گرجستان شهرستانها در شورش علیه فرماندار بیش ماسک

وقتی آتلانتا شهردار Keisha لنس کف اعلام کرد او را نشانه یک ماسک-پوشیدن فرمان یکشنبه, او فقط حفاظت از شهروندان

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

وقتی آتلانتا شهردار Keisha لنس کف اعلام کرد او را نشانه یک ماسک-پوشیدن فرمان یکشنبه, او فقط حفاظت از شهروندان خود را—او با اضافه کردن آتش به رشد شورش بیش از رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ امتناع به دستور پوشش صورت در گرجستان است.

"آتلانتا در حال رفتن به آن را انجام دهد چرا که واقعیت این است که COVID-19 است wreaking ویران در شهر ما به طور خاص سیاه و سفید و قهوه ای و جوامع با افزایش نرخ مرگ و میر" گفت: شهردار که به تازگی آزمایش مثبت برای coronavirus ساخت او سومین و بزرگترین شهرستان به سرپیچی از کمپ سفارشات.

در حالی که کمپ را تشویق کرده است گرجستان به ماسک کردن در فضاهای عمومی و حتی سوار بر یک "ماسک" کمپین که اثر او بارها و بارها گفت که یک دستور غیر ضروری است و دلسرد دولت های محلی از سازماندهی آنها. آخرین سفارش صادر شده به عنوان موارد در گرجستان ثبت رسیده سطوح گسترده موجود COVID-19 اقدامات ایمنی اما آیا نیاز به ماسک. سفارشات قبلی را منع دولت های محلی از اجرای عمومی ایمنی سفارشات که بیش از فرماندار.

با وجود این قانونگذاران در آتلانتا و دشت و آتن باید همه تصویب ماسک احکام خود را در شهرستانها در روزهای اخیر و چندین نفر دیگر با توجه به آن است. آتلانتا سفارش آمد کمتر از 24 ساعت پس از پایین گفت: صبح به خیر امریکا که کمپ کرده بود به صراحت ممنوع او را از نیاز به ماسک در این شهر است.

در مورد خواسته کمپ تصمیم به اعلام وضعیت اضطراری در آتلانتا بیش از یک سیل اخیر از جرم و جنایت خشونت آمیز کف گفت: "طنز آن است که من خواسته رژیم صهیونیستی است. کمپ به ما اجازه می دهد به دستور ماسک در آتلانتا و او گفت: نه او به نام در گارد ملی بدون پرسیدن اگر ما نیاز به گارد ملی."

ساوانا شهردار ون جانسون نیز bucked فرماندار سفارشات و گفت: هفته گذشته که افزایش مورد تعداد در شهر "مستلزم قابل توجهی تغییر پارادایم و مربوطه اقدام شدید." (با توجه به دولت داده, موارد, افزایش 125 درصد در Chatham County بین ماه مه و ژوئن.)

"رک و پوست کنده و راستش من باور نمی کنم ما باید یکی دیگر از انتخاب" جانسون گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد این شهر, ماسک فرمان.

شهرستان دراویل نیز اعلام کرد که آنها را پیاده سازی یک ماسک فرمان شروع جمعه و شوراهای شهر از جنوب Fulton و فیربرن در حال بحث در مورد مشابه موجب این هفته است. بدن حاکم برای تمام 26 گرجستان عمومی کالج ها و دانشگاه ها که قبلا گفته مدارس آنها نمی تواند دستور ماسک برای دانش آموزان روز دوشنبه اعلام کرد که تمام دانشجویان و کارکنان دانشکده و بازدید کنندگان خواهد بود نیاز به پوشیدن پوشش صورت در محوطه دانشگاه.

حتی کمپ شهر آتن صادر کرده است یک ماسک قیمومیت که آتن کلارک کمیسیون به اتفاق آرا تصویب سه شنبه. کمیسر پاتریک داونپورت گفت: در این قطعنامه شد در مورد صرفه جویی در زندگی می کند نه در مورد سیاست گفتن آتن بنر-هرالد: "زندگی خود را 10 برابر است با ارزش تر از هر گونه سیاست شما می توانید در پرتاب من است."

اما کارشناسان می گویند کمپ را از دست داده و این وضعیت می تواند اثرات سیاسی. Andra Gillespie, یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه اموری گفت: مرحله نهایی مسابقات بیش ماسک مقرر بعید است که مشکل کمپ ترین حامیان سرسخت. اما او پیش بینی کرد که استراتژیست های دموکرات شد و در حال حاضر فکر کردن در مورد چگونه به استفاده از کمپ را از دست داده و همه گیر—به خصوص عجله خود را به عقب محدودیت—در برابر او در سال 2022 مبارزات انتخاباتی.

این استاد دانشگاه به تشریح احکام محلی به عنوان یک بازی "مرغ" است که به احتمال زیاد فقط اگر کسی تلاش برای به چالش کشیدن یک مجازات آنها دریافت نمی پوشیدن ماسک ،

"من فکر می کنم چه هر کس امیدوار است که با این حکم مردم را با قرار دادن ماسک بر روی بدون هر گونه استدلال" او گفت:. "مشکل در می آید اگر آنها در واقع به طور جدی سعی کنید برای اجرای قانون و کسی آنها را به یاد [که] آنها نمی باید از این قدرت برای انجام این کار, و ناگهان همه از یک, است که عدم اجرای می آید و به نیش آنها را در لب به لب."

کمپ تا کنون گرفته شده خاموش پاسخ به این مبارز احکام محلی. پرسید: چگونه او در پاسخ به ساوانا فرمان در اوایل این ماه, او گفت که او تا به حال مورد بحث نیست گزینه با تیم حقوقی خود را. در یک کنفرانس تلفنی با رهبران محلی روز شنبه فرماندار اجازه داده است که "بسیاری در این تماس باید نظرات مختلف را در پاسخ مناسب به این بیماری همه گیر—و خوب است."

"همه قبول داریم که ماسک خوب هستند و می تواند کمک به جلوگیری از گسترش" او گفت: با توجه به Atlanta Journal-Constitution. "همه ما می دانیم که اجتماعی فاصله باعث می شود آن را سخت برای این ویروس به سفر. ما معتقدند که شستن دست ها می تواند به محدود کردن قرار گرفتن در معرض. بنابراین به جای اجباری, من از شما درخواست برای پیوستن به من در بالا بردن سطح آگاهی."

چندین سیاستمداران محلی گفت: روزانه وحش که فرماندار را خاموش واکنش به ساوانا دستور تا به حال آنها را متقاعد به رفتن به جلو با خود. جنوب شهرستان فولتن Councilwoman کاترین پرورش-Rowell گفت: شهردار شده بود در تماس با کمپ را در مورد این مسئله و او احساس اعتماد به نفس آنها را تجربه واکنش اگر آنها رای دادند برای اجرای حکم پنج شنبه شب.

دراویل شهردار یعقوب Geierman هم فراتر رفت و گفت او امیدوار است که شهرستانها عبور خود را ماسک حکم خواهد با فشار فرماندار به پیاده سازی یک ایالت.

"شهرستانها شد و برای اولین بار به پیاده سازی مستندات و سعی کنید برای پهن کردن منحنی زمانی که این برای اولین بار آغاز شده و فرماندار در نهایت به دنبال," Geierman گفت. "او در حال رفتن به به ببینید که او نیاز به منجر شود به طوری که شهرهای نیست گرفتن جلوتر از او."

کارشناسان بهداشت عمومی نیز وزن در در حمایت از ماسک حکم. هری Heiman یک استاد سلامت عمومی در دانشگاه گفت: آسوشیتد پرس که شواهد و مدارک است که "بدون ابهام" است که به سادگی مردم را تشویق به پوشیدن ماسک های نه چندان دور به اندازه کافی و گفت که "این ایده که نوع شفاعت و coaxing مردم برای قرار دادن بر روی ماسک رفتن به شما را به جایی که شما نیاز به مزخرف است."

"این دقیقا همان زمانی که ما به اهرم سیاست هایی که موثر هستند," او گفت:.

کمپ یکی از اولین فرمانداران شروع به لغو محدودیت های اعمال شده در دولت خود را اعلام کرد در اوایل مارس است که سالنهای بولینگ alleys ناخن سالن آرایشگاه و تو سرو می تواند برای کسب و کار باز. اوایل ماه گذشته او امضا به منظور اجازه می دهد برای تجمع به عنوان بسیاری از 50 نفر بدون اجتماعی-فاصله مورد نیاز است.

در روز سه شنبه, گرجستان شد و دولت نهم به پیش افتادن از 100,000 موارد در همان روز دولت شکست آن رکورد تعداد افراد بستری برای COVID-19. سنبله در موارد شنبه بود تنها دومین کشور در روزهای اخیر فقط در پشت افزایش نزدیک به 3,500 و 22 میر پنج شنبه گذشته.

اگر تعداد مرگ و میر در ادامه به افزایش کمپ استراتژی مقاومت می تواند نتیجه معکوس سیاسی ناظر انتخابات و استراتژیست Joel Benenson گفت: روزانه وحش. Benenson در مقایسه کمپ استراتژی به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سهل انگاری رویکرد به اقدامات ایمنی اشاره کرد که اکثر آمریکایی ها رد چگونه رئیس جمهور به کار گرفته شده همه گیر.

"هنگامی که یک رهبر به حداقل می رساند مراحل است که مردم باید به آنها پرداخت جاوا عواقب," او گفت:. "این فقط یک استراتژی خوب به خصوص در یک وضعیت که در آن شما یک جمعیت متنوع و در حال رشد ابر حومه رای دهندگان."

Benenson همچنین با اشاره به آنچه که او به نام "نفاق" از رفتن یک دولت گسترده ای تور را تشویق به پوشیدن ماسک در حالی که تشویق دولت های محلی به تصویب ماسک حکم.

"شما نمی توانید آن را هر دو راه" او گفت:. "آنچه که شما میخوای انجام دهید زمانی که شما قرار میگیرند و حصار است که شما در حال رفتن به صدمه زدن به خود را در مکان های که شما نمی خواهید به صدمه زدن به خودتان."



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن