.

نزدیک به دو هفته پس از مرگ جورج Floyd—که موجب روز از ناآرامی و خشونت در سراسر شهرهای آمریکا—صحنه های در سراسر شهر نیویورک شد, صلح آمیز, پس از نزدیک به یک هفته ای حکومت نظامی برداشته شد و پلیس ساخته شده اتاق برای اعتراض.

تصاویر از تخریب و غارت که تحت سلطه تلویزیون اخبار هفته گذشته کاهش یافت و دور و شهردار, بیل د Blasio اعلام کرد پلیس اصلاحات—از جمله تغییر NYPD بودجه به جوانان و خدمات اجتماعی برای جوامع از رنگ.

در واقع خواستار defunding پلیس در حال رشد بلندتر در سراسر کشور—از جمله در مینیاپولیس که در آن یک افسر کشته فلوید, 46, در طی بازداشت. که پلیس درک چوین دستگیر شد در تصویری زانو در Floyd گردن برای نزدیک به نه دقیقه نادیده گرفتن درخواست خود برای توقف و اظهارات خود را که او نمی تواند نفس بکشد.

روز یکشنبه نه از 13 عضو از مینیاپولیس' شورای شهر ضمن اعلام حمایت از defunding و از بین بردن نیروی انتظامی در حمایت از یک جامعه مبتنی بر امنیت عمومی برنامه. "تعهد ما این است که برای پایان دادن به شهر ما سمی رابطه با مینیاپولیس اداره پلیس برای پایان دادن به پلیس به عنوان ما آن را می دانم و به دوباره ایجاد سیستم های ایمنی عمومی است که در واقع ما را امن" رئیس شورای لیزا بندر گفت: در جلسه جامعه در Powderhorn پارک, KARE 11 گزارش شده است.

در ضمن حکومت برداشته شد در شیکاگو و فیلادلفیا و شهردار لس آنجلس اعلام کرد سرباز گارد ملی را ترک شهرستان. رئیس جمهور تهمت نیز روز یکشنبه گفت که او دستور داد گارد ملی برای آغاز برداشت از سی

اما نه همه اعتراضات بدون خشونت است. در سیاتل اخباری بعد از ظهر یکشنبه از یک وسیله نقلیه رانندگی به یک جمعیت و شلیک یک سلاح. 27-year-old man مجروح شد ایستگاه تلویزیون محلی KING 5 گزارش شده است.

سناتور. میت رامنی (R-UT) راهپیمایی به کاخ سفید در کنار صدها نفر از پروتستان های انجیلی صحبت کردن در برابر نژادی و بی عدالتی است. برای یک روز دهم هزاران نفر از مردم با حضور در پایتخت کشور و در اعتراض به خشونت پلیس. یک حصار در خارج از پارک لافایت شد یک نوع از یادبود گچ بری با اعتراض نشانه. "کشته شدن برای خواب در حالی که سیاه" خواندن یک نشانه با یک عکس متصل شده است. یکی دیگر از پوستر اعلام کرد "سکوت خشونت است."

کشش از 16 خیابان در مقابل کاخ سفید در حال حاضر به نام Black Lives Matter پلازا برای این پیام در رنگ های غول پیکر زرد نامه ها هنوز هم برگزار شد و جمعیت های مسالمت آمیز در روز یکشنبه شب. آن را نیز جلب بازدید از حقوق مدنی رهبر, John Lewis, یک دموکرات کنگره به نمایندگی از گرجستان است.

Makeda Jahnesta یک دختر از اواخر ترانه سرا Bob Marley صحبت در پلازا پیش از آن در روز و خواند "رستگاری آهنگ" در میدان لافایت به گفته خبرنگاران توییتهایی.

در فیلادلفیا کوچکتر جناح از فعالان در سراسر شهرستان از جمله دوچرخه سواران که پیوست "خاموشی دوچرخه سوار" و پزشکان در مطب و کت سفید که پشتیبانی از تظاهرکنندگان در مرکز شهر. Black Lives Matter رهبران ملاقات با مقامات شهرستان و اجرای قانون برای دو ساعت گوش دادن جلسه CBS Philly گزارش شده است.

Skateboarders در زمان به مشهد خیابان بیش از حد.

بازیکنان با Milwaukee Bucks, ویسکانسین شهر NBA تیم سازماندهی یک تجمع روز شنبه در خارج از Fiserv فروم عرصه است. استرلینگ قهوه ای یک بازیکن بود که tased در حالی که به ناحق بازداشت و در سال 2018 به رهبری یک شعار "نه عدالت! نه صلح!"

نه بیش از حد دور در جانبازان پارک فعالان برگزار شد اعتراض در نظر گرفته شده برای در دسترس خواهد بود برای همه از جمله افرادی که با استفاده از صندلی چرخدار و یا که نیاز به مترجم ،

در سواحل غرب حدود 20000 نفر پیوست گسترده اعتراض در هالیوود رهبری در بخشی از رپر YG.

سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, پرچم, پرواز در بالای سوابق کاپیتول ساختمان در روز یکشنبه است که اعتقاد به لس آنجلس بزرگترین ضد نژادپرستی اعتراض فلوید پس از مرگ است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن