'جورج Floyds هند': خشم مانت بیش از بازداشت پلیس مرگ و میر

مرگ یک پدر و پسر از اتهام خشونت پلیس باید موجب خشم و بحث در وادار سازد و میر در هند با بسیاری از رسم تشابه با

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

مرگ یک پدر و پسر از اتهام خشونت پلیس باید موجب خشم و بحث در وادار سازد و میر در هند با بسیاری از رسم تشابه با کشتن جورج فلوید در ایالات متحده است.

J. Jayaraj, 58 و Benicks امانوئل, 31 دستگیر شدند توسط پلیس در ژوئن 19 و متهم نگه داشتن تلفن همراه خود و لوازم جانبی فروشگاه کفش گذشته مجاز ساعت در جنوب هند ایالت تامیل نادو است که reimposed یک مستند برای جلوگیری از شیوع کروناویروس.

آنها در بیمارستان درگذشت و چند روز بعد گفته است که با خانواده خود ادعا که آنها به شدت مورد آزار قرار گرفته توسط پلیس و دچار خونریزی.

دو پلیس درگیر در اتهام شکنجه بودند به حالت تعلیق در دولت وزیر Edappadi K Palaniswami گفت. در ژوئن 28, Palaniswami گفت که دولت وی به دادگاه تجدید نظر به مدرس دادگاه عالی به انتقال پرونده به اداره مرکزی تحقیقات (CBI) هند فدرال سازمان تحقیقاتی.

عظیم داد و بیداد

مرگ در شهر کوچک ستهنکولم موجب داد و بیداد در رسانه های اجتماعی و مغازه ها در تامیل نادو بسته شدند روز چهارشنبه در اعتراض. با توجه به رادیو سوارکار اسب دوانی شدن cameron moorehead کومار بخش خصوصی از Benicks و Jayaraj شد شکست را با چوب و سپس هل داخل بدن خود را.

Benicks' وکیل S Manimaran کرده و گفته است که گوشت او بود "پاره پاره" با پی در پی ضرب و شتم. "ما گذاشته شده بود یک پتو در صندلی ماشین هنگامی که ما رفت و به آنها را انتخاب کنید تا Benicks از دست داده بود تعداد زیادی از گوشت را بر روی پشت خود را. او به خوبی ساخته شده است ، راننده خودرو بود در اشک خود را از دیدن دولت است. نقطه ای که در آن Benicks نشسته با خون پوشیده شده بود جایی که Jayaraj نشسته بود نیز همه خون. پتو هنوز با ما هستند. آنها مورد ضرب و شتم به مرگ" گفت: Manimaran.

دولت, سیاستمدار و فعال اجتماعی وکیل Jignesh Mevani نوشت که "جورج Floyds از هند به مراتب بیش از حد بسیاری از."

"خواهد سرخپوستان مارس در تظاهرات در آمریکا ؟" او در توئیتر خود نوشت.

راهول گاندی رهبر مخالفان حزب کنگره توصیف آن به عنوان یک "تراژدی زمانی که محافظ ما به نوبه خود به ستمگران."

دولت اعلام کرده پرداخت غرامت مالی به خانواده Jayaraj و Benicks.

در حالی که دولت وعده سویفت تحقیقات و عدالت قاضی منصوب شده توسط مدرس دادگاه عالی برای بررسی ادعای وادار سازد و میر نوشته شده است به دادگاه گفت که پلیس را نابود کرده بود و شواهد نیست همکاری در تحقیقات و سعی کرده بود برای ارعاب قضایی تیم.

وادار سازد و میر در هند

این حادثه به ارمغان آورده است به ميدان سوال از وادار سازد و میر در هند است. با توجه به ملی کمیسیون حقوق بشر, 3,146 نفر در پلیس و قضایی بازداشت در 2017-18. "وادار سازد خشونت و شکنجه بسیار شایع در هند است که آن را تبدیل به تقریبا روال" آن گفت: در یک گزارش.

"این نشان دهنده بدترین نوع افراط توسط خدمتگزاران مردم واگذار وظیفه اجرای قانون است." اعتقادات در چنین مواردی بسیار نادر است به گفته فعالان.

پلیس نیز زیر آتش در هند در ماه های اخیر برای استفاده از زور برای برطرف کردن تظاهرات و ضرب و شتم مردم به صورت ايميل مستند اقدامات است. در ماه مارس شاشی Tharoor یک مخالفت مجلس بود, نام نخست وزیر نارندرا مودی برای جلوگیری پلیس از استفاده از خشونت زور برای به اجرا درآوردن مستند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب