پزشکان آلمانی کمک به نبرد COVID-19 در رومانی

رومانی دیده است یک رکورد اخیر افزایش عفونت کروناویروس. برای کمک به مقابله با این وضعیت, یک تیم از پزشکان آلمان

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

رومانی دیده است یک رکورد اخیر افزایش عفونت کروناویروس. برای کمک به مقابله با این وضعیت, یک تیم از پزشکان آلمانی به سفر شهرستان براشوف.

دکتر Thushira Weerawarna در حال حاضر تجربه درمان فرانسوی COVID-19 بيمار در فورتزهایم را Siloah بیمارستان در جنوب غربی آلمان است. در حال حاضر او و تیم خود را از ريه بخش را عبور اروپایی مرزهای خود را با داشتن مهاجرت به رومانی شهرستان براشوف به کمک در مبارزه با کروناویروس.

تعهد خود را به رومانی آغاز شد قبل از سفر از محدودیت برداشته شد. Weerawarna اهدا پول به فورتزهایم آلمان-رومانیایی انجمن که منجر توسط براشوف بومی Oana Krichbaum. با کمک از جمله کمک های مالی جامعه در این هفته تحویل داده €120,000 ($139,000) ارزش تجهیزات پزشکی به براشوف بیمارستان.

اما کمک است نه یک طرفه خیابان Weerawarna گفت: DW. او و تیم خود را بهره مند از تجربه خود رومانیایی همسالان. "اگر ما فقط می خواهم کار به صورت جداگانه در تک تک کشور ما می شود به تنهایی با مشکلات ما در آلمان و رومانی به تنهایی با ایشان بیش از اینجا." اما ساختار اتحادیه اروپا, او می گوید, برطرف انتقال کمک های اولیه.

ادامه مطلب: رومانیایی farmworkers گیر در آلمان در طول همه گیر

یادگیری از یکدیگر

آلمانی مجلس گونتر Krichbaum آنگلا مرکل دموکرات مسیحی (CDU) در ضمن فکر می کند این چارچوب اروپا هنوز هم نیاز به بهبود. Kirchbaum که رئیس آلمانی پارلمان اروپا Affaris کمیته سفر با همسر خود را Oana و دکتر Weerawarna تیم به رومانی. "در آغاز بحران وجود دارد کمی حس همبستگی اروپایی," او گفت: DW. او می گوید: بسیاری از کشورهای عضو به فکر آنها تا به حال به آب و همه گیر خود را. که او می گوید: "یک اشتباه بزرگ است.

"کشورهایی مانند اسپانیا و ایتالیا و فرانسه بودند که در ابتدا از چپ به دستگاه های خود را," او گفت: "در حال حاضر همه چیز تغییر کرده است."

این مشکل با توجه به Krichbaum است که کمیسیون اروپا بسیار کمی پایه ای که به عمل می کنند. "وجود دارد هیچ مشترک اتحادیه اروپا و سیاست های بهداشتی به عنوان مخالف به کشاورزی برای مثال," او گفت:. "همین دلیل است که کشورهای عضو باید انتقال برخی از این قدرت به اتحادیه اروپا پس از آن می توانید اقدام قاطع در این زمینه جلو می رویم."

Dr. Thushira Weerawarna (center) and lawmaker Gunther Krichbaum (2nd from right) at the hospital in Brasov

دکتر Thushira Weerawarna (مرکز) و نماینده مجلس گونتر Krichbaum (2 از راست) در بیمارستان در Brasov

براشوف بیمارستان COVID-19 بخش تاسیس شد و بلافاصله پس از شیوع ویروس. تا کنون 123 بیماران دریافت درمان وجود دارد. در حال حاضر دکتر Thushira Weerawarna و تیم او در حال کار وجود دارد در کنار خود رومانیایی همکاران. "این فوق العاده است برای دیدن چگونه با انگیزه و کنجکاو رومانیایی پزشکان هستند" Weerawarna می گوید.

با هم, آنها مراقبت رومانیایی بیماران و حضور در کارگاه های آموزشی برای به اشتراک گذاشتن بینش. این چیزی است که دکتر کریستینا Vecerdi که اجرا می شود به اتاق اورژانس بیمارستان تا حد زیادی قدردانی.

"در طول همه گیر ما شده است می خواهم تقریبا جدا شده است. اما در حال حاضر ما دو تیم از پزشکان با تجربه های مختلف," او گفت: DW. "این تیم آلمان از پزشکان در حال های خود را با دانش روز و تجهیزات که تا حد زیادی گسترش می یابد ما قابلیت های تشخیصی. و ما کمک می کند که کاهش عواقب عفونت است."

ادامه مطلب: آکسفورد coronavirus واکسن: آن را ارائه ماندگار ایمنی ؟

رومانیایی عفونت سنبله

هر دو کشور رومانی و آلمان هنوز در مراحل بسیار اولیه از درک و یادگیری چگونه برای درمان این رمان ویروس, می گوید دکتر Thushira Weerawarna. سازمان بهداشت جهانی و طیف وسیعی از مجلات پزشکی در حال حاضر در حال انتشار آخرین بینش در ویروس. علاوه بر این کارشناسان در حال ارائه آموزشی برای کارکنان پزشکی. حتی پس از, هیچ چیز است به عنوان موثر به عنوان تجربه دنیای واقعی و در صحبت با همسالان خود می گوید: دکتر کریستینا Vecerdi. "ترکیب درس های آموخته شده از فورتزهایم تیم که تا حدودی اعمال مختلف تشخیصی روش به ما به نفع بیماران و جامعه علمی," او گفت: DW.

رومانی دیده است اخیر سنبله در coronavirus عفونت. روز پنجشنبه مقامات این کشور گزارش داد یک رکورد 1,112 عفونت در 24 ساعت. در Brasov منطقه یکی از بدترین ضربه. پس از همه گیر برای اولین بار شروع به رومانی دیده است 2,126 coronavrius مربوط به مرگ و میر. با وجود این آمار و ارقام برخی از مردم در رومانی ادعا می کنند این ویروس می کند در واقع وجود داشته باشد و یا اساسا بی ضرر است.

اما نظریه پردازان توطئه و شک نیست دلسرد دکتر Weerawarna. "شما باید این نوع از مردم در همه جا در همه کشورها," او می گوید. "این یک واکنش طبیعی انسان به سرزنش دیگری زمانی که همه چیز اتفاق می افتد شما را درک نمی کنند و یا اگر شما احساس می کنید بیش از حد محدود شده است." او می گوید که او علاقه مند است در منشاء ویروس. که همه امور به او است "شفا مردم است."

"آن را به مدت طولانی تا زمانی که ما اب و هوای این بیماری همه گیر" هشدار دکتر کریستینا Vecerdi که هر روز شاهد دست اول از عواقب شوم از SARS-CoV-2 عفونت. "ما اطلاعات رسمی دقیق است در حال حاضر این مهم است که ما پیدا کردن یک راه مناسب برای مقابله با بحران — هر دو پزشکان و جامعه" می گوید Vecerdi. او مطمئن است که اگر مردم چوب به چند قانون ساده مانند پوشیدن یک ماسک و به طور منظم شستشو دست خود "کمتر COVID-19 بيمار به پایان خواهد رسید تا در یک شرایط بحرانی ما در بخش های مراقبت ويژه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب