جورج فلوید برادر: مغلوب ساختن پیشی جستن حتی نمی خواهد به من اجازه صحبت کردن در عجله تماس

برادر جورج فلوید روز شنبه گفت که او به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اما مکالمه چنان سریع است که او

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

برادر جورج فلوید روز شنبه گفت که او به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اما مکالمه چنان سریع است که او "او به من این فرصت را به حتی صحبت می کنند."

"این سخت بود که من در تلاش بود به صحبت کردن با او, اما او فقط نگه داشته هل من مثل "من نمی خواهم به شنیدن آنچه که شما در حال صحبت کردن در مورد"' Philonise فلوید گفت: MSNBC را Al Sharpton.

"من فقط به او گفتم من می خواهم عدالت است. من گفتم که نمی تونم باور کنم که آنها مرتکب مدرن روز مجازات در روز روشن است."

فلوید گفت: او همچنین خطاب به جو بایدن و ریخت و قلب خود را به حزب دموکرات نامزد ریاست جمهوری.

"من هرگز التماس برای هر چیزی قبل از" فلوید گفت Sharpton. "من خواسته معاون رئیس جمهور اگر او می تواند عدالت برای برادر من. من فقط نمی خواهم به دیدن او در پیراهن مانند کسانی که بچه های دیگر."

کاخ سفید بلافاصله پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در Philonise را شناسایی تماس بگیرید.

مرگ جورج فلوید پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای نزدیک به دو ساعت است موجب اعتراضات گسترده در سراسر آمریکا با برخی از آنها نزولی به خشونت standoffs با پلیس خرابکاری و غارت.

که افسر درک چوین شده است از کار اخراج شدند و متهم سوم-قتل درجه. اما Philonise فلوید گفت: او باید به اتهام قتل درجه اول و دیگر افسران در یک صحنه نیز باید شارژ می شود.

"همه آنها باید به جرم قتل درجه اول و با توجه به مجازات مرگ" Philonise فلوید گفت شنبه. "آنها نمی مراقبت از آنچه آنها می خواستند به انجام با برادر من. او تفاله او هیچ چیز نیست."

دیگر افسران—توماس لین Tou Thao و J. Alexander Kueng—هنوز متهم شده است هر چند مقامات گفته اند که آنها انتظار بیشتر اتهامات می آیند.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ضمن رهبری به فلوریدا برای راه اندازی SpaceX به عنوان ملت آماده برای یک شب دیگر از ناآرامی و اعتراض فراوان در خارج از کاخ سفید است. تظاهر کنندگان تحت فشار قرار دادند امنیتی سنگر پایین خیابان پنسیلوانیا و درگیری با ماموران پلیس حمل سپر.

معترضان دیده می شد ایستاده در بالای سرویس مخفی اتومبیل و امنیت غرفه بعدی به آیزنهاور اجرایی ساختمان اداری است. در یک سری از توییت زودتر شنبه تهمت بود قدردانی کرد سرویس مخفی ایالات متحده برای حفاظت از او را در داخل کاخ سفید جمعه شب در برابر معترضان که جمع خارج—قبل از حیله گر است که حامیان خود را ممکن است مرحله خود تجمع در خارج از رئیس جمهور را در روز شنبه.

عصر روز جمعه تظاهرات موجب سراسر بیش از 30 شهرستانها ایالات متحده باعث شده مقامات در چندین ایالت به نام تاریخی در سطح آرماتور در روز شنبه در آنچه که انتظار می رود به یکی دیگر از شب از هرج و مرج و تخریب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب