آلمانی و رئیس بانک مرکزی انتقاد جزئیات اتحادیه اروپا coronavirus بسته کمک

اتحادیه اروپا coronavirus بسته محرک نیاز بیشتر موشکافی با توجه به سر از آلمان شد. رئیس جمهور Jens Weidmann با

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

اتحادیه اروپا coronavirus بسته محرک نیاز بیشتر موشکافی با توجه به سر از آلمان شد. رئیس جمهور Jens Weidmann با انتقاد از ایده مشترک اتحادیه اروپا بدهی به عنوان "اساسا مشکوک."

رئیس جمهور آلمان بانک مرکزی Jens Weidmann است صحبت کردن در برابر عناصر از اتحادیه اروپا coronavirus بسته نجات خواستار نظارت بیشتر چگونه از این پول استفاده می شود.

"به نظر من مشترک بدهی به صورت گسترده نقل و انتقالات بود و اساسا مشکوک" Weidmann گفت: روزنامه ها از Funke گروه رسانه ای در یک مصاحبه منتشر شده روز یکشنبه ،

بسته نجات باید "نمی تواند به عنوان یک سکوی پرشی برای مقیاس بزرگ اتحادیه اروپا بدهی تبدیل شدن به یک شکل منظم از تامین مالی بودجه گفت:" در آخرین مصاحبه.

به جای بانک مرکزی به نام برای استفاده از یک ابزار کنترل که اطمینان حاصل شود بودجه "استفاده معقول و کارآمد است."

Weidmann شده است عنوان مرکزی آلمان banksince 2011. در طول سال او مخالف فشار مشترک برای قرض گرفتن طرح است که اجازه می دهد فقیر کشورهای اتحادیه اروپا را از وام های ارزان قیمت در حالی که غنی تر از کشورهای عضو به طور موثر تضمین می کنند که پول را پرداخت می شود.

ادامه مطلب: ایتالیا, فرانسه,: 'ما نمی خواهیم Weidmann برای تبدیل شدن به رئیس بانک مرکزی اروپا'

همبستگی "است که درست انجام'

رهبران اتحادیه اروپا هفته گذشته توافق تاریخی €750 میلیارد دلار ($821 میلیارد دلار) بسته نجات که allots €390 میلیارد دلار به کشورهای غیر پس دادنی کمک های مالی با بقیه در نظر گرفتن قالب وام. کمیسیون اتحادیه اروپا قصد دارد در یک اقدام بی سابقه میزان بدهی مشترک در بازارهای مالی به منظور تامین مالی بسته است.

Weidmann گفت: از آن باقی مانده مهم است که اتحادیه اروپا اثبات توانایی خود را برای پاسخ به یک بحران است.

"همبستگی در اروپا — از جمله مالی همبستگی — چیزی که حق انجام این کار در این وضعیت" بانک مرکزی آلمان گفت.

با این حال وی از سیاستمداران برای قرار دادن محدودیت در کمک های اولیه.

"این مهم است که اقدامات کمک های اولیه باید یک محدودیت زمانی او گفت:" در مصاحبه. "سپس آنها منقضی خواهد شد به صورت خودکار در طول این دوره از زمان و منابع مالی تثبیت خواهد شد دوباره."

همان اصل باید به درخواست دولت منابع در شرکت ها, او گفت:.

"آنها ممکن است در حال حاضر لازم است اما دولت باید برداشت و به سرعت پس از بحران" Weidmann گفت: در مصاحبه. "دولت است و نه کارآفرین بهتر است."

ممیزی برای یارانه دستمزد برنامه

سیاستمداران نیز نیاز به "به طور منظم بررسی [آلمان] کاهش ساعات کار برنامه" Weidmann گفت: با اشاره به "Kurzarbeit" یک یارانه دستمزد طرح است که اجازه می دهد تا تلاش شرکت ها برای کاهش کارکنان ساعات کار به جای شلیک به آنها.

ادامه مطلب: چرا در آلمان کاهش ساعت طرح نمی خواهد کار طولانی مدت

"کاهش ساعات کار برنامه باید نگه دارید تا سازه که دیگر در آینده باید, برای مثال, هنگامی که مدل های کسب و کار از رده خارج هستند" Weidmann گفت.

kp/xx (AFP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب