مرد آلمانی گیر کرده 2 ماه در فرودگاه

41-سال-پیر مرد آلمانی در نهایت در سمت چپ فرودگاه در دهلی نو پس از این که در برزخ وجود دارد برای تقریبا دو ماه.

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

41-سال-پیر مرد آلمانی در نهایت در سمت چپ فرودگاه در دهلی نو پس از این که در برزخ وجود دارد برای تقریبا دو ماه. مورد پژواک طرح یک فیلم هالیوود.

یک مرد آلمانی به صرف دو ماه زندگی در حمل و نقل منطقه از پایتخت هند را در فرودگاه به دام افتاده بین هند coronavirus محدودیت و ترس از پیگرد قانونی در خانه.

انسان که تا به حال می خواستم به پرواز از هانوی به استانبول از طریق دهلی نو شد مانع از گام گذاشتن در آخرین مرحله از پرواز خود را هنگامی که هند محدودیت های تحمیل شده در میان coronavirus بحران است.

اگر چه سفارت آلمان اطلاع او چگونه او می تواند بازگشت به کشور خود بر تخلیه پروازهای مرد نمی خواهید به استفاده از فرصت های ترس از پیگرد قانونی برای جرایم جنایی هند فرودگاه گفت: با توجه به آژانس خبری DPA.

بیشتر بخوانید: کشورهای تقلا برای بازیابی گردشگران رشته در آسیا

تغذیه, سکس لباس پوشیده و سیراب

او همچنین من برای درخواست ویزای هند, که او نمی خواهد دریافت کرده اند به هر حال از آنجا که او ممکن است فعالیت های جنایی رسمی گفت که می خواستم به سفر از ترکیه به عربستان سعودی است.

مقامات آلمانی بودند در تماس با کسانی که در هند مورد مرد مورد گفت: اما آنها کاهش یافته است به می گویند هر چیزی در مورد او ممکن است کیفری گذشته است.

در طول هفته صرف در فرودگاه او داده شد, مواد غذایی, نوشیدنی, خمیر دندان, تازه های لباس و حتی یک پشه توسط مقامات. این مقام گفت که او خود را صرف زمان بیشتر در اینترنت با تلفن با خانواده و دوستان و یا خواندن مجلات و روزنامه ها.

ادامه مطلب: چگونه خستگی ناپذیر خلبان در پرواز است رشته, آلمانی, صفحه اصلی

منفی coronavirus آزمون

مرد در نهایت مجموعه ای خاموش برای اروپا صبح روز سه شنبه در یک KLM هواپیما در بازگشت پرواز به مقصد آمستردام, با توجه به رسمی.

این تایید شد توسط پلیس هند منابع ذکر شده توسط خروجی اخبار هند امروز: "یک ملی آلمان که رشته در منطقه حمل و نقل از فرودگاه دهلی نو برای گذشته 55 روز با توجه به مستند چپ هند دیروز با KLM پرواز به آمستردام. او آزمایش منفی برای coronavirus قبل از سوار شدن."

داستان شبیه به داستان فیلم "ترمینال" توسط استیون اسپیلبرگ با بازی تام هنکس که طرح محور مورد یک مرد گیر کرده است در فرودگاه JFK نیویورک برای ماه است که کشور خود را در مقابله با یک جنگ داخلی است و او قادر به ورود به ایالات متحده به عنوان یک به طور ناگهانی فرد بدون تابعیت.

آیا داستان مرد آلمانی نیز پایان خوشی مثل این فیلم باقی مانده است دیده می شود.

هر روز DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب